قیمت فروش گونی خاکی رنگ در سال 1400

گونی خاکی رنگ نخی یکی از محصولات پر کاربرد در صنایع مختلف است که کیفیت مواد تشکیل دهنده آن ضامن عملکرد مطلوب آن و سلامت محتویات درونی آن در مدت زمان طولانی است. گونی انواع مختلفی دارد که بسته به نوع کاربرد و نیاز مشتریان نوع پلاستیکی آن برای مصارف مواد صنعتی و نوع نخی، مناسب نگهداری مواد خوراکی به صورت عمده است.

قیمت فروش گونی خاکی رنگ در سال 1400

اطلاعاتی درباره انواع گونی ساخت ایران

اطلاعاتی درباره انواع گونی ساخت ایران

گونی‌ها کاربرد وسیعی دارند و بسیار متنوع هستند، برخلاف تصور اغلب ما هر گونی برای حمل و استفاده یک یا چند ماده محدود درست شده است و گونی نخاله و آرد با برنج متفاوت می باشد.
گونی برنج، گونی گونی پلی پروپیلن، گونی کامپوزیت، گونی پلاستیکی، گونی صدفی، گونی جامبو ضایعاتی یا جامبوبگ، گونی ضد آفتاب، گونی ترکستان و از انواع گونی های موجود در بازار هستند.
در ادامه مطلب قصد داریم تا اطلاعاتی درباره انواع گونی های ساخت ایران هر چند به صورت مختصر در اختیار شما قرار دهیم و شما خوانندگان محترم را با مورد مصرف هر یک از آنها آشنا می کنیم.
گونی کنفی (گونی خاکی رنگ)
یکی از انواع بسیار پرمصرف و شناخته شده گونی کنفی خاکی یا کرم رنگ می باشد که در اندازه های مختلفی در بازار موجود می باشد و طرح های متنوعی نیز دارد.
گونی کنفی از تار و پودهای ضخیم و در هم بافته شده تهیه می شود که دارای منافذ ریزی می باشد و به همین دلیل از عرق کردن و مرطوب شدن محتویات داخلی خود جلوگیری می کند و مناسب نگهداری بنشن و آجیل می باشد.
گونی لمینت
گونی لمینت از نوع پلاستیک ضخیم و مستحکم می باشد که ترکیبات اصلی آن پلی اتیلن و پروپیلن بوده و مقاومت بالایی در برابر عوامل طبیعی مانند باد و باران داشته و به همین دلیل برای حمل و نگهداری مصالح ساختمانی مناسب ترین گزینه است.
گونی پلاستیکی
گونی سه خط و دو لایه از انواع دیگر گونی هستند که از نظر مواد اولیه و ترکیبات مشابه گونی لمینت هستند اما از نظر کیفیت و استحکام درجه دو و سه محسوب می شوند و از آنها به عنوان گونی حصاری هم استفاده می شود چرا که به راحتی پاره نمی شوند و مقاومت بالایی دارند.
گونی نخی
از دیگر انواع شناخته شده و پر کاربرد گونی نوع نخی آن است که بیشتر به رنگ سفید آنها را دیده اید و یکی مناسب‌ترین مورد برای نگهداری آرد و برنج هستند چرا که به علت تبادل هوا با محیط به حفظ سلامت مواد درونی خود کمک به سزایی می کنند.

