مرجع خرید گونی سه خط درجه یک

بسته بندی مواد مختلف علاوه بر دقت به نکات بهداشتی نیازمند دقت به جنس و استحکام وسیله بسته بندی نیز دارد. گونی هایی که از متریال های پلیمری مثل پلی پروپیلن و پلی اتیلن بافته و تولید می شوند تمام ویژگی ها یاد شده را دارا می باشند و از این رو برای بسته بندی مواد غذایی پودری، برنج، گرانول ها، مواد صنعتی و معدنی و غیره گونی های پلی پروپیلنی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و جزء پروفروش ترین ها می باشند. گونی سه خط یکی از این کالاهای بسته بندی است.مرجع خرید گونی سه خط درجه یک

3 مشخصه مهم گونی زیپ دار

3 مشخصه مهم گونی زیپ دار مهمترین ویژگی تمام گونی های زیپدار ضد آب و ضد آفتاب بودن است. این ویژگی ها به دلیل نفوذناپذیری مواد اولیه این گونی ها در مقابل رطوبت و جذب نزدیک به صفر پلیمر به کار رفته است و ضد آفتاب بودن نیز به دلیل عدم تغییر رنگ و پوسیدگی در اثر اشعه های مضر و نور آفتاب در طولانی مدت می باشد.

این گونی ها که به عنوان ساک و یا کالای بسته بندی به کار می روند به مصرف اصولی کیسه های نایلونی و یکبار مصرف نیز کمک می کنند و از مصرف بی رویه آنها جلوگیری می شود و در نتیجه یکی دیگر از ویژگی های مهم گونی های زیپدار این است که دوستار طبیعت و پیرامون زیستی ما می باشد. هر فردی با استفاده از این گونی های مقاوم و با استحکام از مصرف اضافی سایر مواد یکبارمصرف به صورت نامناسب جلوگیری می کند.

زیپدار بودن این گونی ها از جمله مهمترین مشخصه های این کالاهاست که اطمینان خاطر از باز نشدن در گونی و ریختن محتویات به بیرون از گونی ایجاد می کند و از این رو نیز دارای محبوبیت است. برای حمل و نقل مواد در تناژ بسیار بالا نیز از گونی های خاص جامبو بگ استفاده می شود که دارای تسمه دوزی بر روی گونی نیز می باشد که برای جابجا کردن آنها توسط جرثقیل و لیفتراک می باشد. دوخت و دوز این گونی ها نیز به شیوه ای انجام می شود که بسیار مستحکم در برابر پارگی در اثر وزن بالای محتویاتش باشد. همچنین در هم تنیدگی تار و پود این گونه گونی ها به صورت فشرده می باشند که از عوامل مستحکم کردن گونی های جامبو بگ می باشد.

ضخامت نخ و تعداد لایه های یک گونی زیپ دار موجب دسته بندی های متفاوت این گونی ها می شود و بر این اساس کاربرد هر نوع گونی مشخص می شود. قطعا گونی هایی که تحت شرایط آب و هوایی نامناسب یا در شرایط حمل و نقل زیاد قرار بگیرد باید از ضخامت بیشتری نیز داشته باشد یا دو لایه تولید گردد.

انواع مختلف گونی درجه یک با نازل ترین قیمت

انواع مختلف گونی درجه یک با نازل ترین قیمت گونی سه خط که به صورت هندسی دارای سه خط با یک ضخامت یا با ضخامت متفاوت بر روی زمینه ساده گونی می باشد و با همین مشخصه هندسی شناخته می شوند، یکی از انواع گونی های زیپ دار هستند که برای بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند.

گونی پلاستیکی آبی یکی از انواع گونی های پلی پروپیلنی است که با عنوان گونی نما شناخته می شود زیرا کاربرد این گونی ها در ساخت و ساز ساختمان و نمای ساختمان است. این گونی ها برای ایجاد ایمنی در ساختمان سازی به کار برده می شوند. این گونی ها نیز باید ضد آب و آفتاب باشند زیرا در همه گونه شرایط آب و هوایی و در تماس با انواع مواد شیمیایی، اسیدی و بارش باران باقی می مانند و به این مواد مقاوم هستند. این گونی ها یا به صورت ساده هستند که در برابر نور و آب تقویت نشده اند و ضد آب و آفتاب نیستند و یا این ویژگی را دارند.

