سفارش عمده گونی کنفی متری

سفارش عمده گونی کنفی متری توسط مراکز تولیدی انجام می شود که این کار باعث کاهش هزینه های آن ها و افزایش سود آوری برای این تولیدی ها می شود گونی پلاستیکی کیلویی به صورت کاملا استاندارد و مورد تایید تولید شده و بسیار با دوام و محکم می باشد

تولیدکنندگان ، محصولات خود را از طریق نمایندگی هایی که در شهرهای مختلف ایجاد کرده اند عرضه می کنند. این نمایندگی ها عموما محصولات خود را به صورت متری نیز پخش می کنند.

سفارش و پخش عمده انواع گونی از جمله گونی کنفی کوچک ، گونی مصالح ساختمانی ، گونی نخی ایزوگام ، نیز هم برای مشتری و هم برای فروشنده مقرون به صرفه است.

سفارش خرید آنلاین از طریق سایت های فروش این تولیدی ها نیز انجام می شود. در خرید آنلاین با حذف واسطه ها ، انواع گونی با قیمت مناسب در دسترس مشتری خواهد بود

صادر کننده گونی پلاستیکی نمای ساختمان ضخیم است و جدیدترین انواع گونی روز را به صورت تضمینی به مشتریان عرضه می کند، امکان خرید کالا از طریق تماس تلفنی و فروشگاه های آنلاین و اینترنتی فراهم شده است

سفارش عمده گونی کنفی متری

انواع جنس گونی های نایلونی

انواع جنس گونی های نایلونی گونی یا کیسه نوعی پارچه زمخت است که برای ساختن کیسه‌های با دوام و محکم برای حمل محصولات کشاورزی مانند سیب‌زمینی و برنج و مانند آن به کار می‌رود.

در گذشته گونی فقط از الیاف کنف و چتایی و شاهدانه بافته می‌شد. امروزه اما گونی بافته شده از الیاف مصنوعی جای گونی ساخته از الیاف طبیعی را می‌گیرد.

اغلب به کیسه‌ هایی که از انواع گونی درست می‌شود نیز گونی گفته می‌شود. نخستین کارخانه گونی بافی کنفی در ایران در سال ۱۳۱۱ در شهر رشت آغاز به کار کرد.

گونی های نایلونی ، در میان انواع گونی ها ، رایج ترین نوع گونی برای بسته بندی محسوب می شوند. انواع مختلفی از گونی های نایلونی در بازار موجود است.

گونی های نایلونی براساس کاربرد و نوع مواد به کار رفته در الیافشان انواع مختلفی دارند که در زیر به شرح آن ها می پردازیم.

گونی نایلونی ساده : این نوع از گونی در برابر آفتاب مقاوم نیستند و اگر ساعات زیادی در معرض آفتاب قرار بگیرند پوسیده می شوند. پس برای مکان هایی که تابش مستقیم نور دارند مناسب نیستند.

گونی نایلونی ضد آب : گونی های نایلونی از پلی پروپیلن و یا پلی اتیلن ساخته می شوند. هر کدام از گونی ها چنانچه با مواد پلیمری خاص لمینت شده باشند به آن ها گونی ضد آب می گویند.

قیمت انواع گونی های نایلونی ضد آب بیشتر از انواع ساده است اما مقاومتشان بیشتر شده و در برابر رطوبت نیز مقاوم هستند.

گونی نایلونی ضد آفتاب : این گونی ها در برابر نور مستقیم آفتاب مقاوم بوده و کمتر دچار پوسیدگی می شوند. این نوع گونی به عنوان سایه بان در فضاهای باز کاربرد دارد

گونی نایلونی زیپ دار : این گونی ها به دلیل استحکام بیشترشان ، جایگزین مناسبی برای کیسه های نایلونی هستند. بنابراین در بسیاری از مصارف خانگی از این گونی ها استفاده می شود.

گونی نایلونی رولی : پارچه این گونی ها به صورت رولی تولید می شود. این امر باعث سهولت استفاده از آن ها می شود. این رول ها در ابعاد مختلف و به صورت متری در بازار موجود است.

بررسی چاپ و طرح انواع گونی

بررسی چاپ و طرح انواع گونی صادرات محصولات غذایی و کشاورزی یکی از صنایع پر سود در ایران می باشد. بسیاری از کشورهای همسایه وارد کنندگان اصلی انواع محصولات غذایی و کشاورزی خشکبار ایران می باشند.

