توزیع عمده گونی پلاستیکی ساده ارزان

گونی پلاستیکی ساده ،از جمله وسایلی است که در بسیاری از صنعت ها مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع گونی های پلاستیکی به این دلیل محبوب هستند که گنجایش و مقاومت بسیار زیادی در مقابل انواع پلاستیک ها دارند.

گونی پلاستیکی سبز مختلف تولید شده از متریال‌هایی مانند پلاستیک و کنف، مهم‌ترین ملزوماتی هستند که در صنایع مختلف تولیدی، برای نگهداری، جابجایی و عرضه انواع مواد غذایی، متریال صنعتی و مواد معدنی استفاده می‌شوند.

در حقیقت از گونی ها استفاده های وسیعی می توان کرد، امروزه شاهد استفاده از انواع گونی ها در بسیاری از صنایع و شغل ها هستیم و به همین دلیل است که توزیع عمده گونی پلاستیکی ساده ارزان پر سود و پرفروش است. برای مثال در صنعت کشاورزی از گونی ها برای ریختن کود و سایر محصولات کشاورزی استفاده می‌شود. در زمینه صنعت پوشاک نیز به همین صورت است، گونی ها به دلیل اینکه دارای استقامت و مقاومت بسیار بالایی هستند کاربرد بسیار زیادی دارند.

توزیع عمده گونی پلاستیکی ساده ارزان

گونی پلاستیکی ساده چه مشخصاتی دارد

گونی پلاستیکی ساده چه مشخصاتی دارد گونی پلاستیکی ساده دارای مشخصاتی است که به راحتی می‌توان آن ها را از سایر گونی ها تشخیص داد. در واقع بسیاری از گونی هایی که مورد استفاده در صنایع مختلف قرار می گیرند از جنس پلاستیک های فشرده و یا پلاستیک های بازیافتی هستند که می‌توانند در کاهش هزینه ها بسیار موثر باشند و از این طریق به محیط زیست نیز خدمت کنند. گونی های ساده پلاستیکی بدین ترتیب ساخته می شوند که ابتدا مواد پلاستیکی بازیافتی را به صورت نخ های پلاستیکی در می‌آورند و آنها را به صورت تار و پود توسط دستگاه های پیشرفته در کارگاه ها و کارخانه های تولید انواع گونی پلاستیکی می‌دوزند.

بستگی به اینکه که چه جنسی را در آن قرار خواهید داد می توانید از انواع ضد آب آن استفاده کنید برخی دیگر از گون های پلاستیکی نیز از جنس لمینیت هستند. البته سایر گونه های پلاستیکی نیز از جنس پلی اتیلن و یا پلیمری هستند که خاصیت ضد آب دارند و به همین دلیل است که برای استفاده ب برای قرارگیری و جابجایی انواع مصالح ساختمانی و محصولات غذایی گزینه‌های بسیار مناسبی هستند. بنابراین تولید گونی درجه یک پلاستیک و بستگی به این دارد که چه جنسی را با چه میزان وزنی درون آن قرار خواهید داد.

اطلاعاتی درباره انواع گونی پلاستیکی

اطلاعاتی درباره انواع گونی پلاستیکی انواع گونی های پلاستیکی برای بسته بندی بسیاری از کالاها از جمله پوشاک، لباس ها، کیف، کفش، آرد، گندم، جو، سایر حبوبات و برنج ها، کودهای کشاورزی و… هر آنچه که فکرش را بکنید مورد استفاده قرار می گیرند. گونی های پلاستیکی انواع مختلفی دارند که نسبت به نوع سفارش و درخواست مصرف کنندگان و مشتریان گرامی در سایز ها و شکل های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند، اما پرکاربردترین گونی ها همان گونی های ساده هستند که قطعاً آن ها را دیده اید.

بسیاری از گونی های پلاستیکی به صورت ساده هستند و در اندازه های ۲۰ کیلویی، ۱۰ کیلویی، ۵۰ کیلویی و بیشتر به سفارش مصرف کنندگان عزیز تولید می شوند. برخی از مدل ها دارای دسته هایی هستند که برای راحتی هنگام حمل و نقل طراحی شده اند و به حمل کننده این اجازه را می‌دهند که با صرف انرژی بسیار کمتری گونی ها را جابجا کنند. گونی های پلاستیکی در رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی طراحی و تولید می شوند، اما بیشترین گونی های تولیدی پلاستیکی به رنگ سفید هستند و طرح روی آنها بستگی به سفارش مشتری دارد.

