مرکز پخش گونی ساختمانی عریض عمده

فروشگاه اینترنتی ما در زمینه پخش انواع مختلفی از گونی های ساختمانی از جمله گونی ساختمانی عریض فعالیت دارد. شما می‌توانید با مراجعه کردن به وب‌ سایت اینترنتی ما انواع مختلفی از این محصولات را به‌ صورت عمده و خرده و با قیمت پایین خریداری نمایید. کارشناسان ما در بخش فروش آمادگی پاسخ‌ گویی به سوالات شما مشتریان عزیز را دارد.

مرکز پخش گونی ساختمانی عریض عمده

گونی ساختمانی عریض چه مشخصاتی دارد

گونی ساختمانی عریض چه مشخصاتی دارد یکی از انواع محصولات ساختمانی که به‌ عنوان پوشش نما و برای داربست استفاده می‌شود گونی‌ های پلاستیکی است. این گونی‌ ها از جنس پلی پروپیلن ساخته شده‌ اند و به‌ همین خاطر است که به آن‌ها گونی‌های پروپیلین و یا گونی‌ های ساختمانی گفته می‌ شود. این محصولات با توجه به مواد اولیه‌ ای که از آن ساخته شده‌ اند وزن بسیار کمی دارند و در عین داشتن وزن کم مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد.

این ویژگی‌ ها باعث شده‌ است که جزو برترین خصوصیت‌ های گونی‌ های ساختمانی باشد. این محصولات بر اساس نیاز های مشتریان و همچنین مکان‌ هایی که قرار است استفاده شود خریداری می‌ شود. بسیار دقت کنید که در هنگام استفاده از این محصولات آن‌ها را بر حسب نیازی که دارید انتخاب کنید و به ابعاد، استحکام، رنگ و سایر ویژگی‌ های آن دقت زیادی داشته باشید.

در این‌ صورت می‌ توانید محصول مورد نیاز خود را به‌ خوبی خریداری نمایید. از آنجایی‌که ممکن است مواد و مصالح ساختمانی خاصیت اسیدی داشته باشند این گونی‌ ها باید به‌ گونه‌ای ساخته و طراحی‌ شده باشند که بتوانند در برابر آن‌ها مقاومت کنند. انواع مختلفی از این گونی‌ های پلاستیکی تولید می‌ شود و به گونه ای آن‌ها طراحی شده‌ اند که بتوان بر روی آن‌ها فرآیند چاپ را انجام داد.

استفاده از این‌ گونی ها به جنس و کیفیتی که دارند بستگی بسیار زیادی دارد و اندازه هرکدام از آن‌ها متفاوت است و هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌ های منحصر به‌ فردی هستند. گونی‌های ساختمانی مزایای بسیار زیادی دارد. این گونی‌ها معمولاً از پارچه‌ های زمختی تولید شده‌ اند که بیشتر برای حمل مصالح ضایعات استفاده می‌ شود و از آن حتی در نمای ساختمان استفاده می‌ کنند.

قبلاً از الیاف طبیعی برای تولید محصولات استفاده می‌کردند که به‌ عنوان متداول‌ ترین نوع مواد به‌ کار رفته جهت تولید محصولات بود ولی امروزه الیاف مصنوعی که به بازار آمده‌ اند و باعث شده‌ است که گونی‌ های پلاستیکی بیشتر از گذشته مصرف داشته باشد. گونی‌های نما در دسته محصولات لمینیت قرار می‌گیرند و از پلیمر و الیاف پلی پروپیلن ساخته شده اند.

مقاومتی که از خود ارائه می‌دهند و باعث می‌ شود که در برابر فشار های کششی دچار پارگی و یا پوسیدگی نشود. موادی که برای تولید گونی‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد پلی پروپیلن است که نه‌ تنها در ساختمان‌ سازی بلکه در صنایع غذایی، پزشکی، خودروسازی و … استفاده می‌ شود.

این مواد ساختمانی به‌ عنوان گونهی های نخاله ساختمانی بسیار شناخته شده‌ اند و به‌ همین خاطر است که برای حمل‌ و نقل مصالح ساختمانی و ضایعات بیشتر از این محصول استفاده می‌ کنند و همچنین در صنعت کشاورزی برای بخش مواد شیمیایی، پلیمر و کود استفاده می‌ کنند.

