مرکز خرید گونی پارچه ای

با توجه به محصولی که داریم جهت بسته بندی و حمل و نقل می‌توانیم از گونی های پارچه ای یا پلاستیکی استفاده کنیم مانند برنج و نمک و غیره ولی گونی پارچه ای نسبت به گونی پلاستیکی به صرفه تر و بهتر می باشد جنس پارچه گونی پارچه از جنس متقال است.

برای خرید گونی های پارچه‌ای باید مستقیم از کارگاه های گونی بافی مراجعه کنیم و سفارش دهیم و یا اینکه با خرید پارچه متقال به کارگاه‌های دوخت گونی مراجعه کنیم و اندازه مورد نظر گونی و پارچه را بدهیم در آنجا گونی مورد نظر را بدوزند.

مرکز خرید گونی پارچه ای

هر آنچه باید درباره گونی پارچه ای بدانید.

هر آنچه باید درباره گونی پارچه ای بدانید.

گونی از جنس محکم و با دوام بدست می آید و کیسه ای که از گونی ساخته میشود را گونی می‌گویند. گونی از دو جنس متفاوت تشکیل شده است که یک گونی با الیاف مصنوعی و گونی با الیاف طبیعی، گونی با الیاف طبیعی قابل بازیافت و در صنعت و کشاورزی بیشتر استفاده می شود که انواع مختلفی دارد مانند گونی متقال یا نخی، گونی کنفی، گونه ساختمانی، گونی قیر گونی. نوع دیگر گونی پلاستیکی است که مقاوم در برابراثرات زیست محیطی، مقاومت الکتریکی و شیمیایی،

گونی نخی یا همان پارچه ای از مواد اولیه گیاهی و مواد طبیعی بافته شده است که دارای منافذ باز برای تنفس است که برای چیزهایی به کار می‌رود که رطوبت را به خود می گیرند مثل برنج حبوبات و غیره.

گونی پارچه ای از دو جنس کنف و متقال بافته شده است که نخ گونی کنف از گیاه کنف تهیه می‌شود و گونی کنفی برای قیرگونی کردن استفاده می‌شود و گونی متقال و یا پارچه ای برای حمل و نقل چیزهایی مانند برنج استفاده می‌شود.

در بازار قیمت خرید گونی متفاوت است، اگر گونی از تولید کنندگان به‌صورت عمده خریداری شود چون بدون واسطه است خیلی ارزان‌تر می‌شود، قیمت گونی پلاستیکی ارزان تر از گونی پارچه ای می باشد ولی گونی پلاستیکی را نمی‌توان برای بسته بندی و هر کاری استفاده کرد.

گونی باید با کیفیت باشد و گونی پارچه ای باید بافت آن یک دست و بدون سوراخ و زدگی و بدون هیچ گره ای و یکدست باشد، هر چه کیفیت گونی بیشتر باشد دوام و استحکام بیشتری دارد. مراحل بدست آوردن گونی عبارتنداز:ریسندگی، بافندگی، چاپ، برش، دوخت و بسته بندی است.

عرضه مستقیم گونی پارچه ای

عرضه مستقیم گونی پارچه ای

فروش گونی پارچه ای در همه شهرهای ایران دیده می شود ولی جهت خرید مستقیم گونی پارچه ای از تولید کنندگان و کارگاه های تولید گونی پارچه ای از لحاظ قیمت به‌صرفه تر و هر اندازه که مورد نیاز باشد می‌توان سفارش داد، تولید کنندگان گونی پارچه ای را به همه شهرها به صورت مستقیم عرضه میکنند

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.