گونی های نمای ساده جزء ارزانترین گونی ها می باشند. اما در مجموع قیمت گونی های نمای تقویت شده نیز در مقایسه با توری های ساختمانی پایین تر است و برای پروژه هایی که بودجه محدودی دارند گزینه پیشنهادی ایده آل می باشد. این گونی ها در برابر اشیا تیز و سنگین مقاومت در برابر پارگی ندارند و خیلی زود آسیب می بینند و در محل نصب باید دقت نمود که در معرض برخورد چنین اشیایی قرار نگیرند. همچنین این گونی ها عایق حرارتی قابل قبولی نیز هستند و شرایط کاری مناسب را برای کارگران ایجاد می کنند تا محیطی مناسب از نظر دمایی برای کار کردن ایجاد شود.

نکاتی که خریدار باید درباره گونی باکیفیت بداند

نکاتی که خریدار باید درباره گونی باکیفیت بداند درجه کیفیت یک گونی زیپدار بنابر روش ساخت و تولید آن متفاوت است. هر چه از دستگاه ها و تکنولوژی های پیشرفته تری برای ساخت استفاده شده باشد گونی با کیفیت تر است. از مراکز معتبر که کالاهای با کیفیت و شناخته شده را به فروش می رسانند خرید نمایید تا نسبت به کیفیت کالا مطمئن تر باشید.

گونی هایی که انتخاب می کنید از لحاظ فیزیکی بررسی نمایید که عیوب ظاهری مثل پارگی، پوسیدگی یا عیوب بافتی نداشته باشد. انتخاب از بین طرح ها و رنگ ها و سایزهای متفاوت باید براساس نیاز خود شما صورت پذیرد. از حس لامسه خود برای تشخیص کیفیت گونی استفاده نمایید. زمانیکه دستتان رو بر روی گونی می کشید، می توانید از ویژگی های کیفی کالا اطمینان حاصل نمایید. همچنین از قدرت بینایی خود استفاده نمایید و با چشم میزان شفافیت کالا را بررسی کنید. شفافیت بالای محصول نشان از کیفیت بالای محصول دارد.

یک نوع از گونی های ضد آب پلاستیکی زیپ دار گونی اف ای تی است که از جمله گونی های خارجی محسوب می شود و محصول کشور کره است که با افزودن خواص چاپ پذیری از گونی های معمولی و ساده متمایز می شود. از جمله گونی های وارداتی دیگر گونی ترکستان می باشد.

از آنجاییکه اصفهان یک منطقه صنعتی می باشد، فعالیت مراکز تولیدی گونی اصفهان بسیار بیشتر از مناطق دیگر است و همچنین عرضه و تقاضای این منطقه نیز بالاتر است و در تهیه گونی ها به دلیل صنعتی بودن از مواد با کیفیت و از تکنولوژی های روز استفاده می شود.

توزیع بی واسطه گونی سه خط

توزیع بی واسطه گونی سه خط رساندن کالا از کارخانه به دست خریدار به صورت بی واسطه از عوامل مهم کاهش قیمت مصرف کننده است. همچنین خرید به صورت عمده نیز موثر بر کاهش قیمت کالاست. این دو شیوه همواره مقرون به صرفه است و هر تولید کننده ای که به این دو مسئله توجه ویژه نماید و با این استراتژی بازاریابی نماید قطعا از موفقیت برخوردار خواهد بود.

طراحی وبسایت های فروش، کانال ها و پیج های فروش آنلاین در شبکه های مجازی مهمترین روشهای گسترش کسب و کار و ارتباط مستقیم با خریدار هستند که این روزها فروشندگان و تولید کنندگان نهایت استفاده را از این امکانات و تکنولوژی ها انجام می دهند و ارتباط موثر با خریدار را افزایش می دهند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.