قیمت خرید گونی ضخیم

قیمت گونی ضخیم، با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود، که می توان به نوع خرید ( عمده یا جزئی )، نوع برند، کیفیت، نوع گونی، تغییرات نرخ ارز و قانون عرضه و تقاضا اشاره کرد. گونی، که به آن کیسه می گویند، برای بسته بندی انواع محصولات کشاورزی، غذایی و شیمیایی استفاده می شود. برای دوخت آن از الیاف طبیعی و مصنوعی مختلفی مانند کنف، نخ، پروپیلن و…. استفاده می کنند و در انواع مختلفی مانند، گونی ضد آب، گونی هفت رنگ، گونی مشکی و…. تولید می گردد‌.

قیمت خرید گونی ضخیم

معرفی انواع مختلف گونی خاکی

معرفی انواع مختلف گونی خاکی از انواع مختلف گونی خاکی، به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • گونی کنفی یا خاکی درجه 1: در کارخانه های نیشکر به عنوان فیلتر صنعتی استفاده می شود، که به آن گونی 45*11 می گویند.
  • گونی کنفی درجه 2: برای گونی بافی و بسته بندی انواع پنبه استفاده می شود، به آن گونی کنفی 45*10 می گویند.
  • گونی کنفی درجه 3: برای ایزوگام و قیرگونی کاربرد دارد و به عنوان نمونه گونی 54*9 شناخته می شود‌.

گونی خاکی، همان گونی چتایی یا کنفی می باشد، که کاربرد های فراوانی دارد، به عنوان نمونه، برای کاشت گیاهان و رشد آن ها به جای گلدان های موقت از گونی های کنفی استفاده می کنند، چون این گونی ها ارزان می باشند و بعد از رشد گیاه می توانید گیاه را با گونی داخل خاک قرار دهید، چون این گونی به راحتی در خاک تجزیه می شود.

برای کاشت گیاه باید از گونی کنفی استفاده شود، که از الیاف طبیعی کنف بافته شده باشد و فاقد از هر گونه مواد شیمیایی باشد. یکی دیگر از کاربرد های گونی کنفی تزئین گلدان ها به وسیله این گونی ها می باشد به همین دلیل به آن گونی تزیینی هم می گویند. چون این گونی ها ظاهری ساده و زیبایی دارند و می توانند ظاهر گلدان ها را زیبا کنند. از کاربردهای دیگر گونی های کنفی یا خاکی می توان به بسته بندی انواع سبزیجات، پیاز، سیب زمینی، برنج و…. اشاره کرد. این نوع گونی چون خنک است تهویه مناسب را برای محصولات غذایی داخل خود فراهم می کند و از خراب شدن آن ها جلوگیری می نماید.

تاثیر گذارترین موارد بر قیمت گونی ضخیم

تاثیر گذارترین موارد بر قیمت گونی ضخیم از تاثیر گذارترین موارد بر قیمت گونی ضخیم می توان به کیفیت، جنس، نوع الیاف، اندازه، هزینه های تولید و شرایط بازار اشاره کرد. علاوه بر قیمت، در هنگام خرید گونی باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • با توجه به نیاز خود مدل و جنس گونی را انتخاب کنید، به عنوان نمونه اگر می خواهید به محصول داخل بسته بندی گونی رطوبت وارد نشود، باید گونی پلاستیکی لمینت شده که به آن گونی پلاستیکی ضد آب می گویند را خریداری نمایید. اگر می خواهید از گونی به عنوان سایبان استفاده کنید، باید گونی ضد آفتاب را خریداری نمایید، تا در مقابل نور خورشید دچار پوسیدگی نشود‌.
  • به ضخامت گونی توجه کنید، تا در هنگام جا به جایی و فرو رفتن اشیای تیز، گونی سوراخ نشود.
  • برای اطمینان از کیفیت محصول به سراغ برند های معتبر بروید.

