مرکز سفارش گونی ۲ لایه

گونی از جمله محصولاتی بوده که معمولاً جهت حمل و نقل انواع مواد غذایی، خشکبار و محصولات صنعتی به کار گرفته می شود که علاوه بر آن، در صنعت ساختمانی و ساخت و ساز هم مصرف بالایی دارد. این محصول انواع مختلفی داشته که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص است. مرکز سفارش گونی ۲ لایه با قبول سفارشات شما به صورت عمده آماده عرضه برترین محصولات در مدت زمان کوتاهی با قیمتی بسیار مناسب خواهد بود.

مرکز سفارش گونی 2 لایه

سوالات متداول در مورد گونی

سوالات متداول در مورد گونی

قطعاً برای شما هم در هنگام خرید گونی یک سری سوالات پیش خواهد آمد، پس با ما همراه باشید تا به پاسخ سوالات خود برسید. گونی ها چند نوع داشته و جهت چه کارهایی از آن استفاده می شود؟ آیا گونی مقاوم است و تحمل وزن بالا را دارد؟

گونی انواع مختلفی دارد که می‌ توان به گونی های پلاستیکی، نخی، کنفی و بنگال اشاره کرد که در میان تمام نمونه ها، گونی های کنفی یکی از پرکاربردترین نمونه‌ها است. این گونه از نخ چتایی و کنفی تولید شده که کاربردهای بسیار گسترده‌ای دارد و معمولاً جهت بسته بندی انواع اقلام مواد غذایی و همچنین برای قیرگونی در اکثر ساختمان ها به کار گرفته می شود.

این محصول بر اساس میزان تراکم بافت سه درجه داشته که هر کدام از آنها کاربردهای مختلفی دارد. گونی‌های کنفی درجه یک جهت فیلتر کردن در کارخانجات نیشکر و مواد غذایی استفاده می شود. گونه های درجه دو جهت تزیین و گونی دوزی به کار گرفته شده و گونی های درجه ۳ که از گیاه ۱۰۰% طبیعی تولید شده، دارای نخ بسیار محکم است و به عنوان حمل محصولات به کار گرفته می شود.

در زمان‌های گذشته این محصول فقط از الیاف طبیعی تولید می‌ شد اما با افزایش جمعیت و پیشرفت علم الیاف مصنوعی جایگزین الیاف طبیعی شده که البته این محصولات هم با محیط زیست سازگار است و همچنین جهت بسته بندی خوراک دام، برنج، شکر، سموم، کود و غیره استفاده می‌ شود.

یکی از ویژگی‌هایی که در تمام این گونی ها وجود دارد، مقاومت بسیار بالا در برابر کشش، نور خورشید، سرما و گرما است که پارچه ای کاملاً سبک اما در عین حال بسیار مقاوم و مستحکم داشته که تحمل وزن بالا را داشته و دچار پارگی نمی شود.

بازار توزیع گونی ۲ لایه

بازار توزیع گونی 2 لایه

همانطور که گفتیم، گونی ها انواع مختلفی دارد و در درجه بندی و ابعاد مختلف به فروش می رسد این گونه ها به صورت تک لایه و چند لایه هم وجود داشته که بیشترین کاربرد گونی های دولایی به عنوان قیرگونی بوده که فروش بالایی را به خود اختصاص داده و در حال حاضر بازار توزیع گونی استخری دو لایه پر رونق است علاوه بر آن این محصول به عنوان گونی حصاری هم بکار گرفته شده زیرا ضخامت بالایی دارد به راحتی پاره نشده و از استحکام بسیار خوبی برخوردار می‌ باشد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.