قیمت مناسب گونی پلاستیکی متری

گونی پلاستیکی متری یکی از محصولات پر تولید در کشور ما بوده که کاربرد بسیار زیادی به دلیل ویژگی های خاص دارد و یکی از گونی های با قیمت بسیار مناسب است که خریداران می‌توانند در ارتباط با تولید کننده این گونی متری آن را برای خود جهت استفاده یا صادرات خریداری کنند و به این شکل شرکت گونی پلاستیکی انواع مدل های این محصول را با قیمت مناسب می‌تواند در اختیار مشتریان آن قرار دهد و نرخ آن سود حاصل از تجارت این گونی را تضمین می کند.

قیمت مناسب گونی پلاستیکی متری

مدل های گونی پلاستیکی رولی

مدل های گونی پلاستیکی رولی گونی پلاستیکی رولی محصولی است که دارای مدل های بسیار متنوعی است این گونی بر اساس عرض خود می تواند مدل های بسیار زیادی داشته باشد به طوری که عرض از حدود نیم متر شروع شده و آگاهانه به هشت متر نیز می رسد بنابراین این مدل گونی می‌تواند کاربردهای بسیار زیادی داشته باشد.

از مدل‌های دیگر این محصول می‌توان به نوع ساده و راه راه آن اشاره کرد به طوری که نوع ساده این محصول هیچ طرحی در خود ندارد اما تنوع رنگ بالایی دارد و در رنگ های سفید، آبی و سبز از این گونی استفاده می‌شود و ندرتاً رنگ‌های تیره برای تولید به کار می‌رود چون برخی از کاربردهای این محصول به گونه ای است که در مقابل نور خورشید قرار می‌گیرد و نور خورشید کیفیت آن را از بین می‌برد.

مدلهای راه راه این محصول با خطوط رنگی متنوع نیز وجود دارند که از نظر کیفیت با نمونه‌های ساده تفاوتی ندارند اما از نظر قیمت اندکی دارای نرخ بالاتر هستند همچنین مدل های متنوع این محصول از نظر ضخامت نیز با هم می‌توانند متفاوت باشند و ضخامت نخ های پلاستیکی به کار رفته در تار و پود این گونی ها می تواند تعیین کننده ضخامت محصول باشد بنابراین با توجه به خصوصیات مواد پلاستیکی که امکان تنوع رنگ در آنها وجود دارد و همچنین بر اساس تجهیزات و دستگاه های گونی بافی نمونه‌های بسیار مختلفی از این محصول وجود دارند.

بررسی سایزهای موجود گونی های پلاستیکی

بررسی سایزهای موجود گونی های پلاستیکی گونی های پلاستیکی یکی از متنوع ترین گونی ها از نظر سایز و این محصولات برای قرار دادن مصالح ساختمان مانند گچ و سیمان یا قرار دادن علوفه در حجم زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند و علت این مسئله نیز امکان تولید این گونی ها به دلیل ویژگی‌های نخ های پلاستیکی مورد استفاده در آنها می باشد همچنین دستگاه های گونی بافی امروزی سازگاری بالا با تولید این گونی ها دارند و به علت فروش مناسبتر آنها، تجهیزات بیشتر در این زمینه پیشرفت کرده‌اند.

این گونی ها در عرض‌های ۳۰ سانتی متر و طول ۵۰ سانتی متر تولید شوند که برای مصالح ساختمانی کاربرد دارند و اندازه های بسیار بزرگتر از این نیز می‌تواند به عنوان گونی کاه مورد استفاده قرار بگیرند که در برخی از این گونیها عرض به دو متر نیز می‌رسد و طول آنها گاهی به بیشتر از سه متر نیز خواهد رسید.

در بین این دو سایز گونی دهها مدل دیگر از نظر سایز بندی وجود دارند که یکی از مشخص ترین آنها گونی آرد پلاستیکی است که سایزی متوسط و بینابینی را دارا است؛ تنوع سایز در این گونی ها کاربرد آنها بسیار فراوان کرده است به گونه‌ای که می‌توان برای قرار دادن انواع محصولات خوراکی و غیرخوراکی از این گونی های ارزان قیمت استفاده کرد.

