فروشندگان گونی پلاستیکی رولی

تیم ‏ما می کوشد بهترین مرجع ارائه ی اطلاعات در خصوص صنعت ‏گونی پلاستیکی رولی و همچنین بزرگترین عرضه کننده ی ‏مستقیم انواع ‏گونی ارزان‏ مرغوب و درجه یک در ایران باشد.

از جمله گونی های نسل جدید و بسیار کاربردی و پر تقاضا در بازار گونی چادری می باشند . این دسته از گونی ها در ابعاد وطرح های برگرفته از طیف رنگهای متنوع با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک پیشرفته و به کارگیری مواد ویژه و با کیفیت که محصول نهایی را در برابر حرارت و آسیب دیدگی مقاوم تر می نمایند تولید می شوند نوآوری، قیمت مناسب و مشتری مداری همواره ۳ رکن اساسی ‏خط مشی ‏فروشگاه ما می باشد. امید است بتوانیم با بکارگیری نهایت تلاش خود در این زمینه همواره خدمات و ‏محصولات خود را بهبود بخشیم و بتوانیم دسته های گوناگون از انواع ‏گونی‏ ها مانند گونی پلی پروپیلن با بهترین کیفیت در این مرکز پخش ارائه کنیم.‏

فروشندگان گونی پلاستیکی رولی

شاخصه های بارز گونی

شاخصه های بارز گونی گانپاتی پلاستفاب طیف وسیعی از گونی‌ها و کیسه‌های بافته شده از نوع شیری را تولید و صادر می‌کند که کارآمدترین روش برای پر کردن گونی‌های بافته شده PP است. ما کیسه های نوع شیر بافته شده PP را با ابعاد و ویژگی های مختلف مطابق با نیاز مشتری تولید می کنیم. این کیسه ها به طور گسترده برای بسته بندی سیمان و سایر محصولات استفاده می شود.

مواد مستقیماً توسط شیلنگ به این کیسه ها پر می شود و پس از اتمام پر کردن شیر به طور خودکار بسته می شود و سیستم قفلی فراهم می شود. طیف وسیعی از کیسه های نوع سوپاپ ما دارای استحکام بالایی همراه با افزایش مقاومت در برابر پارگی هستند. از این رو، این کیسه ها می توانند در طول فرآیند حمل و نقل در برابر حمل و نقل خشن مقاومت کنند.

در گذشته برای جابه جایی انواع محصولات کشاورزی و یا صنعتی صرفاً از نسل اول گونی ها یعنی گونی چای استفاده می شد.

ما آنها را در اندازه ها و ظرفیت های مختلف بر اساس مشخصات ارائه شده توسط مشتریان ارائه می دهیم. این کیسه ها به عنوان کارآمدترین روش پر کردن و بسته بندی محصولات در گونی های بافته شده، مقرون به صرفه ترین هستند.

کیسه های پلی پروپیلن بافته شده از نوع سوپاپ مطابق با نیاز مشتری با در دسترس بودن ارائه 100٪ کیسه PP Valve سفارشی است. Ganpati Plastfab این کیسه شیر پلی پروپیلن را با وزن کمتر اما با بالاترین استقامت، استحکام و مقاومت در برابر پارگی ارائه می دهد. طیف وسیعی از کیسه های شیر PP ما می تواند رطوبت بالا، باران، آفتاب را در طول ذخیره سازی و هدر رفتن کمتر در طول تولید و جابجایی را تحمل کند.

مرکز سفارش گونی پلاستیکی رولی

مرکز سفارش گونی پلاستیکی رولی فروشگاه ما ، بزرگترین عرضه کننده ی مستقیم انواع گونی مرغوب و درجه یک در ایران باشد. نوآوری، و تضمین بهترین ‏قیمت‎ ‎خط مشی ما می باشد. امید است بتوانیم تلاش خود در این زمینه ی محصولات خود را بهبود بخشیم‎.‎ خرید آسان و راحت بدون اتلاف وقت و زمان یکی از اهداف ‏ما میباشد شما می توانید در کمترین زمان با ‏اطمینان کامل در هر کجای اقصی نقاط کشور که هستید خرید خود را به راحتی انجام دهید‎.‎

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.