شرکت توزیع گونی نخی صادراتی

گونی ها انواع مختلفی دارند و از آن ها استفاده های زیادی می شود. از گونی ها برای نگهداری انواع مواد غذایی، حبوبات، برنج و غیره استفاده می شود و به کمک آن ها می توان جابجایی را به راحتی انجام داد. شرکت توزیع گونی نخی صادراتی کارخانه های تولید کننده آن ها می باشند که بهترین انواع گونی ها را در بسته بندی های مختلف به مصرف مردم می رسانند.

گونی پلاستیکی کیلویی به صورت کاملا استاندارد و مورد تایید تولید شده و بسیار با دوام و محکم می باشد.

شرکت توزیع گونی نخی صادراتی

تحمل وزن بالای گونی نخی

تحمل وزن بالای گونی نخی گونی نخی درجه یک از الیاف طبیعی تولید می شود. نخ های به کار رفته در آن ها از جنس پنبه و یا نخ های پلی استر می‌ باشند که تحمل وزن بسیار بالایی دارد. از این گونی ها برای نگهداری انواع مختلفی از مواد غذایی استفاده می شود که احتیاج به جریان هوا دارند و در گونی های دیگر مواد غذایی درون آن ها خراب می شود گونی های نخی برای نگهداری انواع مختلف برنج های ایرانی و کشت به کار برده می شود این گونی ها از نخ درجه یک می باشند.

جریان هوا درون آن ها به راحتی برقرار می شود و باعث می شود مواد غذایی درون این گونی ها خراب و کرم خورده نمی‌ شوند و برای نگهداری در محیط های گرم مناسب هستند. گونی نخی اصل از الیاف طبیعی پنبه و کتان تولید می شود. این گونی ها به صورت عمده تولید می‌ شوند و توسط صنایع مختلف به کار گرفته می‌ شود. و با کمک این گونی ها می توان جابجایی مواد غذایی را به خوبی انجام داد و حمل آن ها را راحت کرد. این گونی ها دارای سایز های مختلفی هستند که بر اساس کاربرد آن ها استفاده می‌ شوند.

اندازه های متنوع گونی نخی

اندازه های متنوع گونی نخی گونی های نخی در سایز های متفاوتی وجود دارند. انواع کوچک این گونی ها که در اندازه های کوچک می باشند و برای وزن های تا ۱۰ کیلو برنج را پشتیبانی می‌ کند و گونی های ۱۰ کیلویی برنج یکی از انواع پر استفاده این گونی ها هستند که در مصارف زیاد از انواع بزرگتر گونی ها که قهوه‌ای رنگی می باشد و بافت آن ها درشت تر است، برای نگهداری پسته، بادام و سایر دانه های غذای خوشمزه استفاده می شود. اندازه متنوع گونی ها نقش بسیار زیادی در بسته بندی مواد غذایی دارد.

همچنین اندازه های کوچک این گونی ها نیز وجود دارد که برای بسته بندی نمک دریا و سایر ادویه‌ ها به کار می‌ رود، که نیازمند تنفس می‌ باشند و جریان هوا در درون آن ها باید برقرار باشد. کارخانه های تولیدی این گونی ها را به صورت تکه های بزرگ و یکدست نیز تولید می‌ کنند و از آن ها برای عایق بندی و قیر گونی کردن، استفاده می کنند. به‌ کارگیری این‌ گونی همراه با قیر سبب استحکام و دوام بسیار زیادی می گردد که در کف سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

بازار خرید گونی نخی صادراتی

بازار خرید گونی نخی صادراتی بازار خرید گونی نخی صادراتی بسیار پر رونق می باشد و تقاضا برای آن ها بسیار زیاد است و صنایع مختلف اقدام به خرید این گونی ها می کنند و مواد غذایی خود را درون آن ها بسته بندی می کنند. برای خرید انواع گونی های نخی به راحتی می توانند، از طریق سایت های معتبر اینترنتی اقدام کرد. این کارخانه‌ ها پس از آن که گونی‌ های خود را تولید کردند از آن ها در سایت های معتبر اینترنتی رونمایی می‌کنند و امکان خرید را برای مشتری از طریق همین سایت ها فراهم می کند.

صادر کننده گونی پلاستیکی نمای ساختمان ضخیم است و جدیدترین انواع گونی روز را به صورت تضمینی به مشتریان عرضه می کند، امکان خرید کالا از طریق تماس تلفنی و فروشگاه های آنلاین و اینترنتی فراهم شده است

خرید عمده این محصولات برای صنایع بسته بندی مواد غذایی می باشد. کارخانه هایی که به تولید گونی نخی صادراتی به عنوان عایق نیز مورد استفاده قرار می گیرد و برای محکم کردن عایق بندی کف حمام و دستشویی و سقف خانه ها از این گونی ها همراه با قیر استفاده می کنند و جنس درجه یک این گونی ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.