پخش بی واسطه گونی نخی در شیراز

قیمت خرید و فروش گونی نخی شیراز و اصفهان و تهران با توجه به کیفیت و ابعاد گونی تفاوت دارد؛ خرید و فروش گونی نخی بیشتر برای بسته بندی محصولات غذایی رواج دارد.

پخش بی واسطه گونی نخی در شیراز

بهترین صادرکنندگان گونی نخی در ایران

بهترین صادرکنندگان گونی نخی در ایران کارخانه تولید گونی در ایران به قدری زیاد شده است که بیشتر کارخانه ها سعی می کنند آنها را در ابعاد و کیفیت های متفاوتی تولید و عرضه کنند برخی از گونی پلاستیکی سبز برای ساختمان سازی و ایزوگام کردن سقف ساختمان ها استفاده می شوند، این موضوع باعث شده تا برخی از تولید کنندگان از مواد با کیفیت و مرغوب استفاده کنند. مرکز های تولیدی زیادی در ایران هستند که انواع گونی شکری را با درجه کیفی مختلف و با متنوع ترین قیمت ها تولید کرده و وارد بازار کنند.

برخی از این مراکز سعی می‌کنند تا بهترین محصول را با کمترین هزینه تولید کنند. قیمت های گونی شکری در بازار های ایران متفاوت است.

عوامل مختلفی در تعیین قیمت گونی نخی و پلاستیکی تاثیرگذار است. برخی از این فاکتورها عبارتند از:

  1. اولین قیمت مواد اولیه در بورس
  2. تیراژ تولید کیسه گونی
  3. قیمت جهانی مواد اولیه
  4. رنگ کیسه گونی
  5. ماشین آلات گونی بافی
  6. کیفیت بافت کیسه گونی
  7. لمینت بودن کیسه پلاستیکی
  8. دوخت کیسه گونی
  9. و موارد دیگر

تولید گونی درجه یک صادراتی در تهران، از جانب شرکت‌های گوناگونی صورت می گیرد. این تولیدی ها در طرح ها و رنگ ها و ابعاد و همچنین موارد کاربرد مختلف، محصولات خود را ساخته و وارد بازار خرید و فروش می کنند.

باید گفت که گونی ها در دو بخش پلاستیکی و نخی تولید میشوند، که هر کدام با یکدیگر تفاوت دارد. از گونی ها در موارد مختلفی استفاده می کنند؛ این نوع از محصول را بنا بر نیاز خود تهیه می کنند.

موارد تاثیر گذار بر قیمت گونی سفید

موارد تاثیر گذار بر قیمت گونی سفید استفاده از کیسه گونی پلاستیکی بیشتر برای محصولات غذایی، کشاورزی مانند گندم و آرد، برنج، حبوبات و خشکبار بیشتر رواج دارد. ابعاد گونی پلاستیکی که جهت بسته بندی برنج مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از:

  • گونی پلاستیکی ۱۰ کیلویی
  • گونی پلاستیکی ۲۰ کیلویی
  • گونی پلاستیکی ۲۵ کیلویی
  • گونی پلاستیکی ۳۰ کیلویی
  • گونی پلاستیکی ۵۰ کیلویی

گونی پلاستیکی برنج جنس متوسط دارد. استفاده از گونی های نازک یا خیلی ضخیم برای برنج مناسب نمی باشد. بر اساس وزن خاصی گونی برنج در ابعاد مختلف تولید میشود؛ به عنوان مثال گونی ۱۰ کیلویی برنج در ابعاد ۳۰ در ۵۵ تولید میشود؛ البته از جنس متقال یا اسپان باند برای ان، دسته یا زیپ طراحی میشود.

برخی از دارندگان باغ یا زمین های کشاورزی تصمیم می گیرند که استخری برای جمع آوری آب در فصول گرم و کم آب سال کنند تا بتوانند از این سهمیه آبی که دارند در مواقع دیگر استفاده کنند.

مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت گونی های پلاستیکی عبارتند از:

  • هزینه مواد اولیه استفاده شده در گونی های پلاستیکی
  • نوع الیاف استفاده شده در تولید گونی های پلاستیکی
  • ابعاد گونی
  • نوع بافت
  • طراحی و چاپ روی گونی های پلاستیکی

اینها از عواملی هستند که باید به آنها توجه داشت.

معیار های مهم انتخاب گونی سایز بزرگ

معیار های مهم انتخاب گونی سایز بزرگ در قدیم از گونی های پارچه ای نخی یا کنفی برای بسته بندی و حمل و نقل محصولات غذایی شیمیایی و معدنی استفاده میشد. امروزه صنایع مختلف از کیسه گونی پلاستیکی با توجه به کیفیت و قیمت مناسب آن استفاده میشود. صنایع مختلفی که از کیسه گونی پلاستیکی استفاده می کنند عبارتند از:

  1. صنایع معدنی
  2. صنایع شیمیایی
  3. صنایع غذایی
  4. صنایع نفتی
  5. صنایع پتروشیمی
  6. صنایع دارویی
  7. صنایع ساختمانی
  8. صنایع بهداشتی
  9. و …

گونی ها به دو دسته تقسیم می شوند: الف: گونی های سنتی ب: گونی های مدرن.