ابعاد گونی پلاستیکی بر اساس تنظیمات دستگاه بافت آن به راحتی قابل تغییر است و مشتری گونی می‌تواند بر اساس نیاز و درخواست خود نسبت به سفارش گونی اقدام کند و به این شکل سایز دلخواه خود را درخواست نماید.

ویژگی های انواع گونی پلی اتیلنی

ویژگی های انواع گونی پلی اتیلنی انواع گونی های ساخته شده از پلاستیک که به گونی پلی اتیلن نیز معروفند از جمله پرتولیدترین گونی ها در ایران و جهان به شمار می روند و دلیل این مسئله نیز ویژگی‌های خاص این محصولات می باشد که باعث کاربر زیاد آنها خواهد شد.

این گونیها نسبت به آب نفوذ ناپذیرند و این امتیازی استثنایی برای این محصول به شمار می‌رود که در گونه های نخی و کنفی مشابه آن دیده نمی شود همچنین این گونی ها فوق العاده سبک هستند بنابراین گونی تاثیری بر وزن کل گونی و محتویات داخل آن نخواهد گذاشت.

از دیگر ویژگی های این محصول می‌توان به دوخت راحت آن اشاره کرد که با استفاده از چرخ صنعتی معمولی می توان آنها را به طور کامل بست همچنین این گونی ها تنوع سایز بسیار زیادی دارند و همین کارایی آنها را بسیار فراوان نموده است.

از ویژگی‌های این گونی ها می توان به مقاومت آنها نسبت به سایش اشاره کرد همچنین از گونی‌های هستند که هوا نیز نمی تواند از آنها عبور کند بنابراین برای محصولاتی که ممکن است تحت تاثیر اکسیداسیون قرار بگیرند گزینه فوق‌العاده‌ای به شمار می روند.

ارزان بودن امتیاز ویژه این گونی ها است و از این لحاظ به عنوان محصول پر فروش در بازار گونی ها شناخته می شوند همچنین از دیگر فواید این محصولات می توان به حمل و نقل راحت آنها اشاره کرد و به این ترتیب می‌تواند چند ده عدد از آنها را برای روی دیگر گذاشته و بسته بندی کرد و بدون اینکه فضای خاصی را اشغال کنند در حالی که گونی های کنفی بسیار حجیم هستند و انبارداری آنها مشکل است.

این گونی ها را می توان مدت زمان زیادی نگهداری کرد بدون آن که کیفیت آنها تحت تاثیر رطوبت یا هوا قرار بگیرد و این در مورد انواع گونی های دیگر به هیچ عنوان صدق نمی کند.

توزیع گونی پلاستیکی متری

توزیع گونی پلاستیکی متری گونی پلاستیکی متری در بهترین نوع آن توسط عامل توزیع این محصول با قیمتی مناسب به خریداران عرضه می‌شود و درخواست های این محصول به هر تعداد و از هر نوع بدون محدودیت و با نرخی باورنکردنی تامین خواهد شد و خریداران عمده و علی‌الخصوص صادرکنندگان می‌توانند از نرخ فوق العاده مناسب این محصول برای صادرات به کشورهای دیگر استفاده نمایند و به این ترتیب درآمد خوبی را از فروش آنها به دست آورند.

علاوه بر این ارائه این گونی ها توسط شرکت گونی ضدآب نیاز به بازاریابی خاصی ندارد چون تنوع در انواع این محصول مانند گونی پلاستیکی زیپ دار باعث می شود کشورهای همسایه از مشتریان بالقوه این محصول باشند و به راحتی در این کشورها به فروش خواهد رفت و سود خوبی هم به دلیل کسب ارزهای خارجی از فروش انها می تواند نصیب صادر کننده این محصولات شود.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.