خرید گونی نخی پلاستیکی

گونی نخی پلاستیکی یکی از پرمصرف ترین و در واقع بهترین گونه از نخ است که امروزه می تواند جوابگوی بسیاری از صنایع و کارگاه ها در بسته بندی بسیاری از محصولات کشاورزی و موارد دیگر باشد؛ خرید این گونی با قیمت مناسب و به طور مستقیم از فروشنده اصلی آن می‌تواند نیاز به این محصول را تامین کند و کسانی که قصد خرید در تعداد بالا را دارند می توانند با هدف صادرات یا فروش عمده این محصول در داخل یا استفاده برای کارخانه آن را ارزانتر به دست آورند.

خرید گونی نخی پلاستیکی

انواع گونی مورد استفاده در صنعت

انواع گونی مورد استفاده در صنعت امروزه انواع بسیار مختلفی از گونی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه به نوع محصول تولیدی، نوع گونی مورد استفاده نیز می‌تواند متفاوت باشد، به عنوان مثال در کشاورزی از دو گونی پلاستیکی یا کنفی استفاده می‌شود که می‌تواند برای نگهداری غلات و حبوبات بسیار مناسب باشد.

کارخانه های فرآوری محصولات کشاورزی مانند کارخانه آرد نوع بخصوصی از گونی یعنی گونی نخی پلاستیکی را استفاده می کنند زیرا محصول تولیدی توسط آنها نباید رطوبت هوا را جذب کند و برای این کار از گونی پلاستیکی که عایق رطوبت نیز می باشد استفاده می گردد.

این گونی های کنفی از نمونه های گرانقیمت به شمار می‌روند و کارایی آنها محدود به استفاده جهت نگهداری برخی از مواد خوراکی است که هوا باید به طور مرتب بین آنها جریان داشته باشد تا دچار کپک زدگی نشود و به این ترتیب این محصول با کارایی فوق العاده خود تاثیر قابل توجهی بر حفظ کیفیت محصول می تواند داشته باشد.

گونی پلاستیکی امروزه، توانسته در صنایع مختلفی جای پای بیشتری برای خود باز کند، چون این محصول قیمت ارزانی دارد و تنوع سایز در آن بسیار زیاد است و مهم تر از همه این که دسترسی به آن نیز فراوان است و در هر زمان و مکان می‌توان به هر تعداد از این گونی دسترسی نامحدود پیدا کرد.

بر اساس نوع محصول تولیدی از گونه‌های گران قیمت کنفی یا نخی استفاده می‌شود، مثلاً در مورد برنج های گران قیمت شمال کشور گونی نخی نسبت به نمونه های دیگر ترجیح داده می شوند و این باعث می شود که برنج مرتبط با هوا در تماس باشد و به این ترتیب کیفیت برنج از لحاظ عطر و بو، تغییری نخواهد کرد اما گونی پلاستیکی برنج برای برنج های ارزان استفاده می شود.

کاربردهای گونی کنفی درجه ۲

کاربردهای گونی کنفی درجه ۲ نوع خاصی از گونی که سابقه تولید آن بسیار قدیمی تر از گونه های پلاستیکی است به گونی کنفی معروف است که این گونی می تواند کیفیت های متفاوتی داشته باشد که به دو نوع درجه یک و درجه دو تقسیم بندی می‌شود؛ گونی درجه دو کنفی از گونی‌های با الیاف طبیعی می باشد با این وجود به دلیل کیفیت پایین در اثر بافت غیر متراکم یا نوع الیاف،موارد کاربرد دیگری به غیر از نگهداری مواد خوراکی دارد.

از این گونی ها می توان برای صنعت عایق بندی استفاده کرد به این صورت که محصول مناسب برای قیر و گونی هستند و می‌توانند قیر را به راحتی به خود جذب کنند و باعث می‌شوند که به فرایند عایق سازی کمک زیادی شود؛ این گونی ضخامت کمتری نسبت به گونی های درجه یک و باکیفیت دارد و از نظر قیمت نیز مسلما محصولی بسیار ارزان خواهد بود.