اطلاعاتی درباره تولید گونی ساختمانی عریض

اطلاعاتی درباره تولید گونی ساختمانی عریض نحوه تولید گونهی های ساختمانی در طی چهار مرحله انجام می‌ گیرد که شامل: ریسندگی، بافندگی، دوخت و بسته‌ بندی است. این‌ گونی ها با استفاده از مواد پلی پروپیلن ساخته‌ شده و به بازار عرضه می‌ شود. زمانی‌که نخ‌ های پرو پیلن در مرحله ریسندگی قرار دارند در طی فرآیند پیچیده به گونی‌ های آماده تبدیل می‌ شوند و سپس توسط دستگاه بافندگی آن‌ها را رول می‌کنند.

شرایط بافتن گونی‌ ها در سه شکل تار و پود، حلقوی تاری و حلقوی پوستی انجام می‌ گیرد. قبل‌از اینکه گونی وارد بخش دوخت شود آن‌ها را با استفاده از موادی به نام تیغه‌ های حرارتی برش می‌ دهد و بعد از آنکه گونی‌ های ساختمانی آماده و دوخته شدند آن‌ها را با استفاده از چرخ‌ های مخصوصی به همدیگر وصل می‌ کنند.

این مواد پلاستیکی دور دوزی انجام می‌گیرند تا روی‌هم قرار بگیرند و از استحکام کافی برخوردار باشند و در آخر مرحله بسته‌بندی محصول است که آن‌ها را در عرض های مختلفی بسته‌ بندی می‌ کنند اگر بخواهیم درباره خصوصیت‌ های گونی ساختمانی بحث کنیم بهتر است بگوییم که شما باید انواع مختلفی از این گونی های ساختمانی را بشناسید و بتوانید بهترین مدل آن‌ها انتخاب کنید.

به‌ عنوان مثال اگر در بسته‌بندی مواد و مصالح ساختمانی و همچنین انتقال ضایعات ساختمانی می شود پس باید بدانید که چه نوع محصولی می‌ خواهید انتخاب کنید. معیار های مختلفی در اینجا قابل‌ توجه است که از جمله آن‌ها اندازه گونی‌ها است.

بررسی ابعاد استاندارد گونی ساختمانی

بررسی ابعاد استاندارد گونی ساختمانی نمونه‌های معمولی و مقاوم این گونی‌ ها می‌ توانند در برابر نور خورشید دوام خوبی داشته باشند که این نوع از گونی‌ ها شامل دو مدل بسیار متنوع هستند. در آن مدل‌ هایی که مقاوم در برابر نور خورشید هستند از نخ‌ های پروپیلن دارای یو وی استفاده شده است.

گونی‌ های ساختمان به شکل رول پیچ در بازار عرضه می‌ شوند و معمولاً عرض آن‌ها یک تا چهار متر می‌ باشد بنابراین بسته به نیاز خود می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. انواع زیادی از این گونهی ها وجود دارد که نه‌ تنها در ساختمان‌ سازی بلکه در صنایع مختلف از جمله کشاورزی می‌ توان از آن‌ها استفاده کرد.

اندازه گونی بر اساس نیاز های مشتری سنجیده می‌ شود و گونی‌ های ساختمانی ابعاد مختلفی را دارد که قابل‌ تغییر است و شما می‌ توانید براساس نیاز خود آن‌ها را انتخاب کنید. معمولاً گونی ها دویست سانتی‌متر عرض داشته طول آن‌ها با توجه به سفارش مشتری عرضه می‌ شود.

فروشنده انواع گونی ساختمانی عریض عمده

فروشنده انواع گونی ساختمانی عریض عمده تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید انواع مختلفی از گونی استاندارد فعالیت دارند. ابعاد گونی های تولید شده مطابق با استانداردها است. شرکت ما به‌ عنوان برترین عرضه کننده گونی در سطح کشور فعالیت دارد که شما می توانید آنها را تهیه کنید. فروش گونی با استفاده از ول سایت اینترنتی ما امکان پذیر است.

از آنجاییکه تمامی واسطه‌ ها را حذف کردیم می‌ توانیم آن‌ها را با قیمت‌ های بسیار پایین‌ تر از بازار برای شما عرضه کنیم و آن را به‌ صورت مستقیم از تولید کننده به دست شما برسانیم. شما می‌ توانید با مراجعه کردن به فروشگاه اینترنتی ما هر محصولی که می‌ خواهید خریداری نمایید و آن‌ها را در شهر خود تحویل بگیرید و هیچ محدودیتی از این لحاظ نخواهیم داشت.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.