مرجع فروش گونی پلاستیکی 50 کیلویی

گونی های پلاستیکی کاربرد بسیار زیادی در صنایع آرد و بسیاری از موارد دیگر از جمله کارخانه های خوراک دام و طیور دارند و گونی پلاستیکی 50 کیلویی به عنوان پرمصرف ترین آنها توسط مرجع فروش گونی با نرخ بسیار مناسب به مشتریان تحویل داده می شود؛ خریداران عمده و کسانی که صادرات گونی ایرانی را به کشورهای دیگر انجام می دهند می توانند از طریق این مرجع به هر تعداد از این گونی برای هر نقطه ایران دسترسی پیدا کنند و آن را با نرخ مناسب برای صادرات تهیه نمایند.

مرجع فروش گونی پلاستیکی 50 کیلویی

راهنمایی جامع در مورد گونی های نخی

راهنمایی جامع در مورد گونی های نخی گونی های نخی محصولاتی هستند که از نخ‌های با جنس های متفاوت ساخته می شوند و نخ مورد استفاده در ساخت این گونه ها ممکن است از جنس پلاستیک، پنبه و بسیاری از موارد دیگر باشد و از این جهت تفاوت زیادی با همدیگر دارند.

این گونی ها بسته به جنسی که دارند از قیمت متفاوتی نیز برخوردار می باشند و هر یک از آنها دارای استفاده های مختلفی هستند که از جمله آنها می‌توان به گونی نخی پلاستیکی اشاره کرد که می توانند برای نگهداری مواد خوراکی بسیار مناسب باشند یا از آنها برای نگهداری آرد استفاده می شود.

گونی نخی کنفی یکی دیگر از انواع این محصول هستند که باید در محیط خشک نگهداری شوند و می توان برخی از اقلام خوراکی مانند دانه‌های غلات و حبوبات را در آنها نگهداری کرد؛ این گونی ها بسته به تراکم تار و پود نخ آنها می‌توانند امکان تهویه بین دو طرف را فراهم کنند یا این که این شرایط را نداشته باشند که در هر دو صورت می‌توانند برای نگهداری اقلام مشخصی مورد استفاده قرار بگیرند.

ابعاد این گونی ها بسیار متفاوت است و از کوچکترین سایز آنها می‌توان به کیسه برنج اشاره کرد که از هر هر دو نوع نخ پنبه ای و پلاستیکی می تواند ساخته شود و بزرگترین های این محصول می‌توانند برای نگهداری انواع مختلف کاه و یونجه کاربرد داشته باشند که این نوع اغلب از جنس های پلاستیکی می باشند.

این گونی ها امروزه به وسیله دستگاه های پیشرفته صنعتی تولید می‌شوند و می‌توانند به صورت گونی آماده یا گونی رولی به دست مشتریان این محصول برسند و از نظر سرعت تولید، دستگاه های امروزی در هر ساعت صدها متر را می توانند تولید کنند.

اهمیت استفاده از گونی های نخی

اهمیت استفاده از گونی های نخی گونی های نخی امروزه یکی از محصولاتی هستند که استفاده از آنها بسیار ضروری شده است و کارخانه‌های تولیدی بدون آنها عملاً امکان ارائه محصولات خود را نخواهند داشت به عنوان مثال کارخانه های تولید کننده آرد، خوراک دام و انواع دانه های غلات و حبوبات همچنین کارخانه های پتروشیمی که تولید کننده کود های شیمیایی و انواع گرانول های پلیمری هستند به این محصول نیاز دارند و بدون آنها ارسال محموله های برای مشتریان امکان پذیر نیست.

این گونی ها در انواع مختلف آنها می‌توانند کارایی بسیار زیادی داشته باشند که امروزه نوع پلاستیکی این محصولات از نخ های پلی اتیلنی ساخته شده است و از مهم ترین و پرمصرف ترین گونی ها به شمار می روند به خصوص این که نرخ آنها نسبت به تمام گونی های دیگر ارزان تر است.

