شرکت توزیع گونی کنفی عمده

گونی از ابزار و کالا هایی لست که در انواع اندازه و با استفاده از مواد اولیه مصنوعی مانند انواع گونی های گلاس تیمی و یا از مواد طبیعی مانند گونی کنفی تولید می شود البته هر کدام از این انواع در جایی و به منظوری خلص مورد استفاده قرار می گیرد گونی هلی کنفی از الیاف متفاوت و با درجه کیفیت هایی بسیار مختلف تولید می شود و می توان ابعاد و اندازه هایی مخالف از گونی کنفی را در بازار پیدا کرد. شرکت توزیع گونی کنفی عمده این کالای بسیار مرغوب و با کیفیت را در انواع کیفیت و با قیمتی بسیار عادلانه و مناسب در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است.

شرکت توزیع گونی کنفی عمده

جدید ترین مدل های گونی کنفی

جدید ترین مدل های گونی کنفی همان طور که ذکر شد گونی کنفی اصل نوعی از گونی است که از الیاف طبیعی تولید می شود پس این کالا دوستدار طبیعت است و هیچ نوع آلودگی برای محیط زیست ندارد از طرفی می توان برای بسته بندی انواع مواد حتی مواد خوراکی خشک از این نوع گونی استفاده کرد زیرا الیاف این گونی طبیعی است و بافت گونی طوری است که هوا به سادگی در الیاف گونی جریان پیدا می کند و در نتیجه مواد غذایی در این نوع گونی به خوبی حفظ می شود.

از گونی کنفی مقاوم و جدید در شکل های مختلف استفاده می شود مثلا این نوع گونی را به دلیل استحکام و مقاومت بسیار زیاد می توان در عملیات ساختمانی و یا حتی برای انجام عمل قیر گونی استفاده نمود و از مدت های پیش نیز این کار مرسوم بوده است اما جدیدترین شکل استفاده از انواع گونی کنفی استفاده در کار های دکوری و کار های تزیینی است که این کار مدت زمانی است رواج پیدا مرده و از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.

گونی کنفی در انواع جدید از بافتی بسیار منسجم و فشرده برخوردار است و همین بافت ریگی سبب شده است تا این نوع گونی از مقاومت بسیار بیشتر برخوردار شود این گونی با بافت های مختلف و به صورت گونی کنفی درجه یک و درجه دو و سه در بازار توزیع شده است که شما با توجه به نوع نیاز خود می توانید از انواع این کالا خریداری و استفاده نمایید.

گونی کنفی مقاوم در برابر حرارت

گونی کنفی مقاوم در برابر حرارت گونی کنفی در صنعت از ارزش و اهمیت بسیار خاصی برخوردار است و تنوع مصرف بسیار بالایی دارد این کالا دارای الیاف گیاهی و طبیعی است و در انواع مختلف بافته و وارد بازار شده است خصوصیات این نوع گونی سبب شده است تا از این محصول در قسمت های مختلف صنعتی استفاده شود انواع گونی کنفی دارای مقاومت بسیار زیاد در برابر کشش و پارگی است از طرفی شما می توانید این کالای بسیار عالی و با کیفیت را محصولی مقاوم در برابر حرارت بدانید.

و دقیقا به همین دلیل از این نوع گونی برای انجام عملیات قیر گونی استفاده می شود همان طور که می دانید قیر داغ و مذاب از درجه حرارتی بسيار بالا برخوردار است که هر کالایی تحمل این حرارت را نخواهد داشت اما گونی کنفی به دلیل استقامت بسيار بالا حرارت بسيار زیاد قیر را در عملیات آسفالت کاری تحمل می کند.

بازار فروش گونی کنفی عمده

بازار فروش گونی کنفی عمده تولید کننده انواع گونی کنفی عمده این کالای بسیار عالی و مقاوم را از الیاف طبیعی و با انواع بافت های ریز و درشت تولید کرده است و این کالای درجه یک را که از بازار خرید و فروش گونی کنفی بسیار عالی برخوردار است را با قیمتی بسیار مناسب در تمام مراکز فروش معتبر در سراسر کشور توزیع و در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است.

تولید کننده گونی کنفی را که کالایی بسیار پر تقاضا در بازار است را با قیمتی بسیار مناسب و منطقی در اختیار تمام متقاضیان قرار داده و شما می توانید این کالا را بسیار مناسب تر خریداری نمایید اگر تمام واسطه ها را حذف و گونی را به صورت مستقیم تهیه نمایید و یا از خرید عمده گونی سود فراوان ببرید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.