قیمت خرید گونی زیپ دار

گونی های زیپ دار از جنس پلی پروپیلن و به عنوان ساک های مسافرتی تقریبا ارزان قیمت تولید می شوند. این ساک ها خاصیت ضد آب و آفتاب را دارا می باشند و در ترکیب مواد این گونی ها پلیمر پلی اتیلن نیز وجود دارد. رنگهای متنوع آن نیز از ویژگی های جذاب این ساک هاست. این ساک های زیپ دار به صورت الوان، ترکیب انواع رنگ خاکستری، سیاه و سفید موجود می باشند. قیمت گونی زیپ دار بسته به میزان سفارش متفاوت است و قیمت عمده آن بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت خرید گونی زیپ دار

مهمترین ویژگی گونی زیپ دار

مهمترین ویژگی گونی زیپ دار می توان گفت از مهمترین ویژگی های این ساک ها ضد آب و ضد آفتاب بودن به دلیل داشتن درصد جذب رطوبت نزدیک به صفر و مقاوم سازی ساختار شبکه ای پلیمری در برابر تخریب می باشد که اشیای داخل آن از گزند آب و باران و مایعات دیگر در امان می ماند و رنگ آنها به دلیل ضد آفتاب بودن تا مدت های طولانی در شرایط آب و خوایی مختلف، محیط های سیالی که مخرب می باشند پایدار و مستحکم می مانند و تغییر رنگ نمی دهند و همچنان زیبایی آنها حفظ می شود و خواص مکانیکی آنها نیز تضعیف نمی شود. قیمت به نسبت پایین این ساک ها نیز از یکی دیگر از مهمترین ویژگی های این ساکهاست.

تنوع رنگی، سبک بودن، زیپ دار بودن، مقاوم در برابر کپک زدگی، نفوذ حشرات، خوردگی و تعریق موجب می شود این گونی های پلاستیکی به یکی از وسایل پرمصرف روزانه تبدیل شوند. به نظر ضروری می رسد که هر فردی برای کمک به محیط زیست یکی از این ساک های سبک را تهیه نماید و در خریدهای روزانه به همراه خود داشته باشد چرا که این ساک ها پس از تا شدن در کیف نیز فضای کمی اشغال می کنند. بدین ترتیب از مصرف بی رویه نایلون و کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف جلوگیری می شود که همگی در مقیاس بالا به محیط زیست آسیب می رسانند.

این کیف ها در خرید هر نوع مواد غذایی، کنسرو، میوه، سبزیجات و سایر موارد یک گزینه بسیار مناسب برای جابجا کردن مواد و لوازم مختلف می باشد و به دلیل جنسشان از استحکام بالا و مقاومت در برابر پارگی نیز برخوردار هستند و امکان پارگی آنها بسیار ضعیف است مگر اینکه به مدت طولانی استفاده شده باشند و الیاف آنها پوسیده باشد.

تمام این ویژگی ها منجر به این می شود که گونی های زیپ دار یا همان ساک های زیپدار در صنایع نساجی جایگاهی ویژه داشته باشند.

طرح های متنوع گونی نسوز

طرح های متنوع گونی نسوز این ساک ها به طور عمده در طرح های راه راهی و گاهی مشبک و زیگزاگی تولید می شوند. به طور معمول توانایی تحمل حرارتی پلی پروپیلن تا 110 درجه سانتیگراد است و پس از آن شروع به نرم شدن می کند. خواص حرارتی منسوجات پلی پروپیلنی با ترکیب الیاف کوتاه شیشه تقویت می شود و اعوجاج حرارتی آنها بهبود می یابد و به عنوان گونی های نسوز تولید می شوند. قطعا مقاوم سازی حرارتی این گونی ها موجب افزایش قیمت آنها نسبت به گونی های غیرنسوز خواهد شد.

مراحل تضمین کیفیت گونی ضخیم

مراحل تضمین کیفیت گونی ضخیم معمولا گونی های ضخیم در صنایعی استفاده می شود که نیاز باشد مواد پودری در تناژ بسیار بالا جابجا شود و یا به مکان های دیگر انتقال یابد. عمدتا گونی های ضخیم برای وزن های بالای 500 کیلو به کار برده می شوند. علت این امر آنست که این گونی ها در مقابل این حجم از مواد باید مقاوم به پارگی الیاف باشند. منسوجات ضخیم پلی پروپیلنی هر چند که ریزبافت هستند ولی به دلیل ضخامت نخ بالا از استحکام الیافی بالایی در برابر پارگی برخوردار هستند. جامبو بگ ها یکی از انواع این گونی های ضخیم می باشد.

ریز بافت بودن این نخ ها و ضخامت بالای این نخ ها در مجموع موجب تولید گونی های بسیار با کیفیت می شود و دوام این گونی ها بسیار افزایش می یابد و برای جابجایی مواد پودری در حجم بالا گزینه ایده آلی می شود. دوخت مقاوم این گونی ها یکی دیگر از ویژگی های خاص آنهاست که به افزایش استحکام گونی کمک می کند و این ویژگی نیز از فاکتورهای تضمین کیفیت این نوع گونی هاست.

یک نوع دیگر از گونی های شناخته شده ضخیم گونی های دو لایه پلی اتیلنی با نام گونی لمینت است که به رنگهای مختلف و با زیبایی ظاهری بیشتر از سایر گونی ها تهیه می شوند. لایه درونی نایلونی پلی اتیلنی و لایه بیرونی از جنس پروپیلن می باشد و این گونی ها به علت دو لایه بودن از مقاومت کششی و فشاری بالایی برخوردار است و این وجه تمایز این گونی ها از سایرین می باشد. برای بسته بندی مواد گرانولی، رنگهای پودری، خوراک دام، مواد خوراکی پودری همچون آرد سوخاری، شیرخشک و غیره این گونی ها ترجیح داده می شوند.

بازار فروش گونی زیپ دار

بازار فروش گونی زیپ دار گونی آبی به عنوان گونی نما نیز شناخته می شود که به دلیل کاربرد آنها در پوشش نما، پوشش زیر داربست، حصار کشی می باشد. این گونی ها ب به صورت رولی تولید می شوند و از جمله ارزانترین گونی های پلی پروپیلنی هستند. گونی 25 کیلویی برای بسته بندی در بازار به فروش می رسد و مواد غذایی همچون برنج و دیگر مواد در گونی های مختلف با وزن 25 کیلو، سبک تر یا سنگین تر از 25 کیلو بسته بندی می شوند. گونی قهوه ای یکی دیگر از پرمصرف ترین گونی های موجود در بازار می باشد که گونی کنفی نام دارد و از نخ کنف بافته می شود. این گونی ها کاربرد وسیعی در بسته بندی، ساخت صنایع دستی، بسته بندی شیک و زیبای جعبه های هدیه و غیره دارند.

گونی جامبو شیراز یا اصطلاحا جامبو بگ در بسته بندی های با وزن بسیار بالا و به صورت فله ای کاربرد دارد و دارای ضخامت بالایی نیز هستند. از این گونی ها برای بسته بندی و حمل و نقل انواع مواد پودری در تناژ 500 کیلو تا 3 تن استفاده می شود که جنس این گونی ها نیز از پلی پروپیلن است. به دور این کیسه ها تسمه دوزی می شود تا امکان جابجایی این گونی ها با لیفتراک و جرثقیل به دلیل وزن بسیار بالا میسر باشد. این گونی ها در صنایع مختلفی همچون صنایع معدنی، دارویی و بهداشتی، فلزی، کشاورزی، پتروشیمی، ساختمانی و غیره کاربرد دارند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.