اطلاعاتی جامع در مورد گونی صنعتی

اطلاعاتی جامع در مورد گونی صنعتی گونی های صنعتی، همان طور که از نامشان مشخص است در صنایع برای بسته بندی محصولات مختلفی استفاده می شوند، که می توان به گونی های پلاستیکی، گونی های نخی و گونی های کنفی یا خاکی اشاره کرد. گونی های پلاستیکی، از مواد پلاستیکی مختلفی تولید می شوند، به همین دلیل اشکال متنوعی دارند. به عنوان نمونه گونی پلی اتیلن، سبک و نسبتا شفاف می باشد و در برابر دما و آب مقاومت بالایی دارد و مقاومت کششی آن هم بالا می باشد. این گونی پلاستیکی در چگالی های متوسط، کم و بالا تولید می شود، که ما در زیر به طور خلاصه به آن ها اشاره ایی کوتاه کرده ایم.

گونی پلی اتیلن با چگالی بالا، کاربرد فراوانی دارد، به طور مثال برای ذخیره مواد غذایی، در رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی استفاده می شود. گونی پلی اتیلن با چگالی کم، برای کیسه های نان، کیسه های غذا و به عنوان کیسه هایی با مقاومت متوسط و خاصیت کشش مورد استفاده قرار می گیرد.

گونی پلی اتیلن با چگالی پایین، در آب بندی استفاده می شود و این به دلیل نقطه ذوب پایین آن می باشد و برای بسته بندی کیسه زباله و محصولات کاغذی استفاده می گردد. گونی پلی پروپیلن برای بسته بندی شن، سیمان، مواد شیمیایی، محصولات کشاورزی و مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

گونی های پلی پروپیلن، در دو نوع ساده و لمینت تولید می شوند‌. گونی پلی پروپیلن ساده، در انواع مختلفی تولید می شود، که می توان به گونی های متراکم و فشرده، گونی های پلی پروپیلن با لایه نایلون داخلی، کیسه های بی رنگ و شفاف یا گونی شیشه ای، گونی های مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید، کیسه دو لایه و گونی های والوادار تا دوخت اشاره کرد.

گونی پلی پروپیلن لمینت، ضد آب می باشد. کیفیت و ظاهر چاپ بهتری نسبت به دیگر گونی های پلاستیکی دارد. گونی های نخی، در جنس نخی سنتی، پنبه ای بازیافتی و پنبه ای ارگانیک تولید می شوند و قابلیت چند بار استفاده دارند، به طوری که تا 131 بار می توانید از آن ها استفاده کنید.

گونی های نخی فیبری، نرم، بادوام و بسیار قوی می باشند و با آب سرد قابلیت شست و شو دارند. گونی های کنفی، در برابر پوسیدگی مقاومت و دوام خوبی دارند و قابلیت چند بار استفاده و شست و شو دارند و برای مصارف صنعتی و غیر صنعتی استفاده می شوند.

مراکز عرضه گونی ضخیم

مراکز عرضه گونی ضخیم مراکز عرضه گونی ضخیم، همیشه از بازار گرمی برخوردار می باشند، چون بدون واسطه بهترین گونی را در اختیار مشتریان می گذارند، که این می تواند، هر خریداری را مجذوب کند. مصارف مختلف گونی باعث شده مراکز پر رونقی داشته باشند. به عنوان نمونه، گونی ها مصارف مختلفی دارند، به طور مثال برای قیر گونی جاده ها و خیابان ها، از گونی های پلاستیکی رولی استفاده می کنند.

به عنوان گونی ساختمانی و کیسه شن از انواع گونی های پلاستیکی استفاده می نمایند. در زمین های کشاورزی برای جا به جایی محصولات از انواع گونی های پلاستیکی استفاده می کنند. به عنوان گونی نمای ساختمانی، از گونی های پلاستیکی رولی استفاده خواهند کرد.

گونی های پلاستیکی ضد آفتاب و ضد آب در مکان هایی که سقف وجود ندارد، به عموان سایه بان کاربرد دارند برای بسته بندی محصولات غذایی، شیمیایی و کشاورزی از انواع گونی استفاده می کنند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.