فروشنده بهترین گونی لمینت شده

گونی لمینت شده از دو لایه می باشدو کیفیت و ظاهر مناسلی دارد. در برابر رطوبت مقاوم است و به راحتی پاره و آسیبی نمی بیند. گونی لمینت در طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید می شود.

گونی ها در هیچ صورتی ضد آب نیستند مگر این که از لایه ی پلی اتیلن در گونی استفاده شده باشد.فروشندگان گونی لمینت این کالا را به راحتی برای بسته بندی موادمعدنی،موادغذایی،موادشیمیایی توصیه می کنند تا محصول اسیبی نبیند.

فروشنده بهترین گونی لمینت شده

بررسی قیمت گونی لمینت شده

بررسی قیمت گونی لمینت شده برای محکم بودن این کیسه ها انتها و ته گونی را محکم و به صورت دولایه دوخت می زنندتا آسیبی به موادغدایی که داخل گونی است نخورد.غلات، حبوبات، ادویه جات، موادشیمیاییو مصارف دیگری که باید دور از رطوبت و تابش مستقیم آفتاب باشد مصرف می گردد.گونی های بافت فشره ضد آب و آفتاب بسیار مقاومت بالایی دارد.

گونی های لمینتی برای جابه جایی محصولات مختلف مناسب است و از استحکام زیادی برخوردار می باشد. قیمت این مدل گونی ها را اصلا نمی توان دقیق گفت . چون تنوع و کیفیت های متفاوتی موجود است و قیمت ها هم باهم تفاوت دارد.و همچنین به علت نوسانات بازار ارز قیمت ها متغیر است و قیمت ثابتی ندارد اما به هر حال به دلیل کیفیت خوب و درجه یک و بالایی که گونی لمینتی دارد می توان گفت قیمت آن بالا است .

بعد از لمینت کردن گونی ها و پارچه ها انعطاف بالایی در هنگام جا به جایی پیدا می کنند، در برابر آب،گردوغبار و حشرات و آفتاب مقاوم است. در برابر برخورد کیسه ها با اجسام تیز استحکام دارد. عمر طولانی و قابل بازیافت می باشد. این کونی های لمینتی برای مصالح ساختمانی کاربرد زیادی دارد چراکه نباید در معرض رطوبت قرار بگیرند، انعطاف بالایی برای جابه جایی دارد،و نگه داری مواد غذایی و خوراکی موردمصرف قرارمی گیرد.

برای قیرگونی ساختمان ها و پشت بام واستخرها از گونی های ضدآب استفاده می شود. توزیع گونی لمینت توسط کارخانه جات بزرگ و باتجربه صورت می گیرد و به صورت گسترده صادرات را انجام می دهند. . همچنین محصولاتی مانندگوشت، کشمش، پنیر،آجیل ها را در کیسه های چند لایه قرار می دهد تا در سلامت کامل به مقصد برسد. چاپ بر روی این کیسه ها آسان است. ور بعضی از این کیسه ها شیر می گذارند تا باعث ترکیدن کیسه ها نشود و به راحتی محصول را جا به جا کنند.

توزیع انواع گونی لمینت شده

توزیع انواع گونی لمینت شده فرایندهایی که بر روی گونی های پارچه ای وپلاستیکی انجام می دهند و آن ها را به گونی لمینتی تبدیل می کنند. فروشنده گونی به صورت عمده و جزئی و متراژی می باشد و طبق سفارش مشتری تهیه و آماده سازی می شود. فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید تا از بین محصولاتی متنوع با کیفیتی عالی، بهترین را برای سفارش دوخت کیسه گونی انتخاب کنید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.