انواع گونی های زرد و آبی را نیز بدون شک دیده اید. آن ها به دلیل اینکه گنجایش فوق‌العاده زیادی دارند، جایگزین پلاستیک های معمولی متعدد شده‌اند که از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند و برای حمل اشیا و وسایل در وزن های بالا کاربردی ندارند. با استفاده از گونی های بسیار بزرگ می توانید به راحتی حجم بسیار زیادی از مواد را جابجا کنید، بدون اینکه نیاز به پلاستیک های کوچک و بزرگ متعدد داشته باشید، و بدین صورت در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد و هم به محیط زیست احترام خواهید گذاشت. زیرا از گونی ها می توانید چندین مرتبه استفاده کنید و دوباره آن ها را به چرخه تولید بازگردانید.

راهنمای انتخاب بهترین گونی پلاستیکی ساده

راهنمای انتخاب بهترین گونی پلاستیکی ساده برای انتخاب بهترین گونی پلاستیکی ساده تنها چیزی که باید مد نظر قرار دهید این است که چه میزان وزنی را می خواهید جابجا کنید؟ و در وهله دوم مهمترین نکته این است که چه نوع ماده ای را می خواهید در آن گونی قرار دهید؟ اگر جنسی که می خواهید داخل گونی قرار دهید پوشاک است نوع گونی انتخابی شما بسیار متفاوت است با گونی هایی که برای مصارف کشاورزی و انواع خوراکی ها به کار می رود.

زیرا گونی های پلاستیکی ساده دارای تفاوت هایی در ساخت هستند که بعضی از آنها به نحوی طراحی شده اند که دارای دسته هستند و برخی دیگر نیز به نوعی طراحی شده اند که جریان هوا به خوبی در آن ها اتفاق می‌افتد و مانع از عرق کردن و فساد مواد غذایی می شود. اما باید توجه داشته باشید که این گونی ها را در محل هایی که آب و رطوبت وجود دارد، نگذارید، زیرا ممکن آب درون آن ها نفوذ کرده و سبب خراب شدن و فساد مواد غذایی شود. بهتر است انواع دسته دار آن‌ها را انتخاب کنید. اما توجه داشته باشید که گونی هایی که گنجایش بیش از ۵۰ کیلوگرم را دارند، بدون دسته طراحی و دوخته می‌شوند، مگر اینکه آنها را سفارش دهید.

در حالت کلی گونی های پلاستیکی دارای استحکام فوق‌العاده زیادی هستند و بدون نگرانی از وزن کالاهای که در آن قرار خواهید داد می توانید آنها را استفاده کنید. فقط باید توجه داشته باشید که در هنگام حمل گونی های پلاستیکی از کشیدن آن ها بر روی زمین و به خصوص سطوحی مانند آسفالت و سطح هایی که زبر و خشن هستند، خودداری نمایید زیرا دچار فرسایش و خوردگی گونی ها شده و منجر به پاره شدن آنها می شود که ممکن است خسارت مالی فراوانی را برای شما و اجناسی که در داخل آن قرار داده اید در بر داشته باشد. رنگ بندی آن را نیز می توانید به صورت دلخواه سفارش دهید.

کیسه زباله رولی جنس دو لایه دارند و به همین خاطر ضخامت آن ها بسیار مطلوب است.

فروش ویژه گونی پلاستیکی ساده ارزان

فروش ویژه گونی پلاستیکی ساده ارزان این مجموعه، به عنوان یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان گونی پلاستیکی ساده ارزان در ایران شناخته می شود که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از دستگاه های پیشرفته توانسته است نیاز کشور انواع گونی های پلاستیکی لمینیتی، پلیمری و پلی اتیلنی را برطرف سازد. این مجموعه به عنوان عرضه کننده گونی عمده با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب در ایران شناخته می شود که توانسته است رضایت مشتریان عزیز را کسب کند. اگر به دنبال خرید گونی های پلاستیکی با نازلترین قیمت و کیفیت عالی هستید، می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.