پخش مستقیم گونی زیپ دار درجه یک

گونی زیپ دار انواع مختلفی دارد که معروف ترین آن برای بسته بندی برنج مورد استفاده قرار میگیرد. در خانه بیشتر بانوان حتی بعد از استفاده کردن برنج، گونی زیپ دار آنرا نگهداری می کنند. چون در منزل بسیار کاربردی می باشد. وقتی یک گونی برای مصارف خانگی اینهمه مفید می باشد حتما در مصارف صنعتی و تولیدی نیز بسیار کار آمد خواهد بود. در واقع می توان گفت گونی زیپ دار بهترین نوع گونی ها از لحاظ ظاهر می باشد.

پخش مستقیم گونی زیپ دار درجه یک

فواید استفاده از گونی زیپ دار سایز بزرگ

فواید استفاده از گونی زیپ دار سایز بزرگ

گونی زیپ دار به دو صورت عرضه می‌گردد: گونی زیپ‌دار برای مصارف خانگی و گونی زیپ‌دار برای بسته‌بندی محصولات تولیدی برای شرکت‌های تولیدی می‌باشد. معمولاً گونی‌های زیپ داری که برای مصارف خانگی به بازار عرضه می‌گردد، جنسشان بسیار عالی می‌باشد. به جای استفاده از این پلاستیک‌های یکبارمصرف مورد توجه خانواده ها قرار گرفته‌ است.

چون علاوه‌بر این‌که در خرید مداوم کیسه‌های پلاستیکی صرفه‌جویی می‌شود؛ از آنجایی که باعث می‌شود تا از دور ریختن این کیسه‌ها به طبیعت جلوگیری بشود. محیط‌زیست را از این آلاینده‌ها حفظ می‌کند. از این رو در دهه‌های اخیر خواهان بسیاری پیدا کرده‌است. این کیسه‌های زیپ‌دار با استفاده‌ی مکرر برای حمل‌ونقل میوه‌ها و وسایل دیگر ازجمله پوشاک خراب نمی‌شود و در اندازه‌های مختلف در بازار برای هر مصرفی یافت می‌شود.

اما کسانی که این کیسه‌ها را برای بسته‌بندی محصولات شرکت‌های تولیدی استفاده می‌کنند خوب می‌دانند که علاوه‌بر نشان‌دادن استاندارد بودن بسته‌بندی، مصرف‌کننده به‌راحتی می‌تواند این کیسه را تا اتمام محصول درون نگه دارد؛ و دیگر لازم نیست محصول از این کیسه به ظرف دیگر یا بسته‌بندی دیگر منتقل بکند. و این یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کیسه‌های زیپ‌دار می‌باشد. یعنی راحتی مصرف کننده، به‌همین خاطر بیشتر شرکت‌های تولیدی امروزه سعی کرده‌اند از این کیسه‌های زیپ‌دار با کیفیت عالی استفاده بکنند.

بررسی میزان مرغوبیت گونی زیپ دار

بررسی میزان مرغوبیت گونی زیپ دار

همان‌طور که گفته شد، گونی زیپ‌دار برای دو نوع مصرف به بازار عرضه می‌گردد. یکی به‌صورت سام گونی زیپ‌دار می‌باشد، که برای مصارف خانگی است و دیگری هم گونی‌های معمولی زیب دار که برای مصارف شرکت‌های تولیدی می‌باشد. برای این‌که بتوانیم مرغوبیت این گونی‌ها را بشناسیم؛ اولاً با توجه به مصارف خانگی و شرکتی مرغوبیت آن‌ها متفاوت می‌باشد.

ساک گونی های زیپ‌دار باید به اندازه‌ای مستحکم و دوام بالایی داشته باشند که برای یک مدت طولانی، حداقل چند ماه خریدار بتواند از آن استفاده بکند. منظور از خرید این سبک گونی‌ها برای خرید در بازار و حمل و نقل انواع میوه‌ها، لباس‌ها و وسایل دیگر به‌جای کیسه‌های پلاستیکی باشد. که به‌صورت مصرف روزانه و هفتگی می باشد.

به همین علت زیپ آن مدام بر اثر باز و بسته شدن مداوم خراب نشود. همچنین جنس ساک گونی زیپ داده خانگی باید کاملاً اعلی و منسجم باشد. خیلی زود پاره نشود. تار و پود های آن از یکدیگر گسسته نشود. معمولاً جنس ساک گونی ها پلاستیکی می‌باشد. بنابراین مصرف کننده باید دقت بکند از حمل‌ و نقل وسایل نوک‌تیز خودداری بکند، همچنین از گذاشتن گونی زیپ دار مجاورت بخاری و یا وسایل شعله‌ور نیز اجتناب بشود که خطرناک می‌باشد.

