صادرات عمده گونی 2 لایه

گونی 2 لایه یکی از انواع تولیدات صنایع گونی بافی می باشد. صنایع گونی‌بافی به‌علت داشتن گونی‌های باکیفیت و محکمی همچنین تنوع محصولات تولیدی هم برای فروش در داخل و خارج بازار پررونقی دارند .این گونی‌ها نه‌تنها برای بسته‌بندی محصولات صادراتی به کار می‌روند. بلکه خود این گونی‌ها نیز جز محصولات صادراتی هستند. همان‌طور که گفته شد به‌علت کیفیت بالا در تولید انها و تنوع در جنس ،سایزبندی و طراحی آن می‌باشد انواع گونی کنفی سنگری با استفاده از انواع مواد اولیه مصنوعی و یا طبیعی و در ابعاد و اندازه ای مختلف تولید و به بازار ارائه می شود

صادرات عمده گونی 2 لایه

بارزترین ویژگی گونی باکیفیت

بارزترین ویژگی گونی باکیفیت

گونی و لایه که برای بسته بندی استفاده می شود گونی دو لایه به دو صورت تهیه می شود:

  • شماره ۱:

معمولا یک لایه گونی و یک لایه مشمبا می باشد که بنا به در خواست و سفارش خریدار تهیه میشود.این نوع گونی ها دو مزیت دارند: اول اینکه بسیار بادوام می باشند.دوم اینکه از نفوذ رطوبت جلو گیری میکند.و برای بسته بندی موارد خاصی استفاده می شود. مانند آرد و سیمان، چون بسیار ریز هستند مشمبا اجازه نمی‌دهد از لایه محفظه های گونی بیرون بریزند.

  • شماره ۲:

یک لایه گونی پارچه ای که لایه اول می باشد.یک لایه گونی پلاستیکی که لایه درونی می باشد.اینوع هم مزیت خود را دارد.اول اینکه گونی با دوام است.دوم اینه هر دو منافذی برای تهویه هوا دارند.برای محصولات غذایی استفاده می شود که احتیاج به تهویه دارند مانند برنج و حبوبات.

از انواع گونی می توان گونی ایزوگام نام برد جنس آن کنفی است. البته کاملا متفاوت از آن چیزی که در ذهن مان می باشد. بصورت رول و طاقه ای در بازار عرضه می شود.دارای سه درجه کیفیت می باشد که برای ایزوگام از کیفیت درجه ۳ استفاده می شود.

گونی های صادراتی معمولا از بهترین نوع مواد اولیه تهیه می‌شوند تا محصولات یک‌کا خانه تولیدی را سالم به مقصد برساند. گاهی اتفاق می افتاد یک محصول سالیان سال در گونی بسته بندی خود قرار دارد تا تاریخ انقضایش تمام شود، اگر قبل از آن گونی بسته بندی از بین برود.

کل محصول نابود میشود این ضرر به کارخانه تولیدی می باشد.به همین علت همه تولید کنندگان سعی میکنند از بهترین نوع گونی استفاده کنند.

فروشندگان ممتاز گونی 2 لایه

فروشندگان ممتاز گونی 2 لایه

برای خرید گونی دو لایه می‌توانید به سایت مربوطه بروید. در این صورت گونی دو لایه را با قیمت ارزان می‌توانید، از درب کارخانه تهیه کرده و محل کار آن‌ها را تحویل بگیرید. این کارخانه‌ها انواع گونی صادراتی دارند. انواع پخش گونی با قیمت‌های ارزان و همچنین مطابق با متد روز تولید می‌کنند گونی کنفی متری با داشتن الیاف طبیعی یکی از بهترین و مقاوم ترین انواع گونی موجود در بازار است

که شما با مراجعه به سایت کارخانه مورد نظر می‌توانید، مناسب‌ترین آن‌ها را با توجه به مصرفی که دارید. انتخاب کنید و سفارش آنلاین بدهید. معمولاً در این سایت‌ها جنس گونی، اندازه ابعاد آن و همچنین مورد استفاده این گونی‌ها را و تعداد موجود در انبار و قیمت را درج می‌نماید. برهمین اساس خرید اینترنتی برای این کار بسیار مفید و به‌صرفه می‌باشد. ازآنجایی‌که دلال‌ها و واسطه‌ها را حذف می‌شود، بهترین راه خرید می‌باشد .

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.