صادرات محصولات مختلف مانند حبوبات و خشکبار از ایران به کشورهای دیگر در بسته بندی های مختلف انجام می شود. برای بسته بندی به انواع گونی در ابعاد مختلف نیاز است‌.

یکی از مهمترین انواع و روشهای بسته بندی ، استفاده از انواع کیسه های گونی همراه با چاپ مشخصات محصولات در انواع مختلف می باشد .

نوع بسته بندی و نوع چاپ بر روی کیسه گونی تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش و بازاریابی محصولات در کشورهای دیگر دارد. بسته بندی و چاپ با کیفیت باعث فروش و سود بیشتر می شود.

جهت خرید گونی چاپ شده برای کالا جهت صادرات به کشورهای دیگر می‌توان به چاپخانه های مختلف مراجعه کرد. البته تولید و دوخت و برش و چاپ در کارخانجات تولید گونی انجام می شود.

کارایی های گونی کنفی درجه 3

کارایی های گونی کنفی درجه 3 گونی کنفی از نخ کنف، تولید می شود که یک نوع گیاه است که در برخی کشورهای جهان رشد می کند و نخ کنف از آن به دست می آید. نخ گنف از گیاه کنف که بسیار بلند است تولید می شود.

این نخ به صورت محکم و با استحکام از این گیاه به دست می آید و برای تولید گونی کنفی و گونی چتایی استفاده می شود. انواع گونی اصولا با مقاومت بالا طراحی می شوند.

گونی کنفی برای حمل برخی محصولات و کالاها استفاده می شود. این مقاومت بالا در مواد اولیه استفاده شده در تولید گونی، باعث شده که برای جابجایی و حمل کالا از آن استفاده کرد.

گونی کنفی از لحاظ کیفیتی از درجه های متفاوتی برخوردار است. جالب این است گونی کنفی و کیسه های ساخته شده از کنف کاملا گیاهی هستند و در نتیجه با محیط زیست بسیار سازگار است.

استفاده از انواع گونی کنفی قرن هاست که در سراسر دنیا مرسوم است چون مواد اولیه انواع گونی کنفی از الیاف گیاه می باشد. مرکز اصلی تولید انواع گونی کنفی یا چتایی بنگلادش می باشد.

گونی کنفی در ضخامت و ابعاد مختلف به فروش می رسد. این نوع گونی را بر حسب تراکم یا همان ریز بودن سوراخ های گونی به انواع درجه ۱ و درجه ۲ و درجه ۳ تقسیم می کنند.

هر چقدر تراکم انواع گونی کنفی یا همان گونی چتایی بیشتر باشد گونی مرغوب تر و با کیفیت تر است. گونی کنفی درجه ۳ کاربرد های بسیاری دارد.

این نوع گونی کنفی جهت قیر گونی ، ساخت گونی و بسته بندی پنبه مصرف می شود و پر مصرف ترین نوع گونی کنفی است. بیشترین مصرف برای قیر گونی از گونی کنفی درجه ۳ است.

پخش گونی کنفی متری

پخش گونی کنفی متری بسیاری از تولیدی های گونی کنفی خودشان مسئولیت عرضه و پخش گونی در سراسر کشور را بر عهده می گیرند. انجام این کار توسط خود تولید کننده برایشان بسیار سود آور است.

فروشگاه ها و نمایندگی پخش فروش عمده گونی کنفی ، ابزاری جهت حمل و بسته بندی کالاهای مختلف صنعتی و کشاورزی می باشند.

مرکز پخش عمده انواع گونی کنفی در هر شهر ، بازار گونی فروش ها می باشد و همچنین دفتر فروش برخی کارخانه ها که به صورت مستقیم اقدام به واردات و فروش گونی کنفی در بازار می نمایند‌.

با عرضه و پخش گونی کنفی به صورت متری امکان خرید آن در اندازه های مختلف با توجه به نیاز مشتری از فروشگاه های سراسر کشور با قیمت مناسب میسر می شود.

همچنین در این فروشگاه های عمده فروشی گونی ، گونی های کنفی وارداتی که توسط این شرکتها از کشورهای بنگلادش ، هند،پاکستان به صورت دست اول وارد کشور گردیده است به فروش می رسند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.