مرکز عرضه گونی بسته بندی صادراتی

استفاده از گونی بسته بندی صادراتی در کشورهای مختلف و در صنایع گوناگونی کاربرد دارد. همچنین گونی برای حمل و نقل و بسته‌بندی بسیاری از محصولات صنعتی و شیمیایی و غذایی و معدنی کاربرد دارد و در انواع مختلفی تولید می گردد که در ادامه این مبحث به شما توضیح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

مرکز عرضه گونی بسته بندی صادراتی

خصوصیات مهم گونی بسته بندی صادراتی

خصوصیات مهم گونی بسته بندی صادراتی گونی پلاستیکی ارزان یک نوع پارچه ی زمخت است که برای ساختن کیسه های با دوام و محکم از آن استفاده می شود و دارای انواع متنوعی است از جمله: لمینت، ساده، نایلون دار، یووی، کامپوزی، جامبو و… ‌. این گونی ها در کارخانجات شهر هایی مانند: مشهد، تبریز، اصفهان، یزد و.. تولید شده و برای کاربرد هایی جهت بسته بندی و حمل و نقل محصولات صنعتی و شیمیایی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد گونی های پلاستیکی عبارتند از: مصرف در انواع محصولات معدنی، ساختمانی، غذایی، شیمیایی، پتروشیمی، انواع خوراک دام و طیور و.. .

گونی ها با توجه به ضخامت و الیاف مورد استفاده در آن به انواع مختلف پلاستیکی ، کاغذی و نخی تقسیم بندی می شوند.

گونی های پلاستیکی از مواد مختلفی ساخته می شوند و هر یک از ویژگی های خاصی برخوردارند. همچنین دارای اشکال و رنگ های مختلفی هستند. گونی های پلی اتیلن یکی از انواع گونی های رایج در سراسر دنیا است و دارای ویژگی های مختلفی است. این نوع گونی ها سبک و نسبتا شفاف اند و همچنین در برابر اب و حرارت مقاومت دارند و از خاصیت کششی خوبی برخوردارند.

گونی پلی پروپیلن که برای مصارف مختلفی از جمله: بسته بندی محصولات کشاورزی، شیمیایی، شن و سیمان، مواد غذایی، به عنوان گونی های ساختمانی و همچنین برای آب بندی نیز مورد استفاده قرار می گیرد این نوع گونی ها در دو نوع ساده و لمینت وجود دارند.

یکی از رایج ترین گونی های کاغذی، گونی سوپاپ است که برای محصولات پودری مانند سیمان از آن استفاده می شود. گونی های نخی معمولا از الیاف طبیعی مانند: پنبه ای ارگانیک، پنبه ای بازیافتی و نخی سنتی ساخته می شوند و قابلیت استفاده چندین باره را دارند.

گونی های نخی فیبری بسیار قوی، بادوام و نرم هستند و قابلیت شستشو با آب سرد را دارند. از انواع دیگر گونی های نخی می توان گونی های کالیکو، کنفی و جوت را نام برد.

خرید مستقیم گونی بسته بندی متری

خرید مستقیم گونی بسته بندی متری تولید گونی بسته بندی متری در کارخانجات شهر های مختلف کشور وجود دارد و شما می توانید جهت خرید عمده این محصولات به صورت مستقیم به این کارخانجات مراجعه کنید و محصولات خود را بدون دادن هزینه اضافی تهیه کنید. همچنین برای خرید انواع گونی ارزان می توانید به صورت آنلاین به سایت ما مراجعه کرده و محصولات خود را سفارش دهید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.