قیمت فروش گونی پلاستیکی ضد آب

برای بررسی قیمت فروش گونی پلاستیکی ضد آب ساختمانی یا ضد آفتاب در سایزهای مختلف می توانید فروشگاه ها، ابزار فروشی ها و فروشگاه های مواد را بررسی کنید و یا به صورت آنلاین خریداری کنید.

قیمت فروش گونی پلاستیکی ضد آب

معرفی نخستین کارخانه گونی‌بافی در ایران

معرفی نخستین کارخانه گونی‌بافی در ایران مواد اولیه این صنعت کنف و سایر الیاف گیاهی است که در نواحی ساحلی دریای خزر استفاده می شود. گونی بافی در سال 1313 در رشت اولین کارخانه تولید شد. این کارخانه توسط شرکت سهامی بازرگانی و صنعتی گیلان و مازندران تاسیس شد. این شرکت در بهمن ماه 1350 شروع به کار کرد، اما در سال 1340 شروع به کار کرد و سرمایه شرکت هشت میلیون ریال منقسم به هشت هزار درصد یک هزار ریال بود که به طور کامل پرداخت شد. کلیه ماشین آلات کارخانه که خریداری می شود و هزینه های خرید و حمل و نصب از کارخانه و قیمت موتور و دینام و موتور برق و نصب آن و قیمت زمین و هزینه ساخت تقریبا می باشد. .

تعداد کل دستگاه های کیسه بافی در این کارخانه 76 دستگاه و تعداد کل دستگاه های ریسندگی و ریسندگی در کارخانه 950 دستگاه بوده است، ضمناً کارخانه دارای دو موتور هر کدام 225 اسب بخار و یک موتور 60 اسب بخار بوده است. 510 اسب بخار این کارخانه در ابتدای تاسیس دو و نیم متر کیسه و لفاف به عرض 140 سانتی متر و 66000 کیلوگرم کلاف و نخ قند تولید می کرد که با 500 کارگر در روز تولید می شد. این کارخانه در زمینی به مساحت 35000 متر مربع و مساحت کل ساختمان 7500 متر مربع ساخته شده است. ساختمان کارخانه در مهرماه 1330 به پایان رسید و کارخانه در ساعت یک بعد از ظهر روز شنبه 24 فروردین 1342 افتتاح شد و در سال 1315 کارخانه از نظر ماشینی و نیروی محرکه بزرگتر شد.

یعنی هیئت مدیره 76 دستگاه جدید سفارش داد. در تاریخ 31 شهریور 1342 مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه شرکت را از 30 میلیون ریال به 45 میلیون ریال افزایش داد. با این وجود این کارخانه دچار مشکل شد و ورشکست شد به طوری که در سال 1338 بر سر عوارضی بین کارخانه و شهرداری رشت اختلافی پیش آمد که به 110 ماه تقسیم شد. این کارخانه با افزایش ماشین آلات شرکت نساجی شاهی و راه اندازی کارخانه محمودآباد که دینار مالیات پرداخت نمی کرد و به مدت پنج سال از مالیات معاف بود، با رقابت شدیدی روبرو شده بود. کارخانه فروخت و آگهی فروش خود را منتشر کرد.

موارد استفاده از گونی های پلاستیکی

موارد استفاده از گونی های پلاستیکی گونی های پلاستیکی همان کیسه های پلاستیکی هستند که در صنایع و مشاغل مختلف برای حمل و نقل و نگهداری کالا استفاده می شود. امروزه از کیسه های پلاستیکی برای بسته بندی مواد غذایی، محصولات بهداشتی، دارویی، صنایع ساختمانی (گچ، سیمان، آهک و …)، صنایع شیمیایی و … استفاده می شود. در گذشته گونی ها از پی وی سی ساخته می شدند، اما امروزه پلاستیکی لمینت ها از پارچه پلی پروپیلن بافته می شوند. به دلیل مقاومت بالای این کیسه ها در برابر قالب، گرما و کشش، استفاده از آنها در صنایع و موارد مختلف بسیار زیاد است. در نتیجه زباله های تولیدی روز به روز در حال افزایش است. بنابراین بازیافت مناسب و استفاده مجدد از زباله های این کیسه ها مزایای بسیاری دارد

