مرجع فروش گونی کنفی رنگی

مرجع فروش گونی کنفی رنگی در وهله اول صنایع نساجی تولید کننده این محصول می باشند که با وارد نمودن الیاف گیاهی به خط تولید اقدام به بافت این کیسه ها می کنند و سپس به کمک بازاریابان فعال خود این کیسه ها را به فروش می رسانند.

گونی کنفی اصل از طریق نمایندگی های پخش و فروش فعال در این زمینه که در اقصی نقاط ایران دارای شعب پخش و فروش معتبری هستند.

مرجع فروش گونی کنفی رنگی

کشش پذیری مناسب گونی کنفی

کشش پذیری مناسب گونی کنفی دلیلی که انسان ها از قدیم الایام تا به کنون از پارچه های کنفی در مصارف گوناگون به عنوان نمونه برای حمل و نقل استفاده می کنند، استحکام بالا و دوام آن است.

از طرفی این نوع گونی یا پارچه کنفی خاصیت جذب نیز دارد. گونی کنفی از الیاف طبیعی تولید می شود که این خود نیز می‌تواند یک دلیل مهم در استفاده از این محصول، محسوب شود.

در گونی کنفی خاصیت تبادل جریان هوا وجود دارد که می تواند دلیل عمده ی استفاده انسان از آن به حساب می آید. به دلیل اینکه گونی کنفی فشار کالای داخل گونی را تحمل می کند.

تا حدود زیادی در حمل و نقل از آن استفاده می‌شود. گونی کنفی از نخ کنف، تولید می شود که یک نوع گیاه است که در برخی کشورهای جهان رشد می کند و نخ کنف از آن به دست می آید.

نخ گنف از گیاه کنف که یک گیاه بسیار بلند و دارای ساقه ی بلند و نرم است تولید می شود. این نخ به صورت محکم و با استحکام از این گیاه به دست می آید و برای تولید گونی کنفی و گونی چتایی استفاده می شود.

انواع گونی اصولا با مقاومت بالا طراحی می شوند زیرا، گونی کنفی برای حمل برخی از محصولات و کالا ها از آن استفاده می شوند.

گونی کنفی اصل چه مشخصاتی دارد؟

گونی کنفی اصل چه مشخصاتی دارد؟ از مهمترین ویژگی‌های گونی کنفی می‌توان به ویژگی ها ضد الکتریسیته بودن آن و عایق بودن آن اشاره نمود ضد الکتریسیته بودن گونی کنفی به این دلیل است که دارای رسانایی حرارتی بسیار کمی می باشد.

چگونه یک نفر را با توجه به ریز بودن یا درست بودن سوراخ های گونی و تراکم بافت آن به انواع مختلفی تقسیم بندی می کنند.

گونی کنفی کاربردهای بسیار زیادی در ساختمان سازی، راه سازی، تزیینات، قیر گونی و غیره دارد. در قیر گونی، باید از گونی های مرغوب استفاده کرد.

در گونی های مورد استفاده در قیر گونی، گونی کنفی باید یکدست و بدون پارگی باشد، از طرف دیگر در بافت پارچه باید هیچگونه گره ای وجود نداشته باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

هر اندازه که کیفیت گونی کنفی بالا و دوام و استحکام بالاتری را دارا باشد، عمر قیرگونی نیز بالاتر خواهد بود. از طرفی هرچقدر که کیفیت گونی مورد استفاده در قیر گونی افزایش پیدا کند.

تعداد گونی های که در قیرگونی استفاده می شود، کمتر خواهد بود علاوه بر این کیفیت قیرگونی نیز بالاتر خواهد رفت.

در حمل و نقل و جابجایی مواد و محصولات متفاوت می توان از گونی های کنفی بهره برد. خاصیت فوق العاده ای که این گونی ها دارند این است که رطوبت مواد داخل گونی را می تواند جذب کند.

به همین دلیل می تواند برای جابجایی موادی که دارای رطوبت درونی هستند مناسب به نظر بیاید. یکی دیگر از استفاده های گونی کنفی امروزه در استفاده از تزیینات و دکوراسیون ها می باشد.

که می تواند با هنرمندی جلوه های زیبایی را متناسب با مراسم مورد نظر شما خلق کند این محصول تا حدودی می تواند یک جلوه نوستالژیک را به دکوراسیون های شما بدهد.

صادر کننده گونی کنفی رنگی

صادر کننده گونی کنفی رنگی صادر کننده گونی کنفی ایرانی در رنگ بندی های متنوع شامل مراکزی هستند که این کالا را از تولیدکنندگان فعال در این زمینه تهیه می کنند و سپس از طریق بازاریابان خود بازار مصرف را شناسایی می کنند.

پس از شناسایی بازار مصرف خارجی اقدام به صادرات گسترده این محصول می کنند، برگزاری نمایشگاه های سالانه منسوجات ایرانی از دیگر راه های بازاریابی و در نتیجه صادرات این محصول است.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.