توزیع گونی نما ضد آفتاب

امروزه استفاده از گونی نما ساختمان برای کسانی که ساختمان سازی می کنند، از اهمیت زیادی برخوردار است، چون این گونی ها به عنوان محافظ بوده و مانع از افتادن مصالح ساختمانی بر روی عابرین پیاده می شود و باعث ایمنی ساختمان شده و در انواع مختلف تولید می شوند.

مجموعه ای ما یکی از مرکز توزیع گونی نما ضد آفتاب بوده که بهترین و با کیفیت ترین گونی ها را به فروش می رساند، شما خریداران محترم می توانید با مراجعه خرید این نوع محصولات به وب سایت رسمی مجموعه مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

 توزیع گونی نما ضد آفتاب

چند کاربرد گونی نما ضد آفتاب

چند کاربرد گونی نما ضد آفتاب

با افزایش ساختمان سازی و برج سازی چون در ارتفاعات کارگران کار می کنند، هر لحظه امکان افتادن مصالح ساختمانی به بیرون و یا پرت شدن افراد در هنگام کار کردن وجود دارد؛ برای این منظور از گونی های مقاومی که از مواد پلی اتیلن ساخته می شوند.

الیاف مخصوص و مقاومی برای ساخت این نوع گونی ها به کار برده می شود پلیمری بوده، که مقاومت و استحکام بالایی دارند و این نوع گونی ها در انواع مختلف تولید می شوند به طوری که بعضی ضد آب و یا ضد آفتاب هستند.

بسته به نوع شرایط محیط مورد استفاده قرار می گیرند؛ گونی نمای ضد آفتاب را با مواد مخصوصی می پوشانند تا در برابر نور مستقیم خورشید، مقاومت بیشتری پیدا کند و کمتر دچار پوسیدگی و در مقابل آفتاب شوند؛ گونی نمای ضد آفتاب کاربرد زیادی دارد.

۱ . باعث محافظت در برابر افتادن خورده های مصالح به بیرون ساختمان و حتی زمانی که جوشکاری و کارهای ساختمانی انجام می دهند از افتادن مصالح جلوگیری می کند؛ به عنوان یک محافظ دور ساختمان را می پوشاند.

۲ .گونی های نمای ساختمان از نفوذ هوای سرما در هنگام زمستان و وزش باد به داخل ساختمان جلو گیری می کند و گونی های ضد آفتاب برای مناطقی که بسیار گرم و آفتابی است مناسب بوده و باعث راحت تر کار کردن افراد در تابستان می شود.

۳ . به دلیل ساخته شدن از مواد پلیمری بسیار سبک بوده و حمل آنها راحت است و به صورت رولی تولید می شوند و می توان در اندازه های مختلف آن را برش زد.

مرکز پخش گونی نما ضد آفتاب

مرکز پخش گونی نما ضد آفتاب شرکت ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع گونی نما ضد آب و آفتاب، گونی ۱۰ کیلویی و… در ایران است، که توانسته با تولید انبوه این محصولات نیاز کشور را بر طرف کند و چون خود مجموعه نمایندگی فروش و پخش این محصولات را بر عهده دارد.

با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند؛ شما خریداران محترم می توانید بدون واسطه و به طور مستقیم به سایت و یا فروشگاه های اینترنتی ما مراجعه کنید و بهترین و با کیفیت ترین گونی ها را در انواع مختلف خریداری کنید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.