اما گونی‌های زیپ داری که برای بسته‌بندی محصولات تولیدی به کار می‌رود، باید به اندازی کیفیت و مرغوبیت داشته باشند که این محصولات را تا رساندن به مقصد و حتی بیشتر محافظت بکنند. جنس و سایز و مرغوبیت گونی زیپ‌دار برحسب محصولی که در آن بسته‌بندی می‌شود متفاوت می‌باشد. بعد این‌که به یک محصول مرغوب را با یک فیمت بسیار پایین تهیه بکنید کافی‌ است که یک برند معتبر را بشناسید و از آن خرید بکنید.

آشنایی با بهترین نوع گونی زیپ دار صادراتی

آشنایی با بهترین نوع گونی زیپ دار صادراتی

گونی‌های زیپ‌دار که در کشور ما تولید می‌شوند بر اساس گونی‌های زیپ‌دار برنج وارداتی الهام گرفتند. پس‌ از الهام گرفتن از این نوع گونی‌ها، انواع مختلف گونی زیب دار در کشور خودمان تولید شده و به اندازه‌ای دارای کیفیت بالا هستند که حتی صادر هم می‌شوند. گونی‌های زیپ‌دار صادراتی دارای تنوع زیادی می‌باشند. مهم‌ترین و پر کاربردترین آن‌ها همین گونی زیپ‌دار برنج می‌باشد.

که دارای دوام و استحکام زیاد می‌باشد. حتی در برابر شستشوی مداوم و نور آفتاب نیز کیفیت خیلی بالایی دارند. یکی از انواع گونی‌های زیپ‌دار ، گونی سایز بزرگ زیپ دار می باشد. ای نوع گونی برای بسته‌بندی انواع محصولات سبک و حجیم مخصوصاً برای پوشاک، البسه، کیف و کفش به کار می‌روند. بعلت گران بودن آن‌ها باید بسته‌بندی که داشته باشند معتبر باشد.

انواع گونی‌های زیپ‌دار عبارت‌اند از؛ گونی ضد آب زیپ‌دار ، گونی ضد آفتاب زیپ دار، گونی لمینت دار زیپ‌دار، گونی پارچه ای زیپ دار. البته این گونی‌ها به دو صورت دسته‌دار و بدون دسته نیز در بازار عرضه می‌گردد. همچنین این گونه‌های زیپ دار به‌صورت تک لایه و دولایه نیز در بازار پیدا می‌شود .این‌که به‌طور دقیق بگوییم مرغوب ترین نوع کیسه زیپ‌دار کدام می‌باشد، به‌همین راحتی نیست.

چون بسته به محصولات شما دارد. شاید برای یک محصول کیسه زیپ دار پلاستیکی مرغوب باشد، ولی برای محصول دیگر این نوع اصلا خوب نباشد. معمولاً برای بسته‌بندی مواد غذایی گونی مناسب می‌باشد که تهویه هوا در آن انجام بشود. و از طرف دیگر برای بسته‌بندی آرد و نشاسته کیسه‌های گونی‌هایی مناسب می‌باشد، که به اندازه‌ای تاروپود به آن و هم محکم و فشرده باشد. آرد از آن الک نشود. و همچنین محصولات دیگر هم برحسب کارایی خود، نوع گونی مورد استفاده را مشخص می کنند.

فروشنده انواع گونی زیپ دار درجه یک

فروشنده انواع گونی زیپ دار درجه یک

اگر می خواهید بعنوان فروشنده انواع گونی زیپ دار درجه یک به توزیع گونی در مرکز فروش گونی درجه یک بپردازید.و یا به‌عنوان خریدار می‌خواهید گونی مدنظر خودتان را بخرید، ابتدا باید اطلاعاتتان در مورد این گونی‌ها کامل باشد. شما باید بدانید هر سایز گونی و یا هر جنس گونی زیپ دار برای بسته‌بندی کدام محصول اختصاص دارد.

تا بر اساس اطلاعاتتان، آنرا خرید و فروش بکنید. برای این کار لازم است، تولیدکنندگان معتبر را بشناسید. و با ورود به سایت آن‌ها با انواع گونی‌های زیپ‌دار موجود در انبارشان آشنا بشوید. معمولاً در این سایت‌ها تمامی اطلاعات مربوط به گونی نوشته می‌شود. شما به‌راحتی و با خیال راحت چندین و چند بار می‌توانید آن‌ها را مطالعه بکنید. سایز و اندازه گونی‌ها، جنس آن‌ها، قیمت و همچنین تعداد آن‌ها در بسته‌بندی درج‌شده است.

شما براساس این اطلاعات می‌توان یک گونی زیپ‌دار موردنظر خود را تهیه بفرمایید. همچنین در این سایت‌ها شماره تماس‌هایی درج‌شده است که در صورت هر گونه ابهامی، می‌توانید با آن‌ها تماس گرفته و مشاوره بگیرید. همچنین به‌علت این‌که شما مستقیماً از درب کارخانه خرید کنید، هزینه تمام‌شده آن بسیار پایین خواهد بود.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.