شرکت تامین گونی نخی صادراتی

شرکت تامین گونی نخی صادراتی برای تولید محصولات خود از مواد اولیه و هم چنین نخ های بسیار مرغوب و با کیفیت و اعلا آماده می کند این شرکت برای تهیه ی این محصولات از دستگاه های بسیار پیشرفته و هم چنین نیروهای انسانی بسیار ماهر استفاده کرده است و برای فروش محصولات خود این امکان را فراهم کرده است تا شما مشتریان بتوانید هم به صورت حضوری و مراجعه به فروشگاه ها این محصولات را خریداری نمایید و هم به صورت غیر حضوری و اینترنتی گونی نخی صادراتی مورد نظر خود را خریداری کنید.

شرکت تامین گونی نخی صادراتی

رنگ بندی متنوع گونی نخی

رنگ بندی متنوع گونی نخی رنگ بندی متنوع گونی نخی وجود دارد و تهیه می شود و به بازار عرضه می شود این گونی ها در رنگ های روشن مانند سفید و کرمی و …و هم چنین در رنگ های تیره مانند قهوه ای و مشکی و… تولید می شوند و هر رنگی را که بخواهید می توانید از طریق این سایت معتبر که تنوع بسیار بالایی نیز در رنگ بندی محصولات خود دارد انتخاب کرده و سفارش دهید تا در مدت زمان بسیار کوتاهی و با قیمت بسیار مناسب و ارزان به دست شما مشتریان خریدار و مصرف کنندگان عزیز برسد.

گونی پلاستیکی کیلویی به صورت کاملا استاندارد و مورد تایید تولید شده و بسیار با دوام و محکم می باشد.

گونی نخی ایرانی از مواد اولیه و نخ های بسیار با کیفیت تهیه شده است و دوخت آن ها بسیار با دقت انجام شده است بنابراین جای دوخت‌ های آن ها هیچ گاه از هم باز نشده و پاره نمی شود و بسیار محکم می باشند این گونی ها فروش بسیار بالایی داشته و با قیمت بسیار مناسب و ارزان به فروش می رسند.

گونی نخی رنگی که علاوه بر داشتن کیفیت بالا ، شکل و ظاهر بسیار زیبایی نیز دارد فروش بسیار بالا داشته و از آن استفاده های بسیار زیادی می کنند که این گونه های رنگی برای قرار دادن مواد غذایی بسیار مناسب می باشند و با قیمت بسیار ارزان و کم به دست شما خریداران عزیز می رسند که در اثر شست و شوی بسیار زیاد چه با دست و چه با ماشین‌های لباس شویی تغییر رنگ و یا تغییر جنس نمی دهند و مانند روز اول خوش رنگ باقی می مانند.

تفاوت گونی نخی با کنفی چیست؟

تفاوت گونی نخی با کنفی چیست؟ تفاوت گونی نخی با کنفی چیست ؟ پاسخ این سوال را در این جا اشاره می کنیم تا شما هم از آن ها آگاه شوید ، گونی نخی از جنس نخ می باشد و بسیار سبک بوده و وزن بسیار کمی دارد و هم چنین تار و پود های آن نازک تر و فشرده تر می باشند و مواد غذایی در داخل گونی نخی دیرتر فاسد می‌شوند و این گونی های نخی قیمت بسیار مناسبی نیز دارند اما گونی کنفی از جنس کنف بوده و از کنف تهیه و تولید می شود و ماده اصلی گونی از کنفی می باشد که وزن بیش تر و سنگین تر ی نسبت به گونی های نخی دارد و هم چنین تار و پود های آن ضخیم تر از گونی نخی می باشد.

صادر کننده گونی پلاستیکی نمای ساختمان ضخیم است و جدیدترین انواع گونی روز را به صورت تضمینی به مشتریان عرضه می کند، امکان خرید کالا از طریق تماس تلفنی و فروشگاه های آنلاین و اینترنتی فراهم شده است.

بازار خرید گونی نخی صادراتی

بازار خرید گونی نخی صادراتی بازار خرید گونی نخی صادراتی بسیار داغ می باشد زیرا امروزه همه ی افراد به کیفیت بسیار بالای این گونی ها و کارایی بسیار زیاد آن ها پی برده اند به طوری که روزانه تعداد بسیار زیادی از این محصولات تولید شده و روانه ی بازار می‌شوند و به فروش می‌روند این گونی ها را می توانید هم به صورت عمده کلی و در تعداد بسیار بالا و هم به صورت محدود و جزئی و در تعداد بسیار کم سفارش داده و خریداری نمایید.

که اگر خرید شما به صورت عمده و کلی باشد قیمت محصولات بسیار پایین تر و کم تر می باشد این گونی های صادراتی علاوه بر این که به کشور های در خواست کننده دیگر صادرات می شوند به شهرهای مختلف کشور عزیزمان ایران و حتی روستاهای بسیار دور افتاده نیز ارسال می‌شوند که روز به روز بر تعداد مشتریان ان ها افزوده می‌شود.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.