نرخ گونی پلاستیکی ضد آفتاب

گونی پلاستیکی ضد آفتاب یکی از بهترین انواع گونی های بسته بندی می باشد که در ابعاد مختلف آن با قیمت مناسب توسط فروشنده این محصول به خریداران ارائه می شود و کسانی که درخواست تعداد بالای این گونی را برای آدرس خود در نظر دارند می‌توانند در ارتباط با فروشنده این گونی نرخ را استعلام کنند و به این ترتیب بهترین این محصول را برای خود سفارش دهند تا در تعداد بالا و با نرخ ارزان تر برای آنها ارسال گشته و تحویل داده شود.

نرخ گونی پلاستیکی ضد آفتاب

بررسی تاریخچه تولید انواع گونی

بررسی تاریخچه تولید انواع گونی

تاریخچه تولید گونی پلاستیکی ضایعاتی به مدت زمان بسیار دور برمی‌گردد که الیاف طبیعی مانند کنف برای ساخت گونی مورد استفاده قرار می گرفتند؛ این گونی ها در آن زمان کارایی بسیار زیادی داشتند و برای نگهداری و حمل و جابجایی انواع محصولات مورد استفاده بودند و تا چند دهه قبل استفاده از این گونی ها بسیار مرسوم بود و عملاً جایگزین مناسبی برای آنها وجود نداشت و مردم و صنایع و کارگاه هاتنها به این گونی ها دسترسی داشتند.

در کشور ما از چند دهه قبل گونی های پلاستیکی وارد بازار شدند و ورود آنها به بازار هم بعد از احداث پالایشگاه‌ها و ایجاد صنایع پتروشیمی بود به این معنی که یکی از محصولات به دست آمده از نفت خام پلیمر پلی اتیلن با ویژگی‌های خاص بوده که از آن نخ های پلاستیکی ساخته می‌شد و این نخ ها توسط دستگاه‌های ریسندگی که امروزه به دستگاه های گونی بافی تغییر کرده اند به شکل رول های بزرگ ساخته می شدند و دوخت آنها باعث تولید گونی شد.

امروزه خطوط تولید گونی بسیار پیشرفته شده است و انواع گونی های نخی و کنفی همچنین گونی های پلاستیکی توسط این خطوط با سرعت بسیار بالا تولید می‌شوند و می‌توانند نیاز داخل و بخشی از صادرات را تامین نمایند.

بنابراین تاریخ تولید گونی به نوع مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت این محصولات برمی گردد به این ترتیب که انواع کنفی و نخی این گونی ها از هزاران سال قبل تولید می شدند و تا چند دهه قبل تنها گونی های موجود در بازار بودند و ماده جایگزینی برای آنها وجود نداشت اما با کشف نفت و استخراج آن، تولید محصولات پلیمری گوناگون از نفت خام انجام شد و نخ های پلاستیکی وارد بازار شدند که برای تهیه گونه های پلاستیکی ارزان قیمت مناسب بودند و امروزه بیش از ۸۰ درصد سهم بازار گونی را نوع پلاستیکی این محصول به خود اختصاص داده است.

معیارهای انتخاب بهترین گونی

معیارهای انتخاب بهترین گونی انتخاب گونی باید بر اساس معیارهای مشخصی انجام شود مانند گونی پلاستیکی دست دوم به این معنی که شما بر اساس نوع موادی که قرار است در گونی قرار بگیرند باید گونی بهتر را انتخاب کنید که از جمله این معیارها می‌توان به استقامت گونی اشاره کرد به این معنی که باید بتواند کالا و محصول مورد نظر را در خود نگه دارد و بتواند آن را محافظت کرده تا طی حمل و نقل آن پاره نشود بنابراین استقامت الیاف طبیعی و نخ گونی اهمیت کلیدی در انتخاب این محصول دارد که در این میان گونه های نخی و پلاستیکی در یک رده قرار دارند.