استفاده از این گونی باعث می شود تا قیمت و هزینه کمتری برای انجام این ایزولاسیون ساختمانی یا غیر ساختمانی خرج شود و اغلب به صورت متری بوده و به شکل رول نیز ارائه می گردد و از آن تحت عنوان گونی رولی نیز یاد می شود که یکی از گونه های بسیار پرکاربرد در عایق کردن سطوح مختلف به ویژه در ساختمان است.

این گونی گیاهی پس از ماندگاری زیاد و کاهش کیفیت بیشتر به صورت خرد شده می‌تواند به عنوان عایق در قسمت‌های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار بگیرد یا از آن برای پر کردن تشک یا بالش استفاده و همچنین محصولی مناسب برای پر کردن پشتی ها نیز می باشد.

آشنایی با فرایند چاپ روی گونی پلاستیکی رول

آشنایی با فرایند چاپ روی گونی پلاستیکی رول گونی پلاستیکی گاهی به صورت رول و در متراژهای کم و زیاد تولید می‌شود و عرض آن نیز می‌تواند متفاوت باشد همچنین این گونی ها اغلب دارای امکان چاپ هستند که چون جنس آنها از پلی اتیلن است به راحتی می توان عملیات چاپ را بر روی آن انجام داد و طرح ها و نوشته های مورد نظر را بر روی آن ایجاد کرد.

تکنولوژی چاپ امروزه توسعه زیادی یافته است بنابراین امکان اینکه بر روی گونی این عملیات انجام شود به راحتی مقدور است و هر طرح و نقش با رنگ های مختلف را می توان به راحتی با استفاده از دستگاه هایی که چاپ روی اغلب سطوح را انجام می‌دهند، ایجاد نمود و به این شکل کاربردهای مختلفی به گونی بخشید و از آن تنها به عنوان یک ابزار نگهداری استفاده کرد و در بعضی مواقع کاربردهای فراوانی نیز به عنوان پوشش عایق می تواند داشته باشد.

امکان چاپ بر روی این گونی ها باعث می شود که بتوان برای تبلیغات یک کالای خاص نیز از آن استفاده کرده و مشخصات محصول تولیدی داخل آن را بر روی گونی درج نمود و کارایی گونی را به مقدار بسیار زیادی افزایش داد و به دلیل چاپ پذیری بسیار بالا قیمت خرید گونی نخی متری تفاوت خاصی با گونی های ساده نیز نخواهد داشت.

صادرات بی واسطه گونی نخی پلاستیکی

صادرات بی واسطه گونی نخی پلاستیکی گونی پلاستیکی تولید بسیار فراوانی در کشور ما دارد چون مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت آن نیز فراوان است و پلی اتیلن و پلی‌پروپیلن ترکیبات اصلی سازنده این گونی ها در صنایع پتروشیمی کشور به فراوانی تولید می شوند و در دسترس مشتریان و خریداران این محصول قرار می گیرند؛ بنابراین امکان صادرات بی واسطه گونی پلاستیکی کرج وجود خواهد داشت و مشتری یا صادر کننده می تواند مستقیماً محصول را از فروشنده اصلی آن خریداری کرده و آن را به مشتری خود حتی در خارج از کشور تحویل دهد.

همچنین به دلیل نزدیک بودن به بازارهای مصرف متعدد در اطراف کشور، وجود واسطه بین صادرکننده و مشتریان لزومی ندارد و و صادر کننده می تواند از طریق مرزهای متعددی که در کشور وجود دارند گونی پلاستیکی سبز و انواع دیگر گونی درخواستی خریدار خارجی را بدون واسطه و با وسیله نقلیه مناسب و در اسرع وقت برای متقاضی ارسال نماید و در آدرس دلخواه مشتری به دست وی رسانیده تا به این ترتیب سود حاصل از این صادرات بی واسطه نیز بیشتر شود.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.