فروش کلی گونی ضخیم

گونی ضخیم در انواع ضخامت با طرح های متفاوت وباکفیت بالاتوسط تولید کنندگان داخلی برای مصارف متعدد تولید وتوزیع می شود.

فروش کلی گونی ضخیم به صورت کلی وعمده برای مصرف کنندگان به صورت ثبت سفارش انلاین وبدون نیاز حضوری واتلاف وقت وانرژی در اکثر تولیدی های معتبرونمایندگی های گونی بافی صورت می پذیرد که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود، در این مطب قصدداریم با ویژگی ها وانواع گونی،و کیفیت آنها بیشتر آشنا شویم.

فرآیند تولید گونی کود شیمیایی به گونه ای می باشد که در همه مراحل تولید از بهترین مواد اولیه برای ساخت این محصولات استفاده می‌شود، این گونی ها از موادی به نام پلی پروپیلن تشکیل شده است.

فروش کلی گونی ضخیم

چند دلیل استفاده از گونی در کشاورزی

چند دلیل استفاده از گونی در کشاورزی گونی از الیافی به نام پلی پروپیلن به صورت نوار های باریک پلاستیکی به شکل تاروپود بافته می شود،محصولی کم وزن و سبک هستند اما همین خاصیت بافت تار و پود آنها باعث بالا رفتن استحکام ومقاومت آنهاشدهه است.

گونی یکی از بهترین محافظ های تولید شده جهت بسته بندی بسیاری از خوراکی ها مانندگونی غلات و گونی حبوبات ومحصولات کشاورزی است.

درسایزهاورنگهای مختلف به صورت رول یا کیسه ای به شکل ساده با چاپ یا بدون چاپ در نوعهای مختلف مانند گونی پلاستیکی گونی کامبوزیت گونی لمینت، بسته به نوع نیازمصرف کننده ساخته میشود.

جز پر کاربردترین و ارزانترین محصولات درصنعت بسته بندی است وخرید آن به صورت عمده از تولیدی های معتبر بسیار مقرون به صرفه ترخواهد بود گونی متری پلاستیکی در کارخانجات تولیدی کشور ساخته می شوند و به دلیل مواد به کار برده شده در آن ها معمولاً کیفیت بسیار بالایی دارند.

گونی به علت حجم کم، استحکام زیاد و قیمت مناسب یک نگهدارنده و محافظ مناسب برای اکثر مواد چه خوراکی چه شیمیای است.

از ویژگی های بارز گونی مرغوب میتوان به استحکام آن درعین سبکی ومقوامت آن، در برابرآفتاب وخاصیت ضد آب بودن ومقومت در برابرفشارکششی اشاره کرد.

رایج ترین نوع مورد استفاده گونی های پلی پروپیلنی یاهمان گونی های پلاستیکی هستند درست است که نسبت به گونی های لمینت یاهمان ضدآب از استحکام کمتری برخوردارند اما به دلیل قیمت مناسب، خواهان بیشتری دارند.

پس با توجه به توضیحاتی که داده شد می توان نتیجه گرفت گونی ها به علت سبکی، محکم بودن، کم حجم بودن، قیمت بسیار پایین نسبت به ارزش استفاده آنها، و اینکه جریان هوا را به خوبی عبور می دهند می تواند بهترین گزینه برای نگهداری محصولات کشاورزی خصوصاً حبوبات و غلات باشد که به دلیل تهویه هوا مانع از حشره و رطوبت زدگی آنها می شوند.

عرضه مستقیم گونی ضخیم

عرضه مستقیم گونی ضخیم گونی های ضخیم در صنعت به خصوص ساختمان سازی، وساخت سایبان وبسته بندی بسیارپرمصرف وپرکاربرد، وجز بهترین گونی ها محسوب می شوند به همین علت صادرات عمده گونی باسود خوبی برای تجاران که دراین زمینه فعالبت دارند همراه بوده است

عرضه مستقیم گونی ضخیم از طرف تولید کنندگان داخلی و با ارائه گونی ضخیم باکیفیت علاوه بر جلب اعتماد خریدار خارجی و صادرات این محصول توانسته اند نیازهای داخلی را از طریق توزیع گونی در انواع ورنگهای مختلف دربازار رفع کنند.

تامصرف کنندگان به راحتی به توانند به انواع گونی هابسته به نوع مصرفشان دربازاربا قیمت مناسب وکیفیت بالا دسترسی یابند. تولیدکنندگان خرید عمده گونی را به طورمستقیم ازخود تولیدها، برای مصرف کنندگان را بسیارمقرون به صرفه تر می دانند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.