صادرات گونی پلاستیکی مرغوب

گونی پلاستیکی یکی از محصولاتی است که امروزه برای حمل و نقل و حمل و نقل مواد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این کیسه ها بسیار ضخیم هستند و به راحتی پاره نمی شوند. مرکز تولید و فروش مستقیم کیسه های پلاستیکی در تمام شهرها وجود دارد. تا بتواند محصولات را به راحتی به دست مصرف کننده برساند. کیسه های گونی در تمامی فروشگاه ها به فروش می رسد. از این رو شرکت ما در زمینه صادرات گونی پلاستیکی مرغوب فعالیت دارد و این محصول را به کشورهای دیگر نیز صادرات می کند.

انواع گونی کنفی سنگری با استفاده از انواع مواد اولیه مصنوعی و یا طبیعی و در ابعاد و اندازه ای مختلف تولید و به بازار ارائه می شود

صادرات گونی پلاستیکی مرغوب

استفاده از الیاف پلی پروپیلن برای تولید گونی پلاستیکی

استفاده از الیاف پلی پروپیلن برای تولید گونی پلاستیکی امروزه تولید کیسه های پلی پروپیلن در همه کشورها اهمیت دارد. اهمیت آن به کیفیت این کیف ها مربوط می شود. کیسه های پلی پروپیلن به دلیل قیمت پایین، کشسانی بالا و استحکام نسبتا بالا در همه زمینه ها بسیار محبوب هستند. این باعث شد که آنها مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین کیف ها باشند.

با گذشت زمان و با پیشرفت علم، کارخانه های تولید کیسه پلی پروپیلن نیز به سرعت گسترش یافتند. خط تولید کیسه های پلی پروپیلن به تازگی در ایران راه اندازی شده است. با گسترش این خطوط تولید، نیاز به واردات این پارچه های پلیمری به کشور روز به روز کاهش می یابد.

کیسه های پلی پروپیلن در کارخانه های پیشرفته یا نیمه پیشرفته تولید می شوند. هر چه ماشین آلات به کار رفته در کارخانه ها مدرن و پیشرفته تر باشد، کیفیت پارچه های پلی پروپیلن بالاتر می رود. گرانول های پلی پروپیلن و نرم کننده های مخصوص به نسبت های خاصی با هم ترکیب می شوند تا پارچه کیسه ای پلی پروپیلن تولید شود. پس از اتصال در این مرحله با برخورد با المنت حرارتی ذوب می شوند.

پس از گذراندن مراحل دیگر تولید، به دوش ها می روند که این مواد تحت فشار آزاد می شوند. سپس به کانال های خنک کننده سوئیچ می کنند. آخرین مرحله گذراندن مرحله کشش است. مرحله دوم بافت و تولید رول های پارچه ای کیسه ای پلی پروپیلن می باشد. نوارهایی که رول پارچه از آنها ساخته می شود توسط دستگاه های بافندگی صنعتی ساخته می شود.

این کار به سه طریق انجام می شود: خم شدن و پیچش، تاری و پیچش. استفاده از هر یک از این سه روش بر اساس کاربرد و استفاده از این کیسه ها خواهد بود. در نهایت این قطعات به صورت رول در می آیند. رول هایی که برای فروش مستقیم به بازار عرضه نمی شوند به صورت جداگانه برای مرحله بعدی و تولید گونی گنجانده شده اند.

برش و طبقه بندی کیسه های پلی پروپیلن در این قسمت از تولید کیسه های پلی پروپیلن، رول های مورد استفاده در ساخت کیسه ها برش داده می شود. ابعاد این بخش ها بر اساس نیاز و سفارش مشتری یا استاندارد بازار می باشد. پس از انجام برش ها با چاقوهای حرارتی، کیسه ها برای عرضه در بازار بسته بندی می شوند.

پارچه گونی ضد آفتاب یو وی دار

پارچه گونی ضد آفتاب یو وی دار پارچه های بادوام مانند ضد آفتاب و گونی مصالح ساختمانی ضد آب در طول زمان کاربردهای زیادی پیدا کرده اند. کیسه های ضد آفتاب با پیشرفت علم و آغشته شدن بافت های کیسه ای به مواد ضد UV (UV) ساخته شده اند. تولید این پارچه ها منجر به تحولات اساسی در شهرسازی و صنایع ساختمانی شده است. لازم به ذکر است که کیفیت و کمیت مواد به کار رفته در پارچه این کیف ها نیز متفاوت است و همین امر باعث تغییر قیمت آنها می شود.

همانطور که گفته شد قطعات گونی از مواد مختلفی ساخته می شوند. گونی ضد آفتاب یکی از این محصولات است. در الیاف این پارچه ها از الیاف پلی پروپیلن استفاده شده است. پلی پروپیلن یک ماده پلیمری است که باعث تغییر قطعات گونی و تغییر عملکرد آن می شود. اگر از مواد UV نیز در تولید الیاف پلی پروپیلن استفاده شود، این الیاف را به الیاف ضد آفتاب تبدیل می کنند.

