فروشنده انواع گونی کنفی عمده

گونی کنفی یکی از محصولات کاربردی بوده که از گذشته تا به امروز کارایی داشته و در سراسر دنیا رواج خوبی دارد، این گونی های پرکاربرد از الیاف طبیعی تولید شده و کیفیتی ایده آل دارند به طوری که محصولی قابل رقابت با آن تولید نشده است. گونی کنفی در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید شده که بر همین اساس درجه بندی شده اند تا مشتری بتواند با توجه به نیاز خود آن را تهیه کند. فروشنده انواع گونی کنفی عمده محصولات درجه یک و مرغوب خود را به صورت مستقیم و غیر مستقیم ارائه می دهد.

فروشنده انواع گونی کنفی عمده

آنچه باید درباره گونی کنفی بدانید

آنچه باید درباره گونی کنفی بدانید گونی کنفی نوعی کیسه پارچه‌ای با ضخامتی بالا بوده که از آن برای حمل محصولاتی چون سیب زمینی، برنج، پیاز و غیره استفاده می کنند به طوری که این گونه ها از الیاف کاملاً طبیعی تولید شده و کیفیت بالایی دارند، البته باید گفت گونی کنفی از لحاظ کیفیت با یکدیگر تفاوت داشته و سطح کیفی آن بر اساس وزنی که دارند مشخص شده و قیمت‌گذاری می‌شوند.

کیفیت بالای گونی کنفی سبب شده که از آن بتوانید برای جا به جایی و حمل محصولات مختلفی استفاده کنید به طوری که در مقابل سنگین شدن مقاوم بوده و پاره نخواهد شد، زیرا این اجناس طی چند مرحله بافته شده و این مراحل عبارتند از: مرحله ریسندگی، مرحله بافندگی، چاپ، برش و دوخت از این جهت با اطمینان کامل می توان گفت یکی از اجناس مرغوب و در عین حال با کیفیت به شمار می روند.

هم چنین باید گفت از این گونه های کنفی در موارد مختلفی چون ساختمان سازی، قیر گونی کردن و تزئینات نیز به کار می برند، زیرا این دسته از اجناس در برابر رطوبت و آسیب پذیری مقاومت بسیار بالایی داشته و آسیبی به آن وارد نخواهد شد از این رو بازار فروش خوبی را به خود اختصاص داده است.

قیمت فروش گونی کنفی عمده

قیمت فروش گونی کنفی عمده گونی کنفی در انواع مختلفی بوده و قیمت فروش هر یک از آن ها متفاوت می باشد به طوری که هر چه ضخامت و کیفیت آن رو به بالا رود نرخ افزایش یافته و باید در ازای آن هزینه بیشتری را بپردازید. این گونی ها بر مبنای طول، ضخامت و ابعاد قیمت گذاری می شوند و شما می توانید برای به دست آوردن قیمت فروش گونی کنفی در این سامانه پرداخت و جهت اطلاع از قیمت گونی با همکاران ما به صورت اینترنتی و یا تلفنی تماس حاصل نمایید تا شما را با انواع مختلف این اجناس آشنا کرده و قیمت به روز را در اختیارتان قرار دهند تا در زمان خرید نسبت به نرخ آن آگاهی داشته باشید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.