مرجع فروش گونی آردی

کیسه یا گونی محصولی است که آن را با استفاده از مواد اولیه مختلفی تولید کرده و از آن برای بسته بندی کردن و حمل مقدار زیادی از مواد خشک استفاده می نمایند، به عنوان مثال نمونه های مختلف گونی برای حمل آرد وجود دارد، مرجع رسمی خرید و فروش گونی آردی این محصول را به صورت انبوه وارد کرده و سپس در حجم کلی یا جزئی و با قیمت مقرون به صرفه ای به دست عموم مردم می رساند.

مرجع فروش گونی آردی

نحوه تولید گونی قهوه ای

نحوه تولید گونی قهوه ای حتما در بازار های مصرف یک نوع خاص از گونی یا کیسه های بزرگ را دیده ای که رنگ آن قهوه ای است و برخلاف کیسه های معمول بافت آن کمی برجسته، قابل مشاهده بزرگ و همراه با خلل و فرج های زیادی است، این گونی های قهوه ای رنگ را تحت عنوان گونی کنفی هم می شناسند و در اصل آن ها را با الیاف نخی که پایه طبیعی دارند تولید می کنند نه مواد پلاستیکی رایج.

از این گونی های خاص کنفی در زمینه های مختلفی استفاده می شود و بیشتر برای حمل و جابجایی محصولات کشاورزی مثل گندم، برنج و جو مورد استفاده قرار می گیرند، اما اگر بخواهید اطلاعاتی در مورد روش تولید کردن آن ها به دست بیاورید ما به شما توصیه می کنیم که ادامه این مطلب را مورد مطالعه قرار دهید چون در این قسمت قرار است اشاره مختصری در این مورد صورت بگیرد تا شما را بیشتر با این محصول آشنا کنیم:

  • گونی های قهوه ای رنگ را در داخل کارخانه های تولید کننده مربوطه با استفاده از یک سری دستگاه بافندگی یا ریسندگی که کار آن ها شبیه به ماشین آلات پارچه بافی است تولید می کنند، در اصل جنس بدنه این گونی ها نیز شبیه به پارچه های نخی یا کنفی است که ضخامت بیشتری دارند.
  • در این دستگاه ها قرقره های بزرگ الیاف قهوه ای رنگ قرار دارند و رج به رج تار و پود های این گونی ها به هم بافته می شوند، این تار و پود ها به صورت حصیر بافی بر روی هم قرار می گیرند و در هر مرحله چندین متر از این پارچه های گونی بافته خواهد شد.
  • در مرحله بعد این پارچه های بافته شده که به صورت توپ های بزرگی از دستگاه خارج می شوند با دقت و بر حسب اندازه های مشخصی برش می خورند، بعد دو لایه گونی بر روی هم قرار داده شده و دور تا دور آن ها دوخته می شود تا کاملاً محکم گردند و در صورت نیاز علائم و حروف مورد نظر با چاپ بر روی آن ها درج می شود و گونی سایز بزرگ آماده و راهی بازار های مصرف می گردد.

ترفند های محافظت از گونی تزیینی

ترفند های محافظت از گونی تزیینی گاهی برای ساخت لوازم تزئینی مختلف مانند کیسه عطر و ادکلن، کیسه های کادویی یا حتی کیف های خرید زینتی از انواع گونی های قهوه ای رنگ یا کرم رنگی که به نام گونی کنفی یا چتایی در بین مردم معروف هستند استفاده می شود، از این رو لازم است که مصرف کننده ها راه های محافظت کردن از این گونی ها را بیاموزند تا بهتر بتوانند از لوازم زینتی خود مراقبت کنند.

  1. با توجه به اینکه در تولید کردن این گونی ها برخلاف گونی های پلاستیکی از مواد اولیه طبیعی با پایه گیاهی استفاده می شود، پس این محصولات در برابر نم و رطوبت آسیب پذیر هستند و ممکن است دچار پوسیدگی و پارگی شوند و شما باید آن ها را همیشه در یک جای خشک نگهداری کنید.
  2. مراقب باشید که به ساختار این گونی ها فشار خیلی زیادی وارد نشود و تحت فشار های کششی قرار نگیرند، چون ممکن است تار و پود های آن ها از هم باز شود.
  3. شما می توانید دور تا دور این گونی ها و دوخت آن ها را به آرامی با شعله ملایم آتش بسوزانید تا آن ها را کاملا فیکس کرده و جلوی باز شدنشان را بگیرید.
  4. در ضمن مراقب باشید که این گونی ها در دسترس حیوانات جونده مانند موش قرار نگیرند چون به سرعت آن ها را جویده و نابود می کنند.

آنچه باید راجع به گونی آردی بدانیم

آنچه باید راجع به گونی آردی بدانیم آرد یکی از محصولات خوراکی طبیعی است که از گندم به دست می آید، حالت خشک و پودری دارد و برای حمل و جابجایی آن باید از وسیله مخصوصی استفاده شود که بدنه آن تا حدودی قابل انعطاف بوده و به راحتی قابل بلند کردن باشد، از این رو همواره برای بسته بندی و حمل کلی آرد از انواع گونی و کیسه های مخصوص استفاده می شود.

  1. استفاده کردن از گونی های کنفی برای آرد گزینه مناسبی نیست چون که این محصولات حفره های خیلی زیادی در سطح خودشان دارند و تار و پود های آن ها خیلی بافت منسجم و به هم پیوسته ای ندارند، از این رو آرد از داخل آن ها خارج شده و به هدر می رود.
  2. با توجه به این موضوعی که خدمت شما عرض شد می توان از گونی زیپ دار پارچه ای سفید رنگ که ساختار کاملاً به هم پیوسته ای دارند استفاده شود، البته گونی های پلاستیکی چند لایه هم برای قرار دادن این محصول گزینه مناسبی هستند، چون به دلیل وجود چند لایه مختلف بر روی هم جلوی خروج ذرات آرد از داخل خودشان را می گیرند.
  3. گونی های پارچه ای به دلیل استفاده از مواد اولیه طبیعی در تولیدشان از نظر بهداشتی گزینه مناسب تری هستند، اما ممکن است در مقابل رطوبت خوب از آرد مراقبت نکنند، به همین دلیل هم در اکثر موارد در داخل آن ها از یک لایه کیسه پلاستیکی استفاده می شود که کار عایق را انجام می دهد.

بازار پخش گونی آردی

بازار پخش گونی آردی بازار های اصلی پخش و فروش انواع و اقسام گونی مشکی یا سفید آردی، این محصولات را در تعداد زیادی خریداری کرده و در دفاتر فروش متعدد خود عرضه می نمایند و با در نظر گرفتن سود بسیار اندک و قیمت مناسبی به دست تمام مصرف کننده های محترم می رسانند، خرید این محصولات در حجم زیاد ممکن است با تخفیف صورت بگیرد.

این بازار ها نمونه های مختلفی از گونی ترکستانی و ایرانی را ارائه می دهند و مصرف کننده ها می توانند با توجه به نیاز خود یکی از این محصولات را خریداری کنند، در ضمن فروشنده های فعال در سطح این بازار از روش های مختلفی برای عرضه کردن محصولات خود استفاده می نمایند که این راه ها ممکن است حضوری یا غیر حضوری باشند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.