معیار دیگر در انتخاب این محصول دسترسی سریع به آن است به این معنی که شما باید نوعی از گونی را انتخاب کنید که بتوانید در کمترین زمان به آن دسترسی داشته باشید که امروزه انواع پلاستیکی این محصول نسبت به نمونه های دیگر دسترسی بسیار سریع تری دارند و با قیمت ارزان تر نیز می توان آنها را تامین کرد.

عامل بعدی در انتخاب، نوع کالاهایی است که در این گونی ها قرار می‌گیرند به این معنی که شما بر اساس خصوصیات موادی که در این گونی قرار می‌گیرند باید بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید مثلاً وقتی که ترکیبات خشک با قابلیت جذب رطوبت را می‌خواهید نگهداری کنید بهترین گزینه گونی های پلاستیکی هستند زیرا این گونی ها به نوعی عایق می باشند و اجازه ورود آب به درون خود را نمی دهند در حالی که این مسئله در مورد گونی های دیگر صدق نمی کند.

چنانچه قصد نگهداری برخی از دانه های غلات یا حبوبات را دارید و می خواهید که هوا به طور مرتب بین این دانه ها جابجا شده تا از فساد آنها جلوگیری شود گونی‌های نخی می‌توانند گزینه مناسب تری باشد چون امکان تبادل هوا را فراهم می‌سازند و به این ترتیب محتویات درون آن دچار کاهش کیفیت نخواهد شد.

در نهایت توجه به ابعاد گونی پلاستیکی بسیار مهم است و شما باید بر اساس نیازی که برای بسته بندی دارید آن را انتخاب کنید مثلا گونی پلاستیکی 50 کیلویی را برای آرد و گونی های سایز کوچک را برای برنج یا مصالح ساختمانی مانند گچ انتخاب کنید.

مشخصات جامع گونی های ضد آفتاب

مشخصات جامع گونی های ضد آفتاب اصولاً گونی های پلاستیکی قدیمی نسبت به نور خورشید بسیار حساس هستند به این معنی که قرار گرفتن آنها در مقابل نور خورشید طی چند روز باعث ایجاد سوختگی در آنها شده به طوری که آنها پس از چند ماه غیر قابل استفاده می شوند اما امروزه با توجه به دسترسی بالا به گونی های پلاستیکی به قیمت ارزان، از روش‌های نوینی برای عایق کردن آنها استفاده شده است.

در این گونی ها از پوشش های مخصوصی برای آنها استفاده می شود تا گونی نور آفتاب را به خود جذب نکرده و آن را منعکس کند و همین عامل باعث می‌شود که الیاف پلاستیکی تحت تاثیر مستقیم خود دچار سوختگی نشوند که در این حالت می توان مدت زمان طولانی از این گونی ها استفاده نمود و قرار گرفتن آنها در مقابل نور خورشید آسیبی به این گونی ها وارد نمی کند.

این گونی ها همه مشخصات گونی های پلاستیکی از جمله عایق بودن در برابر آب را داشته و از قیمت ارزانی نیز برخوردارند همچنین تنوع ابعاد و اندازه های بسیار زیادی داشته و به همین جهت می توانند دارای کاربردهای گوناگون باشند.

از دیگر مشخصات این محصولات می توان به فشردگی تار و پود به هم تنیده آنها اشاره کرده که باعث می‌شود گونی وزن زیادی را تحمل کند و برخلاف انواع پلاستیکی کنفی اجازه ورود هوا را به درون خود ندهد.

بازار پخش گونی پلاستیکی ضد آفتاب

بازار پخش گونی پلاستیکی ضد آفتاب گونی پلاستیکی اصفهان از نوع ضد آفتاب آن در بهترین کیفیت در بازار پخش این محصول به خریداران ارائه می شود و کسانی که مایل به تهیه این گونی هستند می توانند از طریق این بازار آن را برای خود درخواست داده و در مکان و زمان مورد نظر آن را تحویل بگیرند.

خریداران عمده برای سفارش گونی پلاستیکی متری می توانند با عامل پخش آن در این بازار تماس مستقیم داشته باشند و تعداد مورد نظر خود را در ابعاد سفارش داده تا در اولین فرصت و با بسته بندی مناسب برای آنها ارسال شود

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.