مرکز فروش گونی پلاستیکی

یکی از وسایلی که امروزه برای حمل و نقل و نگهداری و حتی انبار کردن بعضی از مواد غذایی، شیمیایی، ساختمان سازی، کشاورزی و … مصرف فراوانی دارد گونی پلاستیکی می باشد. که در رنگ بندی و سایز های مختلف تولید می شود با پیشرفت تکنولوژی نسبت به گذشته، گونی باکیفیت بسیار بالا تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

برای خرید گونی تولید کنندگان، روش مستقیم و غیر مستقیم را قرار داده اند که با استفاده از وب سایتی که راه اندازی کرده اند و یا به وسیله ی فروشگاه عرضه گونی برای فروش این محصول مبادرت می کنند. خریداران می توانند از هر روشی که برای خرید آسانتر باشد اقدام کرده و گونی پلاستیکی باکیفیت را دریافت نمایند.

مرکز فروش گونی پلاستیکی

هرچیزی که باید درمورد گونی بدانید

هرچیزی که باید درمورد گونی بدانید قبلا گونی ها با استفاده از الیاف گیاهی درست می شد، اما الان دیگر بیشتر گونی ها پلاستیکی می باشد و در بعضی از کارها مثل کشاورزی می توان گونی را شستشو داد و دوباره استفاده کرد و نکته ی دیگر این که این محصول قابل بازیافت می باشد و به طبیعت أسیب نمی رساند.

گونی از پارچه و یا الیاف گیاهی و یا پلاستیک تولید می شود که گونی های پلاستیکی با انواع کارایی ها، بیشتر مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است و کارخانه ها و تولیدی های زیادی در اکثر شهر های ایران به تولید این محصول می پردازند. گونی پلاستیکی از جنس پلی پروپیلن در انواع مختلف و سایز های مختلف و ضخامت متفاوت و رنگ های مختلف ساده و یا راه راه وبه صورت ساده و لمینت یعنی ضد آب تولید می شود.

از انواع آن می توان به رول گونی پلاستیکی که با عرض ۳۰ سانتیمتر تا ۴ متر تولید می شود، ساک های زیپ دار مسافرتی که برای حمل کالا وسوغات است، گونی پلاستیکی برای وزن های ۵، ۱۰، ۲۵، ۵۰، گونی های مخصوص سقف گل خانه ها، گونی مخصوص پوشاندن ساختمان با خاصیت ضد آفتاب و ضد آب، توری سایبان ها و … اشاره کرد.

گونی پلاستیکی به دلیل کیفیت و استحکام، برای بسته بندی و حمل محصولاتی مانند برنج، آرد، شکر، حبوبات، گندم، جو، کاه، کود، مواد شیمیایی، دارویی، ساختمانی و… بسیار مناسب می باشد و کاربرد زیادی دارد.

خرید مستقیم گونی پلاستیکی

خرید مستقیم گونی پلاستیکی گونی پلاستیکی بیشتر به صورت کیلویی فروخته می شود و اگر خریدار بخواهد چاپ روی آن بزند، قیمت چاپ هم به آن اضافه می شود. معمولا با چهار رنگ چاپ می زنند که تعداد رنگ های استفاده شده در چاپ هم روی قیمت چاپ اثر میگذارد.

برای خرید انواع و اقسام گونی های پلاستیکی می توانید به وب سایتی که تولید کنندگان راه اندازی کرده اند مراجعه کنید و با انتخاب محصول مورد نظر، سفارش خود را ثبت کرده و به آسانی در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. همچنین می توانید به بازار گونی فروشی های شهر و یا فروشگاه های فروش این محصول مراجعه نمایید و محصولی با کیفیت برتر و نرخ مناسب را دریافت کنید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.