مزایای استفاده از گونی پلاستیکی

مزایای استفاده از گونی پلاستیکی گونی پلاستیکی آردی در مقایسه با کیفیت ساخت بالا قیمت بسیار مناسبی دارند. از طرفی ویژگی هایی مانند استحکام بالا، مقاومت در برابر آب، دوام و مواردی از این دست باعث شده تا کاربران بتوانند چندین بار از این کیف ها استفاده کنند. پس با خرید کیف می توانید در صورت نیاز بارها از آن استفاده کنید. استفاده و کاملا مقرون به صرفه امکان چاپ روی کیف گاهی اوقات کاربران تمایل دارند محصول شخصی خود را به کمک کیف بسته بندی کنند و به اصطلاح بسته بندی شخصی خود را داشته باشند. با سفارش و خرید گونی این امکان برای شما عزیزان فراهم شده است. زیست سازگاری برخی از گونی پلاستیکی لمینت های ساخته شده از پلی پروپیلن زیست سازگار هستند و پس از مصرف به چرخه طبیعی باز می گردند. به همین دلیل در سال های اخیر استفاده از این گونه ها توجه بسیاری از حافظان محیط زیست را به خود جلب کرده است.

استحکام بالا با خرید پلاستیکی لمینت می توانید مزایایی مانند مقاومت وزنی بالا، نفوذ رطوبت و نفوذ حشرات را داشته باشید. به همین دلیل کسانی که به دنبال ابزاری ارزان و مطمئن هستند می توانند از گونی پلاستیکی لمینت برای بسته بندی انواع محصولات مانند سیمان، غلات، مواد شیمیایی، مواد غذایی و … استفاده کنند. وزن سبک یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت های کیسه های پلاستیکی وزن سبک آنهاست. به طوری که وزن نهایی محصولات شما پس از بسته بندی به کمک گونی تغییر چندانی نکند. این یک مزیت بزرگ برای نگهداری و حمل بسته شما است. استفاده گسترده از تمامی این ویژگی ها باعث شده تا گونی های پلاستیکی برای استفاده در زمینه های مختلف به فروش برسد.

بنابراین فرقی نمی کند که به دنبال بسته بندی برای پلاستیکی لمینت خود هستید یا می خواهید از کیسه های پلاستیکی در مبلمان استفاده کنید. در هر زمینه کاری می توانید یک گونی پلاستیکی بزرگ یا کوچک خریداری کنید و از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید. کیسه های پلاستیکی به شما این امکان را می دهند که چندین بار از آنها استفاده کنید. در ضمن بعد از اتمام کار می توانید آنها را تا کنید و در فضای کوچکی نگهداری کنید.

توزیع مستقیم گونی پلاستیکی ضد آب

توزیع مستقیم گونی پلاستیکی ضد آب به عنوان سامانه فروش اینترنتی و تولید گونی پلاستیکی محصولات بسته بندی و بسته بندی پلاستیکی با توجه به نیاز مشتریان عزیز اقدام به عرضه مستقیم و فروش اینترنتی کیسه های پلاستیکی نموده است. شما می توانید با توجه به نیاز خود هر یک از محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. شرکت ماناپلاست همچنین کیسه های پلاستیکی آرد، کیسه های پلاستیکی، رول های پلاستیکی، کیسه های پلاستیکی چند لایه ضد آب، پلاستیکی لمینت های پوسته ای و چاپی سه لایه و کیسه های کامپوزیت سه لایه، کیسه های سیمانی و کیسه های پلاستیکی آبرنگ را تولید می کند. شرکت گونی پلاستیکی الوند اصفهان نیز اقدام به پخش گونی لمینت ضد آب و ضد آفتاب در ابعاد و اندازه های مختلف به صورت رول و مستقیم دوخته می نماید. کیسه های پلاستیکی معمولا به طور عمده در بازار عرضه می شوند. زیرا فروشندگان مختلف و صاحبان مشاغل همیشه به حجم زیادی از کیسه های پلاستیکی نیاز دارند. با توجه به تنوع این محصول، خریدار کیسه های پلاستیکی نیز با توجه به نوع کار آن ها را انتخاب می کند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.