الف: گونی های سنتی، یعنی گونی های کنفی که از الیاف طبیعی و گیاهی و تجزیه پذیر ساخته شده است.

ب: گونی های مدرن، یعنی گونی هایی که از الیاف مصنوعی ساخته شده‌اند و اغلب بر پایه مشتقات نفتی ساخته میشوند. از مزایای این گونی ها، ارزان بودن آن است.

استفاده از گونی های پلاستیکی بسیار رواج دارد و جهت بسته بندی و حمل و نقل و فروش بسیاری از محصولات کاربرد دارد. کیسه گونی پلاستیکی در انواع مختلفی تولید می شوند که عبارتند از:

  • کیسه گونی پلاستیکی ساده
  • کیسه گونی پلاستیکی یووی
  • کیسه گونی پلاستیکی لمینت
  • کیسه گونی پلاستیکی جامبو
  • کیسه گونی پلاستیکی کامپوزیت
  • کیسه گونی پلاستیکی سیمان
  • و …

مراحل تولید کیسه گونی پلاستیکی عبارتند از:

  • ریسندگی
  • بافندگی
  • چاپ
  • برش
  • دوخت

یکی از مراحل تولید گونی پلاستیکی مربوط به لمینت کردن کیسه گونی می باشد که توسط ماشین آلات مخصوصی لمینت کردن کیسه گونی پلاستیکی صورت می گیرد.

تولید کنندگان برتر گونی نخی در شیراز

تولید کنندگان برتر گونی نخی در شیراز استفاده از کیسه گونی از قدیم برای بسته بندی انواع محصولات غذایی و کشاورزی کاربرد داشته است. اولین کارخانه گونی بافی در ایران در رشت در سال ۱۳۱۱ به بهره برداری رسید. در سال های اخیر استفاده از گونی پلاستیکی رواج زیادی پیدا کرده است.

کارخانجات مختلفی در شیراز، اصفهان، تبریز، تهران، کرج، مشهد با ماشین آلات جدید اروپایی، مدرن و کاملا اتوماتیک به بهره برداری رسیدند.

خرید و فروش کیسه گونی پلاستیکی و پارچه های کنفی در شهر های مختلف مانند تبریز، سنندج، ساری، کرمان، سیرجان، کاشان و اردبیل رواج دارد. قیمت فروش گونی نخی در شیراز در سال ۱۴۰۰ با توجه به قیمت دلار بالا میباشد. جهت خرید عمده گونی نخی مورد نیاز خود می توانید به کارگاه ها و کارخانجات گونی مراجعه کنید.

شیراز که از تولید کنندگان انواع گونی در جهت مصرف صنایع مختلف مشهد با توجه به نزدیک بودن به شیراز به شهرهای جنوبی ایران بسیاری از محصولات جهت صادرات از بندرهای جنوب ایران انجام میشود و نیاز به انواع کیسه گونی جهت بسته بندی و جابجایی و حمل و نقل صادرات بار وجود دارد دوام و ماندگاری گونی رنگی بسیار بالا است و به همین خاطر نیز از این محصولات برای بسته بندی کالا هایی که باید مسافت طولانی ای طی کنند تا به دست مشتریان برسند استفاده می کنند.

نیاز روز افزون صنایع مختلف جهت حمل و نقل و بسته بندی محصولات خود جهت ارسال به بازار و یا فروش به مشتریان خود در شهر های دیگر یا کشور های دیگر سر و توسعه روز افزون صنعت گونی بافی و تولید گونی پلاستیکی گردیده است. بسیاری از کشور های همسایه جهت خرید انواع گونی پلاستیکی جهت حمل و بسته بندی محصولات خود به ایران به ایران مراجعه می کنند.

چرا که تولید گونی پلاستیکی در ایران بسیار مقرون و به صرفه می باشد؛ با توجه به ارزش ریال در برابر دلار بسیار توجیه اقتصادی دارد.

همانطور که در بالا اشاره کردیم گونی ها به دو صورت سنتی و مدرن هستند؛ در کارخانجات گونی بافی سنتی کار تولید و چاپ و دوخت و برش انواع کیسه گونی به صورت تک به تک انجام میشود اما در کارخانجات مدرن با ماشین آلات اتوماتیک به صورت پیوسته و بدون دخالت دست و یا کارگران به صورت یکپارچه و در تیراژ بالا سرعت بسیار زیاد انجام می گردد.

شما می توانید با سفارش به کارخانجات گروه تولیدی خرید خود را انجام دهید و با بهترین کیفیت و بالاترین رضایت در چاپ بر روی گونی پلاستیکی برخوردار شوید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.