فروش گونی بافی ساده

گونی وسیله ای است از جنس پارچه زبر، که الیاف طبیعی مانند کنف و یا الیاف مصنوعی مانند پروپیلن ساخته می شود و به وسیله ان کیسه های بادوام و محکم جهت حمل و نگهداری انواع محصولات کشاورزی، مواد شیمیایی، سیمان و… درست می شود.

گونی بافی ساده، هنری ساده است که با فراگیری بعضی تکنیک ها و تمرین آنها می توان آثار هنری زیبایی خلق نمود. می توان انواع وسایل مانند پادری، دیوارکوب های تزئینی و قالیچه های کوچک را با فراگیری هنر گونی بافی، به راحتی تولید و استفاده کرد.

فروش گونی بافی ساده

اطلاعاتی درباره گونی بافی ساده

اطلاعاتی درباره گونی بافی ساده امروزه گونی یکی از اقلام بسیار پرکاربرد در صنایع بسته بندی در همه کشورها و حتی کشور عزیز ما، ایران می باشد. پلی پروپیلن یکی از پر مصرف ترین پلاستیک هاست و امروزه بسیار پر کاربرد در تمامی صنایع سبک و سنگین می باشد. از ویژگی های پلی پروپیلن می توان به، قیمت نسبت ارزان تر آن نسبت به دیگر پلیمرها، داشتن وزن مخصوص و سبک، انعطاف پذیری بالا و مقاومت بالا، اشاره کرد.

ایزوگام نوعی پوشش ساختمان و پشت بام است که مقاومت بالایی دارد، که مواد تشکیل دهنده آن قیر و الیاف مصنوعی است. نصب این پوشش این گونه است که بوسیله حرارت و گرما به مکان مورد نظر می چسبد.

استفاده از گونی ایزوگام و گونی کنفی از سالیان پیش مورد توجه بوده است، امروزه بیشتر از ایزوگام استفاده می شود. قیمت ایزوگام و گونی کنفی بنا بر متراژ و جنس آنها متفاوت خواهد بود. گونی کنفی به صورت رولی و در اندازهای مختلف در بازار موجود می باشد.رول گونی پلاستیکی در ابعاد مختلف از ۳۰ سانت تا ۱۳۰ سانت تولید میگردد. این گونی در طاق های ۵۰ کیلویی برش داده می شود. رول گونی پلاستیکی در رنگهای مختلف و متنوع با توجه به نیاز بازار تولید می شود.

قیر و گونی بعنوان عایق مورد پسند ایرانی ها شناخته می شود که علت آن، در دسترس بودن این عایق است. گونی های مورد استفاده در ایران، اغلب وارداتی و دارای کیفیت های مختلفی است. گونی درجه یک مشخصاتی دارد از قبیل، نو بودن، ریز بافت بودن، نداشتن آلودگی و چروک، سالم و بی نقص بودن و داشتن وزن مناسب.

مرکز توزیع گونی بافی ساده

مرکز توزیع گونی بافی ساده شرکت توزیع گونی بافی ساده با عرضه این محصول در مراکز تهیه و توزیع و فروشگاههای مجاز فروش در سراسر کشور بصورت عمده و کلی شرایط خرید را برای همگان فراهم نموده است و مشتریان می توانند با خیال آسوده نسبت به خرید این محصول اقدام نمایند. همچنین وجود سایت های معتبر فروش گونی باعث سهولت انتخاب و دسترسی برای مشتریان می باشد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.