قیمت خرید گونی تزیینی

گونی کنفی تزئینی و کاربرد های خلاقانه با گونی نخی کنفی تزئینی، در گذشته از گونی های کنفی برای دوخت گونی برای نگهداری حبوبات و یا قیر گونی استفاده میشد ولی امروزه با نگاه خلاقانه در تزئین وسایل با گونی به روش جدید گونی تزیینی تبدیل شده است کنف گونی نخی یکی از وسایل تزیینی و نیز خیاطی می باشد. اندازه عرض گونی کنفی تزئینی به عرض یک متر و 105 سانتی متر عرضه می شود. استحکام بالای گونی کنفی باعث شده تا این محصول در مقابل کشش مقاومت زیادی داشته باشد. از گونی کنفی در بسیاری از تزیینات جدید از جمله کادو پیچی و کارت های دعوت عروسی ، گونی کنفی تزئینی در قاب عکس، گونی کنفی تزئینی در ساخت انواع جعبه ، گونی کنفی در بسته بندی گل ، گونی کنفی در تزئین ظروف شیشه ای، گونی کنفی تزئینی در کاغذ دیواری، گونی کنفی تزئینی در ساخت انواع ساک و کیف و دیگر تزیینات استفاده می شود

قیمت خرید گونی تزیینی

هر آنچه که باید درباره گونی جامبو بدانیم

هر آنچه که باید درباره گونی جامبو بدانیم استفاده از گونی های پلاستیکی در صنایع مختلفی رواج دارد و بسیاری از کارخانجات و بازرگانان جهت فروش محصولات خود و صادرات به کشورهای دیگر از گونی پلاستیکی با چاپ اختصاصی برند مشخصات محصول خود در ایران استفاده می‌کنند. چاپ بر روی کیسه گونی پلاستیکی بسیار تخصصی بوده و روش های مختلف چاپ وجود دارد. محصولات فله و پودری در حجم بسیار زیاد با استفاده از گونی های پلاستیکی جامبو جابه جا می شوند .

کیسه جامبو بگ کیسه های بزرگی هستند که دارای بند های محکمی در اطراف خود میباشند و به بیگ بگ یا کیسه های بزرگ یک تنی معروف می باشند و جامبو جهت حمل و نقل بارهای فله و پودری از ۵۰۰ کیلوگرم تا ۳ تن ظرفیت تحمل بار دارند. با توجه به وزن و نوع محصولی که در آن قرار می گیرد و بر اساس نیاز مشتری تولید می گردد .

کارخانجات گونی بافی اقدام به تولید پارچه‌های کیسه جامبو نموده و در کارگاههای گونی دوزی جامبو دوخته می شود. بسیاری از شرکت ها و صنایع مختلف جهت صادرات محصولات خود به کشورهای دیگر از انواع کیسه گونی پلاستیکی یا کیسه جامبو استفاده می کنند.خرید و فروش گونی پلاستیکی در شهر های مختلف رواج دارد. استفاده از گونی پلاستیکی جهت حمل و نقل و بسته بندی محصولات صنعتی و شیمیایی و کشاورزی مورد توجه می باشد.

موثرترین موارد بر قیمت گونی تزیینی

موثرترین موارد بر قیمت گونی تزیینی قیمت فروش گونی ضد آب نمای ساختمان با توجه به ابعاد و جنس آن مشخص می‌شود. های مختلفی در تعیین قیمت فروش گونی ضد آب دخالت دارد که برخی از این عوامل عبارتند از:

نوع ماشین آلات گونی بافی

قیمت مواد اولیه در بورس

ابعاد رول گونی ساختمانی

جنس گونی ساختمانی

ضد آب بودن گونی نما

تیراژ تولید رول گونی ساختمانی

گرماژ رول گونی ساختمانی.

مرکز تولید انواع گونی خاکی این محصول را در نازلترین قیمت ممکن به صورت عمده عرضه می کند و خریداران می توانند به راحتی با مراجعه به مراکز فروش محصولات مورد نیاز را به صورت عمده خریداری نماید.

تولید کنندگان محصولات تولیدی را به روش های مختلف به صورت عمده به فروش می رسانند و این باعث شده تا قیمت گونی خاکی کاهش داشته باشد و این محصول را مصرف کنندگان بتوانند با قیمت ارزانتری خریداری نمایند.

