مرکز توزیع گونی نخی

این روزها استفاده از گونی نخی برای جابه‌جایی، حمل و نقل و انتقال بسیاری از حبوبات، غلات، میوه و سبزیجات یا حتی مصالح ساختمانی استفاده می‌شود، گونی های نخی به جزئی جدانشدنی از وسیله ها و ابزار جابه جایی تبدیل شده و بازار فروش پر رونقی دارد، برای خرید انواع گونی نخی باکیفیت به مرکز توزیع گونی نخی مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص این گونی ها، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. چنان چه قصد آشنایی مختصری با گونی نخی و کاربرد آن دارید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

مرکز توزیع گونی نخی

مختصری درباره گونی های نخی

مختصری درباره گونی های نخی گونی های نخی در جنس های مختلفی تولید می‌شوند از گونی هایی با الياف طبیعی نخ پنبه و کتان گرفته تا گونی های پلی مری ساخته شده از پلی پروپیلن در کارخانجات صنعتی، گونی های نخی تار و پود محکمی داشته و غالبا برای جابه جای سبزی و میوه استفاده می‌شود زیرا دارای قدرت جذب بالای آب بوده از فساد مواد جلوگیری می‌کند، محکم است و توان تحمل وزن های سنگین را دارد، با طبیعی بودن الیافش موجب تغییر در رنگ و مزه مواد غذایی نمی‌شود.

از طرفی گونی های با الياف مصنوعی دارای استحکام و دوام بالایی در برابر کشش و شست و شو می‌باشند برای جابه جایی غلات، حبوبات و مصالح بشدت کاربردی و مناسب است، استفاده از این گونی ها به جهت داشتن تارو پود محکم و به هم پیوسته و استحکام بالا مانع از نفوذ حشرات و گرد و غبار به داخل گونی ها می‌شود و از افت زدگی مواد خوراکی جلوگیری می‌کند.

گونی های نخی برای صادرات بسیاری از مواد غذایی استفاده می‌شود و در انبار های فروشگاه های بزرگ یکی از گزینه های همیشگی بسته بندی مواد خوراکی و غذایی میباشد، گون های نخی قیمت مقرون به صرفه و جنس نسبتا خوبی برای استفاده دارند و در کشور ما ایران در انواع مختلف تولید و روانه بازار فروش می‌شود.

قیمت خرید گونی نخی

قیمت خرید گونی نخی برای خرید انواع گونی حبوبات درجه یک، گونی غلات و میوه ها با تضمین قیمت و کیفیت متریال به کار رفته در این گونی ها به مراکز توزیع و تولید این گونی ها مراجعه کنید و بعد از یافتن اطلاعات لازم در خصوص انواع گونی، جنس نخ گونی، استعلام قیمت و کیفیت گونی ها، خریدی موفق را تجربه و اقدام به پرداخت وجه کنید.

این گروه های تولید و توزیع کننده گونی نخی انواع گونی صنعتی با کیفیت را در قیمت مناسب تولید و روانه ی بازار فروش می‌کند شما می‌توانید جهت گرفتن راهنمایی برای خریدی بهتر با کارشناسان فروش این مجموعه‌ها تماس حاصل فرمایید، با تشکر از همراهی شما سروران گرامی، موفق باشید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.