عوامل موثر بر قیمت گونی

عوامل موثر بر قیمت گونی

جنس مواد اولیه: عوامل متعددی بر روی قیمت گونی مؤثر هستند که یکی از مهم‌ترین آنها جنس مواد اولیه به کار رفته در ساخت گونی می باشد. طبیعی است که قیمت گونی های لمینت نسبت به سایر گونی های پلاستیکی بیشتر می باشد و انواع کنفی نیز نسبت به نوع نخی به علت وزن بالا و مواد اولیه به کار رفته قیمت بالاتری دارند.
اندازه: ابعاد و اندازه گونی نیز در کاهش یا افزایش قیمت نهایی محصول تاثیر به سزایی دارد و طبیعی است که هر چه سایز گونی های خریداری شده بیشتر باشد قیمت آن نیز به نسبت افزایش خواهد یافت.
نحوه خرید: نوع خرید شما بر روی قیمت نهایی کالا تاثیر مستقیم دارد به طوری که اگر خرید خود را به صورت حضوری و از فروشگاه‌ها انجام دهید به دلیل مواردی نظیر اجاره بهای فروشگاه، کرایه بار و مواردی از این قبیل هزینه بیشتری نسبت به خرید بدون واسطه باید بپردازید.
تیراژ خرید: در دنیای اقتصاد و بازار قانون نانوشته ای وجود دارد که تقریباً همه با آن آشنا هستیم! خرید عمده به صرفه تر از خرید جزئی است بنابراین هر چه تناژ خرید شما بیشتر باشد تخفیف شامل آن شده و قیمت کل کمتر خواهد بود.
ماشین آلات بافت گونی: یکی از عمده ترین تفاوت های کارخانه های گونی اصفهان، شیراز و یزد نوع ماشین آلات استفاده در بافتن گونی‌ها می باشد به طوری که برخی از کارخانه برای بافت گونی از شیوه سنتی و برخی از ابزارهای مدرن بهره می گیرند که طبیعیتاً بر روی قیمت محصول تاثیر دارد.

شناخت عوامل موثر بر کیفیت گونی

شناخت عوامل موثر بر کیفیت گونی

همه ما در طول زندگی خود حداقل یک بار به بسته بندی و حمل و نقل یا جا به جایی وسایل و مواد خوراکی برخورد کردیم که بهترین وسیله برای این کار گونی های مقاوم پلاستیکی و یا نخی مقاوم به عوامل بیرونی می باشد.
از مهم‌ترین مواردی که برای شناخت کیفیت یک گونی باید مد نظر داشته باشید جنس نخ به کار رفته و مواد اولیه و نوع بافت آن می باشد.
به طور کلی یک گونی را می توان استاندارد و با کیفیت قلمداد کرد که بتواند مواد داخلی خود را از نور خورشید، رطوبت، حشرات، باد و باران محافظت کند و به راحتی بافت و تار و پود آن متلاشی نشود.
نوع دستگاه های به کار رفته در بافت گونی نیز تا حد زیادی می توانند کیفیت آن را ضمانت کنند چرا که یکی از بدترین اتفاقاتی که در حمل و نقل برای یک کالا مخصوصا موادی مانند گچ، آرد و برنج می تواند رخ دهد از هم گسستگی گونی حمل کننده آنها می باشد.
با توجه به مجموع موارد ذکر شده در هنگام خرید گونی به نوع بافت، مواد و نخ های به کار رفته در ساخت گونی و تجهیزاتی که برای تولید آن استفاده شده است توجه ویژه مبذول فرمایید.

فروشگاه انواع گونی خاکی رنگ

فروشگاه انواع گونی خاکی رنگ

امروزه استفاده از انواع گونی خاکی رنگ و پلاستیکی صرفا به منظور بسته بندی و حمل و نقل نبوده و در پروژه های عمرانی و نمای ساختمان در حال ساخت به منظور جلوگیری از نفوذ باران، برف و هوای ساختمان و اتلاف انرژی از آنها استفاده می شود.
از دیگر موارد کاربرد گونی های کنفی و خاکی رنگ بسته بندی مواد معدنی، گرانول‌‌ها، محصولات دامی و غذایی، انواع حبوبات، بذرهای گیاهی، خشکبار و می باشد.
با توجه به وجود تنوع در انواع کالاهای خوراکی و صنعتی گاهی انتخاب درست از میان انبوهی از محصولات تولید شده با کیفیت و قیمت های مختلف می تواند سردرگمی مشتری را در پی داشته باشد اما جای نگرانی نیست!
شما می توانید برای آشنایی با جدیدترین گونی های ساخت ایران با تجهیزات مدرن و صنعتی در سال 1400 با مراجعه به فروشگاه های آنلاین و اینترنتی در کسری از ساعت با قیمت روز و دیگر مشخصات محصولات هر شرکت آشنا شوید و متناسب با نیاز و بودجه خود هر یک را تمایل داشتید سفارش دهید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.