مهمترین ویژگی گونی پلاستیکی اصفهان ساخته شده از این الیاف محافظت در برابر نور خورشید است. مواد UV به کار رفته در این الیاف از عبور اشعه ماوراء بنفش جلوگیری می کند. این باعث می شود که بافت آنها کمتر آسیب ببیند و ماندگاری بیشتری داشته باشد. سال ها طول می کشد تا این قطعات شکسته شوند و در صورت رها شدن در طبیعت آسیب ببینند. با این حال، این پارچه ها قابل بازیافت هستند و قابل استفاده مجدد هستند.

کیسه ضد آفتاب و ضد آب علاوه بر ضد آفتاب بودن در شرایط مختلف که از کیسه های پلاستیکی برای حمل مواد استفاده می شود، ضد آب بودن کیسه نیز مهم است. اما یک نکته در مورد گونی های مقاوم در برابر آفتاب این است که لزوما ضد آب نیستند. الیاف پلی پروپیلن استفاده شده در این پارچه ها ضد آب نیستند مگر اینکه لمینیت شوند. در چنین مواقعی بهترین کیسه ضد آفتاب برای ما کیسه ای است که از کرم ضد آفتاب لمینت ساخته شده باشد.

گونی ضد آب و آفتابگیر مانند گونی ساختمانی در حین ساخت نیاز به انواع گونی داریم که در مکان های مختلف استفاده می شود. یکی از پارچه های پرکاربرد به عنوان کیف ساختمانی، ضد آفتاب است. این ممکن است به این دلیل باشد که کیسه های مورد استفاده در ساختمان به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار می گیرند.

این باعث می شود آنها سریعتر پوسیده شوند. در مواجهه با این مشکل، کارفرما به دنبال پارچه هایی است که مقاومت بیشتری در برابر آفتاب داشته باشند. اگر نفوذ آب نیز مهم است، بهتر است از عینک آفتابی پلاستیکی لمینت استفاده کنید.

خلاقیت با گونی های بی استفاده

خلاقیت با گونی های بی استفاده کاردستی و خلاقیت یکی از هیجان انگیزترین سرگرمی هاست و چقدر خوب است که بتوانیم آن را با استفاده از ابزارها و وسایلی که دیگر استفاده نمی کنیم انجام دهیم! با این کار در هزینه صرفه جویی می کنیم و از هنر تزئین خانه یا محل کار خود لذت می بریم. یکی از این صنایع دستی که در آن از مواد بازیافتی استفاده می شود، استفاده از گونی یا تکه های کنف است.

گرچه چول یکی از قدیمی ترین زیور آلات است اما در دنیای امروز با پیشرفت مردم، مردم برای ایجاد حال و هوای محیط خود به زیور آلات کلاسیک روی می آورند و گاهی اوقات چیزهای قدیمی از چیزهای مدرن با ارزش ترند و دستمزدهای پیشرفته. تصویر یا قاب عکس را با روبان کرباسی تزئین کنید. امروزه استفاده از چنین تزییناتی در منزل و یا به عنوان هدیه در واقع نوعی سبک کلاسیک است.

به عنوان مثال، روبان های کیف بسیار محبوب هستند و حتی زمانی که ساقه گل می خرید، گاهی اوقات با روبان کنفی تزئین می شود. بیشترین کاربرد این قطعات گونی به عنوان روکش می باشد. همانطور که می دانید یکی از سرگرمی های بسیار جالب ساخت کاردستی است که می توانید با وسایل دور ریختنی و اضافی کاردستی خلاقانه بسازید و یکی از وسایلی که بیشتر افراد تمایل دارند در کاردستی خود بسازند کیف است زیرا کیف یک وسیله بادوام است.

در نظر گرفته شده برای بسته بندی حبوبات، برنج و … استفاده می شود و برای تزیین وسایل منزل و ساخت وسایل زیبا می توانید از گونی استفاده کنید. از کیف می توانید انواع کاردستی بسازید، اگرچه تزیین سورتمه یکی از قدیمی ترین زیور آلات است، اما مردم علاقه زیادی به زیور آلات کلاسیک دارند و علاقه زیادی به استفاده از زیورآلات این دسته دارند. ما گونی را به شما عزیزان تقدیم می کنیم پس اگر در خانه گونی های زیادی دارید و به دنبال کاردستی های زیبا با آنها هستید پیشنهاد می کنیم

توزیع مستقیم انواع گونی پلاستیکی

توزیع مستقیم انواع گونی پلاستیکی یکی دیگر از کاربردهای این محصولات استفاده از گونی به عنوان نما ساختمان می باشد. در این مواقع بهتر است از کیسه های ضد آب استفاده شود اما استفاده از کیسه های ضد آب نیز رایج است.گونی کنفی متری با داشتن الیاف طبیعی یکی از بهترین و مقاوم ترین انواع گونی موجود در بازار است این کیسه های UV بیشتر برای تعمیر ساختمان های کوچک و جلوگیری از ریزش سنگریزه در پیاده روها و خیابان ها استفاده می شوند. از این رو نرخ گونی پلاستیکی ضد آفتاب با نوسان همراه است که می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت مناسب گونی پلاستیکی متری به سایت توزیع مستقیم انواع گونی پلاستیکی ما مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.