سفارش بهترین گونی نخی کنفی

گ.نی ها یکی از پر کاربرد ترین وسایل برای بسته بندی محصولات مختلف می باشند، گونی ها در انواع مختلف پلاستیکی، پارچه ای و کنفی وجود دارند. هر کدام از آن ها دارای ویؤگی های خاصی بوده و برای کالا های مشخصی از آنان استفاده می کنند. گونی نخی کنفی از رشته های نازک نخ کنف بافته شده و ظاهر کاملا زیبایی دارد، بعضی از لوازم آرایشی شیک نیز با گونی های کنفی کوچک بسته بندی شده و ظاهر کاملا زیبایی به بسته بندی می دهند. برای سفارش گونی های کنفی می بایت به مراکز مختلف ارائه کننده ی گونی های کنفی مراجعه کرد.

گونی سفید نخی برنج و گونی پلاستیکی جامبو از جمله محصولات کاربردی به شمار می رود که با توجه به داشتن ویژگی های عالی و کارایی منحصر به فرد در موارد گوناگونی برای بسته بندی ها انواع برنج ها در مقادیر مختلف مورد استفاده قرار گرفته و می‌توان گفت که همواره فروش و میزان تقاضای بالایی نصیب محصول مورد نظر می شودسفارش بهترین گونی نخی کنفی

آشنایی با انواع گونی نخی کنفی

آشنایی با انواع گونی نخی کنفی گونی هایی که از پارچه های کنف تهیه شده اند، بسیار نازک و در عین حال کاربردی می باشند. کنف نوعی گیاه بوده و نخ های کنفی کاملا گیاهی می باشند، بسته بندی هایی که با این گونی ها انجام می شود، برای محیط زیست هیچ گونه ضرری نداشته و از این پارچه استفاده های بسیار دیگری نیز می شود و هم چنان در چرخه ی بهره بری قرار می گیرند.

گونی نخی کنفی در اندازه های مختلفی توسط کارگاه های تولید کننده، ساخته می شوند. اندازه های کوچک آن برای بسته بندی کالا های لوکس نیز بکار می رود. از اندازه های بزرگ آن برای محصولات مختلف غذایی و خوراکی بره می گیرند. حبوبات، غلات و دانه های خوراکی مانند برنج و لوبیا بیشتر در این گونی ها بسته بندی و روانه ی بازار می شوند.

گونی کنفی امکان ورود و خروج هوا را داده و مانع از عرق کردن هوای درونی شده و بدین ترتیب از جوانه زدن و رشد آفت ها جلوگیری می کنند. گونی کنفی پس از استفاده نیز برای کار های دیگری قابل استفاده هستند. بسیاری این گونی ها را به صورت رشته های نخ دراورده و انواع عروسک ها و کاردستی های زیبا را با آن درست می کنند.

فروش ویژه گونی نخی کنفی

فروش ویژه گونی نخی کنفی مراکز مختلفی وجود داشته که در زمینه ی فروش گونی کنفی و نخی فعالیت می کنند. این مراکز گونی هایی را که به فروش می رسانند، از تولیدی ها و کارگاه های سازنده در تعداد بالا خریداری کرده اند. بسیاری از گونی ها به صورت عمده ا=به فروش رسیده و امکان خرید تکی ان ها وجود ندارد خرید گونی پلاستیکی رنگی در بازار های ایرانی اغلب به طور عمده انجام می شود و مشتریان این محصولات را به راحتی می توانند در هر اندازه ای که بخواهند تهیه کنند

مراکز ارائه کننده گونی با خرید متقیم محصولات از درب کارخانه مانع از وجود واسطه های مختلف شده و کالا ها را با قیمت درب کارخانه خریداری می کنند. قیمتی که برای فروش ان ها نیز در نظر گرفته شده سود اندکی روب آن اعمال می شود.

6

  1. با عرض سلام و خسته نباشی
    برای خریده عمده چجوری باید اقدام کنم ؟
    تا چه اندازه خرید عمده حساب میشه ؟
    بار چند روزه به دستم میرسه ؟
    شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه ؟

    • سلام خانم اسماعیلی. وقت بخیر. برای دریافت پاسخ سوالاتتون فرم های موحود در سایت را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  2. با سلام و وقت بخیر. این گونی ها رو در اندازه دلخواه ما تولید می کنید؟

    • سلام خانم صدقی. وقت بخیر. برای دریافت پاسخ سوالاتتون فرم های موحود در سایت را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  3. سلام میخاستم ازتون حضوری خرید کنم، لطفا آدرس شعب حضوریتون رو تو سایت قرار بدیم.

    • سلام کدیور. وقت بخیر. لطفا از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.