مرکز خرید گونی کنفی

گونی کنفی جز کیسه های بسیار پرکاربرد است که مشتریان گرامی و خریداران محترم می توانند به مرکز پخش این محصول مراجعه کرده و آن را بدون واسطه خریداری کنند. گونی ها معمولاً جهت مصارف مختلفی از جمله بسته بندی و حمل و نقل مورد استفاده قرار گرفته است. این محصول به دلیل جنس بسیار خوبی که دارد همواره فروش بالایی را از آن خود کرده و از جمله مصارف بسیار گسترده این محصول در صنعت ساختمان سازی است.

مرکز خرید گونی کنفی

راهنمای خرید بهترین نوع گونی کنفی

راهنمای خرید بهترین نوع گونی کنفی استفاده از گونی های کنفی امروزه جهت بسته بندی، حمل و نقل بوده و حتی در ساختمان سازی بسیار رایج است که استفاده از آن مزایای فراوانی دارد. جنس این گونی ها مختلف است که می‌توان به گونی های لمینت، ساده و کامپوزیت اشاره کرد. هر کدام از آنها دارای مصارف و کاربردهای مختلف بوده و تقریباً جز محصولات بسته بندی بسیار پرکاربرد شناخته شده است.

اگر شما هم قصد خرید و این محصول را دارید قطعاً چگونگی انتخاب بهترین نمونه آن به شما کمک خواهد کرد که یک محصول خوب و مرغوب را انتخاب و خریداری کنید. قبل از خرید و انتخاب کیسه، اول به کاربرد آن توجه کنید که چه کیسه‌ای برای چه صنعت و کاربردی مناسب است. این روش به شما کمک می‌کند بهترین نمونه و کاربردی ترین نوع آن را خریداری کنید.

معمولاً این گونی ها به صورت پارچه ای، پلاستیکی و کنفی هستند. برای خرید و انتخاب آن‌ها توجه داشته باشید که کدام نوع بیشتر به کاربرد شما نزدیک است. گونه های پلاستیکی معمولاً ضد آب هستند و مصارف و گسترده تری را به خود اختصاص داده بنابراین برای محصولاتی که می خواهید از نفوذ آب و رطوبت در امان بمانند، حتماً این نوع را انتخاب کنید.

در هنگام خرید حتما به انعطاف بالای گونی طرح دار توجه داشته باشید که تار و پود آن ها از هم باز نشود، قابلیت بازیافت بودن محصول باعث می گردد که به محیط زیست هم آسیب نرساند، استحکام بالا در برابر اجسام تیز و برنده و طول عمر نسبتا طولانی از جمله ویژگی‌های است که در انتخاب بهترین نمونه تاثیر خواهد گذاشت.

بررسی طول عمر بهترین گونی صادراتی

بررسی طول عمر بهترین گونی صادراتی کیفیت گونی نسوز قبل از هر چیز متأثر از نوع الیافی است که برای ساخت آن مورد استفاده قرار می‌گیرد و این الیاف می‌تواند الیاف و نخ پلاستیکی یا طبیعی باشد؛ به عنوان مثال بهترین های این محصول از نظر مقاومت در برابر پارگی و در عین حال به دلیل داشتن قیمت ارزان گونی 20 کیلویی است که کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد و نوع نخ این محصول نیز برای برخی از محصولات خوراکی همچون خشکبار می تواند گزینه خوبی باشد.

علاوه بر کیفیت الیاف و نخ های تشکیل دهنده این محصول، تراکم تار و پود نیز بسیار مهم است به این معنی که هر چه این تراکم بیشتر باشد گونی می‌تواند تحمل فشار و وزن بیشتری را داشته باشد و به این شکل کارایی آن چندین برابر افزایش می یابد. از دیگر عوامل موثر بر کیفیت این کیسه گونی می توان به تازه بودن یا بازیافتی بودن مواد مورد استفاده در ساخت آن اشاره کرد به این معنی که هر چه این مواد تازه تر باشند گونی از کیفیت بالاتری برخوردار می شود و استفاده از محصولات بازیافتی برای ساخت این گونی ها کیفیت آنها را به شدت کاهش خواهد داد.

