قیمت انواع گونی نخی ضخیم

گونی ها از دیرباز بین مردم جایگاه خاص خود را داشتند و اغلب مردم به منظور سهولت در جابه جایی انواع بار مانند حبوبات، میوه سبزیجات و حتی در صنعت ساختمان سازی نیز استفاده می‌شود، گونی نخی ضخیم از انواع گونی های موجود در بازار به منظور پوشاندن ساختمان‌ های درحال احداث یا برای ریختن انواع حبوبات و میوه ها درآن تولید شده است. استفاده‌ ازین گونی ها علاوه بر راحت تر کردن حمل و نقل و جابه جایی آن، باعث حفظ تازگی و طراوت بار و همچنین مانع از فاسد شدن آن یا تغییر مزه مواد خوراکی می‌شود. برای یافتن اطلاعاتی در خصوص گونی نخی ضخیم با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

قیمت انواع گونی نخی ضخیم

پرفروش ترین انواع گونی نخی ضخیم

پرفروش ترین انواع گونی نخی ضخیم گونی های نخی غالبا از جنس الیاف طبیعی کنف تولید می‌شوند این گونی ها به علت شکل و طراحی خاصی که دارند در امر تزئینات و ساخت انواع سازه های کنفی نیز استفاده می‌شود. گونی های کنفی تارو پود نسبتا مقاومی داشته و البته باید توجه داشت بار سنگین برا با آنها حمل نکنند.

این گونی ها عایق نسبتا خوبی برای بتن ریزی و سیمان کشی بوده. وبسیار محکم و مقاوم در برابر رطوبت و نفوذ آب میباشد. وعایق مناسبی برای ساختمان سازی میباشد.

دراین گونی ها می‌توان انواع برنج، غلات و حبوبات و میوه هارا ریخته و از فاسد نشدن و تغییر دادن طعم و مزه، بو و رنگ مواد مطمئن بود، این گونی ها با عدم تغییر مزه و بو مواد غذایی و حفظ سلامت و بهداشت آن یک گزینه مناسب برای پر کردن میباشد.

این گونی ها گرد و غبار را جذب نکرده، بو نمي‌گيرد، موجب فساد مواد غذایی نمی‌شود و علاوه بر آن قیمت مناسب و قابل قبولی دارد.

پرفروش ترین گونی ها نخی موجود در بازار گونی های نخی کنفی میباشد که در ابعاد مناسب برای تقاضا کنندگان و جنس مرغوب با قیمت استثنایی موجود باشد و براحتي بتوان اقدام به خرید آن کرد

مراکز پخش گونی نخی ضخیم

مراکز پخش گونی نخی ضخیم برای خرید انواع گونی نخی ضخیم و پر فروش به مراکز پخش گونی مراجعه کنید و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص انواع گونی، جنس و ابعاد مورد نظر خرید خود را نهایی کنید در هنگام خرید از وب‌گاه های اینترنتی یا آنلاین شاپ ها از داشتن نماد اعتماد الکترونیک اطمینان حاصل کنید تا دچار مشکلاتی مانند گران بودن و نا مرغوب بودن کالا نشوید.

قبل از اقدام به خرید می‌توانید با کارشناسان فروش این مجموعه ها تماس گرفته و پس از مشورت وبررسی گونی های پرفروش و باکیفیت خریدی امن را تجربه کنید. با تشکر از همراهی شما عزیزان گرامی، پرسود باشید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.