خرید این محصول از نمایندگی ها در شهرهای مختلف این امکان را فراهم نموده تا خریداران این محصول بتوانند آن را در نازلترین قیمت در شهر خود تهیه نمایند.

همچنین فروش گسترده انواع گونی به واسطه اینترنت باعث شده تا فروش بدون واسطه این محصول در حجم بالایی انجام گیرد.رول گونی ساختمانی ضد آب معمولاً به صورت گونی هفت رنگ یا الوان تولید می شود. یک لایه پلی اتیلن برای آن ذوب شده و چسبانده می‌شود. قیمت فروش گونی ضد آب ساختمانی در بهار ۱۴۰۰ به صورت میانگین قیمت هر کیلو ۵۷ هزار تومان به فروش می رسد. جهت استعلام قیمت فروش گونی ضد آب ساختمانی یا ضد آفتاب در ابعاد مختلف می‌توانید به فروشگاه ها و ابزار فروشی ها و مصالح فروشی ها مراجعه نموده و یا به صورت اینترنتی و آنلاین با مشاوران فروش این مجموعه تماس گرفته و اطلاعات کسب نمایید.

نحوه صادرات گونی تزیینی

نحوه صادرات گونی تزیینی کیفیت تولید ماشین آلات و خطوط تولید اتریشی بسیار بالا می باشند.صادرات انواع گونی از ایران به کشورهای اطراف مانند : روسیه ، افغانستان و ترکیه و دیگر کشورها بسیار رواج دارد.تولید کنندگان طی فرایند هایی این گیاه را به نخ کنف تبدیل کرده و با نخ به دست آمده که نخی محکم می باشد گونی کنفی می بافند .گونی چتایی و گونی کنفی در ایزوگام بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. گونی کنفی معمولاً به صورت رول گونی کنفی یا کیسه گونی کنفی مورد استفاده قرار می گیرد. از گذشته های دور نیز گونی کنفی کاربرد های بسیار زیادی داشته است و مردم برای بسته بندی مواد گوناگون از آن استفاده می کردند. البته استفاده از رول گونی کنفی برای قیرگونی در بین عموم بسیار شناخته شده می‌باشد .و اکثر ساختمان ها جهت قیرگونی پشت بام از گونی چتایی استفاده می نمودند. امروزه استفاده از ایزوگام رواج یافته است. اما هنوز هم استفاده از رول گونی چتایی مورد توجه می باشد.. گونی کنفی از هند و بنگلادش به ایران وارد می‌شودکیفیت گونی کنفی مانند سایر جنس های گونی در بازار متفاوت است به همین دلیل یم آنها نیز متفاوت میباشد چون یکی از دلایل قیمت های متنوع تفاوت در جنس آنها می باشد در واقع کیفیت مهم ترین دلیل قیمت های متفاوت گونی میباشد . قیمت گونی کنفی در اصفهان و تهران تقریباً مشابه و یکسان می باشد،گونی ایزوگام تهران اما تیراژ در تعیین قیمت آن بسیار موثر است .به گونی چتایی که برای اختلاط با قیر و چسباندن محصول ساخته شده بر روی سطوح به جهت عایقکاری مورد استفاده قرار میگیرد گونی ایزوگام میگویند و این نوع گونی به جهت اینکه شباهت به ایزوگام دارد به این نام نیز معروف است.ایزوگام و قیرگونی دو روش مشابه برای ضد آب نمودن سطوح میباشند و روش قیر گونی بهتر از ایزوگام میباشد چون در روش قیرگونی قیر به صورت یکپارچه ریخته میشود ولی در روش ایزوگام چون بصورت رول و در امتداد هم چسبانده میشود و بعد از مدتی در اثر مرور زمان و تنش سرما و گرما باعث جدا شدن لایه های ایزوگام از هم میگردد و در قسمتهای جدا شده باعث نشت آب و نفوذ رطوبت به لایه های زیرین میگردد ولی در روش قیرگونی به علت انجام یکپارچه قیرگونی و تا زمانی که به قیرگونی صدمه فیزیکی وارد نشود، سالم مانده و پس نتیجه میگیریم که قیرگونی بهتر از ایزوگام میباشد.

مرجع پخش گونی تزیینی

مرجع پخش گونی تزیینی مرکز پخش عمده انواع گونی تزیینی در هر شهر بازار گونی فروش ها می باشد و همچنین دفتر فروش برخی کارخانه‌ها که به صورت مستقیم اقدام به واردات و فروش انواع گونی کنفی در بازار می نمایند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.