مرکز تولید گونی پارچه ای

گونی پارچه ای برای نگهداری مواد غذایی مختلف مانند برنج، ارزن، گندم و یا جو استفاده می شود. حبوبات و غلات بیشتر در کیسه و گونی ها بسته بندی می شوند. گونی های پلاستیکی سبب حبس هوا و گرم شدن دمای داخلی شده و ممکن است است دانه ها جوانه بزند، گونی پارچه بهترین انتخاب برای نگهداری از آن هاست. شرکت های مختلفی کجکد داشته که انواع گونی ها را در طرح ها و ندل و هم چنین انداره های متعدد ساخته و روانه ی بازار می کنند. مراکز متعددی وجود داشته که چندین تولیدی در آن جا در حال فعالیت و دوخت گونی های پارچه ای هستند.

مرکز تولید گونی پارچه ای

ویژگی های بهترین نوع گونی پارچه ای

ویژگی های بهترین نوع گونی پارچه ای

گونی های پارچه ای انواع مختلفی داشته و کاملا گوناگون هستند، از تمامی پارچه ها برای تولید گونی نی توان بهره برد، اما بهترین آن ها گونی نخی بوده که از الیاف کاملا گیاهی و خنک برای تولید شان استفاده‌ شده است.

یک گونی با کیفیت باید دارای ویژگی های خاصی باشد؛

۱_ استحکام و نقاومت پارچه می بایست بسیار زیاد باشد، پس از پرشدن گونی از محتویات، در اثر فشار پاره نشده و سالم بماند.

۲_ بهتر است گونی دارای رنگ خاصی نباشد، که در اثر بارش باران و تماس با باران رنگ ها به درون گونی ها نفوذ کند.

۳_ گونی های دسته دار به راحتی قابل حمل بوده و در هنگام جا به جایی بتوان از دسته ها استفاده کرد، با وجود دسته ها گوتی ها قابل حمل نی شوند.

۴_ گوناگونی و تنوع در انداره ی گونی مرغوب بسیار یاد است. در سایز های زیر ۱ کیلو تا چندین کیلو مانند ۶۰ کیلویی وجود دارد.

۵_ تحمل فشار و وزن محتويات ها بسیار لارم است، چرا که کیسه و گونی می توانند کاملا پر از مواد شده و بسته بندی شوند. بعصی از کیسه ها به دلیل کیفیت پایینس از پر شدن فرو می ریزند و یا کاملا پاره می شوند.

۵_ نحوه ی کارکرد گونی با توجه به دوخت گونی نیز مشخص می شود، چرا که دوخت سفت و محکم غیر قابل شکافتن می باشند. اما برعکس کیفیت پایین دوخت، سبب پاره شدن جای دوخت حالت سد.

عرضه بی واسطه گونی پارچه ای

عرضه بی واسطه گونی پارچه ای

شرکت های مختلفی در زمینه ی تولید گونی های متعدد در حال فعالیت می باشند. گونی برنج پارچه ای به دلیل کاربرد بسیار در بازار با حجم های بالا فروش می روند. بسیاری از تولید کنندگان محصولات تولیدی خود را به صورت مستقیم به بازار مصرف ارائه می کنند. با این روش واسطه ها حذف شده و قیمت نهایی تا حد زیادی کاهش می بابد. برای خرید گونی ها کافی است به مرکز پخش گونی مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.