این محصول همانند یک عایق بین محتویات داخل گونی و محیط بیرون آن عمل می کند و اجازه تبادل هوا و رطوبت را نمی‌دهد بنابراین محصول درون آن می تواند با همان کیفیت اولیه و باقی بماند و این اهمیت بسیار زیادی در جابجایی کالاها و محصولات مختلف می‌تواند ایفا کند بنابراین در دنیای امروزی برای ارائه بسیاری از تولیدات کشاورزی و صنعتی عدم استفاده از گونی به معنای عدم ارائه محصول به بازار مصرف آن است.

کیسه گونی چه سایزهایی دارد؟

کیسه گونی چه سایزهایی دارد؟ کیسه گونی یکی از محصولات بسیار متنوع از نظر سایز است و شاهد وجود سایز های گوناگونی از این محصول در صنایع مختلف هستیم؛ کارخانه‌های تولیدکننده این گونیها دهها سایز بندی را برای این محصول ارائه کرده‌اند که هر یک می‌تواند در جای خود کاربرد گسترده‌ای داشته باشند.

این محصولات در سایزهای بسیار کوچک تا سایز های بسیار بزرگ ساخته می‌شوند و محدودیت ویژه‌ای از نظر سایز برای آنها تعریف نشده است به این معنی که بر اساس نیاز کارخانه‌ها و صنایع بسته بندی می‌توان گونی های متفاوتی را تولید کرد اما پرمصرف‌ترین ابعاد این گونی ها در سایزهای 60*90 و ابعاد 70*110 هستند که از گونی های بسیار پرکاربرد به شمار می روند.

گونی‌های سایز 80*120 همچنین 150*100 از پرکاربردترین گونی های سایز بزرگ به شمار می روند که جزو گونی های با سایز استاندارد در همه جهان می باشند و این گونی ها با این ابعاد در هر بازاری شناخته شده هستند و بسیاری از صنایع از این سایزها برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند.

ابعاد متنوع گونی ها باعث شده است که نقش آنها در صنعت بسته‌بندی زیاد باشد همچنین تنوع جنس این گونی ها باعث شده که از آنها نه تنها برای کارخانه ها و صنایع بسته‌بندی بلکه برای بسیاری از موارد دیگر استفاده شود و نرخ استفاده شده در این گونی ها و تنوع ابعاد آنها یکی از بهترین محصولات بسته بندی را در اختیار صنایع گوناگون می گذارد.

توزیع کنندگان گونی پلاستیکی 50 کیلویی

توزیع کنندگان گونی پلاستیکی 50 کیلویی گونی پلاستیکی 50 کیلویی یکی از گونی های بسیار پر مصرف و در عین حال پرتولید در صنایع گونی بافی است که دارای کاربردهای بسیار زیادی برای بسته بندی محصولات خوراکی و غیرخوراکی است و در جنس های مختلف آن توسط توزیع کنندگان به سراسر کشور ارائه می شوند و مشتریان می توانند به این گونی برای خود دسترسی پیدا کنند.

مشتریان انواع این محصول مانند گونی پلاستیکی زیپ دار، گونی پلاستیکی نسوز در تماس با توزیع کنندگان نسبت به گونی پلاستیکی متری برای خود اقدام می نمایند تا با نرخی بسیار مناسب نیاز آنها به بهترین شکل تامین شود و این گونی ها برای بسته بندی های محصولات مختلف مورد استفاده قرار گیرند و با حجم کمی که دارند به راحتی در تعداد بسیار بالا قابل ارسال هستند.

توزیع کنندگان نیازهای مشتریان را شناسایی کرده و این گونی را در رنگ ها و طرح های گوناگون آن به خریداران عرضه می کنند و قیمت مناسب گونی پلاستیکی متری می تواند برای آنها تضمین کننده سود تجارت آن باشد؛ برای خرید گونی از این توزیع کنندگان می توان یک راه بسیار ساده را انتخاب کرد و آن تماس تلفنی با آنها به سفارش محصول است و به این ترتیب در زمانی کوتاه می‌توان گونی را تهیه نمود.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.