خرید کلی گونی زرد

گونی های تولید شده اغلب با رنگ های زرد و آبی در بازار وجود دارند که هر کدام از آن ها جهت مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند، گونی های زرد رنگ هم در بخش ساختمانی و هم در بخش کشاورزی استفاده شده که شما می توانید آن ها را با کیفیت های دلخواه تهیه کنید. با خرید کلی گونی زرد قطعا مبلغ کم تری برای محصول پرداخت کرده و پیشنهاد ما نیز برای تهیه این نوع محصولات، خرید به صورت عمده می باشد.

خرید کلی گونی زرد

چند ویژگی گونی زرد درجه یک

چند ویژگی گونی زرد درجه یک گونی زرد با درجه های کیفی گوناگونی در بازار وجود دارند، به طور کلی برای ساخت و تولید این مدل از گونی ها از مواد پلاستیکی پروپیلن و یا پلی اتیلن استفاده می شود که هر یک از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. نمونه های درجه یک و باکیفیت گونی ها تماما از جنس پلی اتیلن ساخته شده و این نوع گونی ها بخاطر کیفیت بالا و انعطاف پذیری خوبی که دارند در بخش های مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی های گونی زرد درجه یک:

  • از مواد اولیه غیر ضایعاتی و با درجه کیفی بالا ساخته شده
  • بهترین انتخاب برای نگهداری و حمل محصولات مختلف کشاورزی می باشد
  • به سادگی دچار پارگی نشده و نور خورشید نیز به راحتی نمی تواند در آن ها پوسیدگی ایجاد کند
  • تراکم بالایی داشته و همین امر باعث استحکام بخشی بیشتر آنها شده است

گونی نما ساختمان از جمله گونی هایی است که بیشتر برای جلوگیری از ورود سرما به داخل ساختمان و البته در فصول سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع گونی از ضخیم ترین نمونه ها شناخته شده که ضخامت بیشتری در مقایسه با سایر گونی ها داشته و انعطاف پذیری آن نیز کم تر می باشد.

صادرات کلی گونی زغال

صادرات کلی گونی زغال گونی ها برای موارد مختلفی ساخته و استفاده می شوند که هر یک جنس خاص و منحصر به فرد خود را دارد، برخی از این محصولات برای نگهداری و یا جابجایی زغال ها مورد استفاده قرار می گیرند، گونی های زغالی جزو محصولات صادراتی نیز شناخته شده و ماهانه تعداد بالایی از آن ها برای ارسال به کشورهای دیگر آماده بارگیری می شوند.

نوعی دیگری از گونی در بازار وجود داشته که جزم کالاهای صادراتی شناخته می شود، این گونی ها تماما از جنس نخ های مخصوصی ساخته شده و استحکام فوق العاده بالایی دارند، گونی های نخی برای حمل و نقل حبوباتی همچون عدس، لوبیا، برنج و مواردی از این قبیل کاربرد دارد. علاوه بر این موارد نوعی دیگری از این دست گونی ها در بازار وجود داشته که با نام گونی حصیری درجه ۱ شناخته می شوند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.