ویژگی بهترین انواع گونی کنفی

ویژگی بهترین انواع گونی کنفی گونی کنفی انواع مختلفی دارد و هر کدام بر حسب متریال به کار رفته، دارای کیفیت های متفاوتی هستند. واضح است استفاده از مواد اولیه مرغوب برای این منظور به تولید گونی کنفی درجه یک منتهی خواهد شد. برای تهیه الیاف گونی اغلب از جنس پلی پروپیلن و یا پلی اتیلن الستفاده می شود که دارای مقاومت و دوام بالایی می باشند. الیاف تولید شده را به شکل بافتی متراکم برای تولید گونی پلاستیکی به کار می بندند.

لازم به ذکر است وزن گونی کنفی تاثیر زیادی بر قیمت آن می گذارد. آنچه بیش از همه استحکام گونی را تعیین می کند، نخ استفاده شده در بافت گونی است. گونی کنفی کاربردهای متنوعی شامل بسته بندی محصولات کشاورزی، مصالح ساختمانی و … دارد. با توجه به نوع کاربرد گونی، می توان از نمونه های ریز بافت و یا درشت بافت گونی استفاده کرد.

در برخی از موارد نیاز است از گونی کنفی استفاده شود، در این حالت تراکم بافت گونی بالا بوده و اجازه ورود نم یا رطوبت را به محصول داخل آن نمی دهد. بعضی مواقع، شرایط به گونه ای است که گونی های پلاستیکی زیر تابش مداوم نور خورشید قرار می گیرند، در این مواقع استفاده از گونی های ضد آفتاب توصیه می شود. مواد پلی اتیلن که در تهیه گونی کنفی مورد استفاده قرار می گیرند، دارای خاصیت ضد حریق هستند. به این معنی که اگر آتش سوزی رخ دهد، گونی ها سوخته و جمع می شوند، اما موجب سرایت آتش نشده و زنجیره آتش را قطع می کنند.

پخش مستقیم گونی کنفی درجه یک

پخش مستقیم گونی کنفی درجه یک انواع کیسه گونی رول با قیمت مناسب توسط فروشنده محصول به خریداران ارائه می‌شود و آنها می توانند ارزان این محصول را برای خود درخواست دهند؛ برای سفارش این گونی نمونه های مختلف آن توسط فروشنده در همین سایت به نمایش درآمده است و خریداران از طریق این سایت می توانند از نرخ روز آن باخبر شوند و در صورت پسند کردن می توانند از آن برای خرید تعداد بالا و صادرات استفاده نمایند تا این فروشنده به عنوان مرجع تامین محصول برای آنها باشد و به این شکل محصول را برای خود تهیه کنند.

فروشنده بدون هیچ گونه اعمال محدودیت قادر است که بالاترین تیراژهای سفارش را به دست مشتریان آن برساند و به آنها این امکان را می دهد تا بتوانند از طریق خرید تلفنی نیز درخواست کیسه گونی اعلا را اعلام کنند و قیمت کیسه گونی ارزان در داخل برای آنها سودآور باشد. تامین کنندگان گونی بسته بندی، بهترین کیفیت از این محصول را در اختیار داشته و آمادگی دارد سفارشات عمده مشتریان را برای آنها مهیا کنند.

در خریدهای عمده، قیمت نهایی گونی کنفی ارزان تر از خریدهای جزئی حساب شده و از این جهت توجیه اقتصادی بهتری برای مشتری به دنبال خواهد داشت. با خرید مستقیم از تامین کنندگان اصلی، اطمینان بیشتری در مورد کیفیت محصول وجود خواهد داشت و به دلیل حذف واسطه ها، قیمت گونی منصفانه محاسبه می شود. این تامین کنندگان در شهرهای مختلف کشور مشغول به فعالیت بوده و گونی زیرانداز را طبق نظر و سفارش مشتری، به وی تحویل خواهند داد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.