قیمت گونی نما ضد آفتاب

امروزه ایمن کردن شرایط کاری یکی از مهم ترین کارها در امر ساختمان سازی می باشد که در دهه های اخیر اهمیت بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است . . استفاده از گونی نما یکی از راه های ایمن کردن شرایط کاری می باشد , گونی نما ضد آفتاب ساختمانی امروزه معمولا به جای توری استفاده می شود که انواع مختلفی از جمله گونی نما پلاستیکی، ضد آب ، ضد آفتاب و… می باشند گونی نما انواع و کاربرد های مختلفی دارد که بسته به نوع استفاده کارفرما به کار گرفته می‌شود

قیمت گونی نما ضد آفتاب

مراحل تولید گونی نما ضد آفتاب

مراحل تولید گونی نما ضد آفتاب با افزایش ارتفاع ساختمان ها یکی از مشکلاتی که برای سازندگان ساختمان ها به وجود آمده پرت شدن مصالح ساختمانی به بیرون از ساختمان و یا سقوط آنها بر روی عابرین می‌باشد ، پس بهترین کار ایجاد پوششی به دور ساختمان به نام گونی نما می باشد. ، مواد سازنده گونی های با کیفیت از مواد مختلفی تشکیل می شود که اکثر مواقع از الیاف پلی اتیلن و پلی پروپیلن می باشند .

تولید پارچه های گونی در کارخانه هایی انجام می شود که از نظر ماشین آلات پیشرفته یا نیمه پیشرفته هستند. هرچه ماشین آلات به کار برده شده در کارخانه جات به روز تر و پیشرفته تر باشند، کیفیت پارچه های گونی نیز بیشتر است.

پارچه ها به صورت رول هایی در می آیند. رول هایی که برای فروش مستقیم به بازار عرضه نمی شوند، برای مرحله بعدی و تولید گونی وارد بخش مجزایی می شوند. برای مثال گونی 10 کیلویی یا با ظرفیت های متفاوت …

از ویژگی های این این مواد می توان به استحکام خوب ، سبک بودن و کش سانی آنها اشاره کرد . گونی های نما ضد آفتاب به مواد ضد UV آغشته شده اند که باعث می‌شود نسبت به نور مستقیم آفتاب مقاومت بیشتری داشته باشند و کمتر دچار فرسایش و پوسیدگی شوند .

گونی ها در ابعاد مختلفی وجود دارند که با توجه به نیاز مشتری قابل تهیه هستند .همچنین دارای رنگ های متفاوتی می باشند که نشان دهنده کیفیت آن ها می باشند برای مثال گونی های نمای سفید رنگ ضد آفتاب هستند ، گونی های طوسی – سفید ضد آب و ضد آفتاب هستند و گونی های با رنگ آبی تنها ضد آب می باشند .

فروش گونی نما ضد آفتاب

فروش گونی نما ضد آفتاب

قیمت گونی نما در مقایسه با دیگر تجهیزات ایمنی مثل توری های دور ساختمان و شیلد ها بسیار کم تر و اقتصادی تر می باشد که استفاده از آن ها برای ساختمان هایی با بودجه محدود توصیه می شود . قیمت فروش گونی ها با توجه به مواد به کار برده شده و متریال موجود در آن ها متغیر می باشد برای مثال قیمت خرید گونی های ساده ارزان ترین نوع گونی و گونی های ضد آب و ضد آفتاب قیمت به نسبت بالاتری دارند .

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.