مرکز خرید گونی سایز بزرگ

عموما گونی در هر کارخانه، شرکت، انبار، مغازه، زمین کشاورزی، بیمارستان و در کل هر جایی که شما فکرش را بکنید مورد استفاده قرار می گیرد. برای همین این محصول را در انواع متنوع کنفی، پلاستیکی، نخی و غیره تولید می کنند، که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. خرید و فروش انواع گونی سایز بزرگ در این مرکز انجام می شود.مرکز خرید گونی سایز بزرگ

بررسی ابعاد انواع گونی کنفی

بررسی ابعاد انواع گونی کنفی کنف به دلیل استحکام بسیار بالایی که دارد، از حدود هشت هزار سال پیش مورد توجه بشر بوده است. این گونی ها علاوه بر حمل و نقل، برای مصارف گوناگون دیگر نیز به کار می آیند. از مزیت های دیگر گونی های کنفی جریان یافتن هوا در بین الیاف آن و مقاومت بالای کنف هنگام حمل جذم های سنگین است. جالب است بدانید نخ های کنفی از گیاه کنف، که ساقه های بلند و مستحکمی دارد تولید می شوند.

گونی های کنفی را برای مصارف متفاوت در سه نوع مختلف تولید می کنند. از جمله بارزترین خصوصیات گونی های کنفی ضد الکتریسیته بودن آن ها است، به نوعی می توان گفت این تولیدات عایق الکتریسیته هستند و رسانایی حرارتی بسیار کمی دارند.
در کل گونی های کنفی را در سه دسته تقسیم بندی می کنند، که عبارتند از گونی کنفی درجه یک، گونی کنفی درجه دو، گونی کنفی درجه سه، که هر کدام از این ها کاربردهای خاص خود را دارند.
گونی کنفی درجه یک
نمونه های درجه یک کاربردهای صنعتی زیادی دارند و علت آن هم بافت ریز الیاف آن است، که این دسته را به یک فیلتر جداسازی عالی تبدیل کرده است. از گونی های کنفی درجه یک در کارخانه های نیشکر استفاده فراوان می کنند، این در حالی است که این مدل ها قابلیت استفاده در پروژه های ساختمانی را ندارند و برای مصارف دیگر باید به سراغ دو نمونه دیگر برویم.
گونی کنفی درجه دو
این مدل ها نسبت به گونی های کنفی درجه یک، از سوراخ های درشتی برخوردارند و تراکم متوسط تری دارند، برای همین عموما مناسب ترین گزینه برای عایق کاری هستند. این مدل ها را به قیر آغشته کرده و در ساختمان سازی از آن استفاده فراوان می کنند.
گونی کنفی درجه سه
گونی های کنفی درجه سه بافت درشت تری از نمونه های یک و دو دارند و در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا برای بسته بندی محصولی مانند، پنبه یکی از بهترین گزینه ها گونی کنفی درجه سه است؛ زیرا تبادل هوا به راحتی انجام می شود و از آسیب دیدگی پنبه جلوگیری می کند. در کل می توانیم بگویم که تفاوت انواع گونی کنفی به بافت آن ها بر می گردد و ربطی به ابعاد آن ندارد.

گونی پلاستیکی چه خصوصیاتی دارد؟

گونی پلاستیکی چه خصوصیاتی دارد؟

از جمله محصولات پر طرفدار بازار مخصوصا برای بسته بندی اجناس متنوع، گونی های پلاستیکی می باشند. انواع این مدل گونی ها از رزین پلی پروپیلن تولید می شوند. این گونی ها بسیار مقاوم و سبک و هستند و برای بسته بندی انواع مواد کشاورزی، لباس، محصولات کارخانه ای و شرکتی، مصالح ساختمانی و غیره کاربرد فراوان دارند. از جمله بهترین مزایای گونی ضد آب پلاستیکی را در ادامه با هم مرور می کنیم.

مقاوم در برابر حشرات موذی:
گونی های پلاستیکی به خاطر بافت خاصی که دارند، در مقابل انواع عوامل مخرب بیرونی مانند: حشرات موذی، بهتر از گونی های کنفی عمل می کنند؛ برای همین بهترین وسیله برای بسته بندی غلات کشاورزی مانند گندم، نخود، لوبیا و یا حتی انواع کودهای شیمیایی می باشند.

مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی:
برخی از گونی های پلاستیکی ضد آب و آفتاب هستند، که از آن قبیل می توان به گونی های پلی اتیلنی اشاره کرد، این نمونه از گونی ها نفوذ پذیری بسیار کم تری نسبت به بقیه دارند. این خاصیت نفوذ ناپذیری در گونی های پلاستیکی بسیار مهم است؛ زیرا علاوه بر این که عوامل بیرونی نمی توانند به مواد موجود در گونی آسیب بزنند، موادی که در گونی هم نگهداری می شوند، نمی توانند به بیرون درز کنند. برخی از مواد اولیه کارخانجات که ممکن است به محصولات دیگر انبار آسیب بزنند، در گونی های نفود ناپذیر پلاستیکی نگهداری می شوند.

سبک و تحمل وزن بالا:
گونی های پلاستیکی وزن بسیار سبکی دارند، به طوری که شاید صد تای آن بیشتر از یک کیلوگرم وزن نداشته باشد، در کنار همین سبک وزنی بسیار هم بافت محکم و مقاومی دارند و برای مدت طولانی می توان از آن ها استفاده کرد.

عوامل موثر در تجارت گونی ایزوگام

عوامل موثر در تجارت گونی ایزوگام گونی ایزوگام نوعی از گونی کنفی است، که برای عایق کاری در ساختمان ها از آن استفاده می کنند. به این صورت که گونی را با قیر آغشته کرده و در راستای همدیگر به مکان مورد نظر می چسبانند.
عوامل زیادی در قیمت گونی تاثیر گذار است، که برخی از آن ها عبارتند از:

  • تغییرات قیمت مواد اولیه که گونی های کنفی ایزوگام را با آن تولید می کنند.
  • تغییرات ارزی کشور، چون برخی از مواد اولیه به وسیله واردات تامین می شوند، قیمت ارز کشور تاثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی محصول دارد.
  • هر شرکت تولید کننده با توجه به پارامترهای مخصوص به خودش قیمت کالای تولیدیش را تعیین می کند.
  • فروشندگان این اجناس هم معمولا روی قیمت نهایی آن ها تاثیر گذارند، برای همین است که در یک استان خیلی سخت می توان دو فروشنده ای را پیدا کرد که اجناسشان را با قیمت برابر بفروشند.

عمده فروشی گونی سایز بزرگ

عمده فروشی گونی سایز بزرگ کاربرد گونی همان طور که در قسمت های قبل تا حدودی به آن ها اشاره شد، بسیار زیاد است. از انواع گونی آردی بگیر تا گونی 10 کیلویی که هر کدام برای مصلرف خاص تولید می شوند. اگر شما یک کشاورز هستید برای جمع آوری محصول حتما به گونی های پلاستیکی نیاز دارید، اگر در کارخانه های صنعتی مانند کارخانه سیمان کار می کنید، نمی توانید بدون گونی، محصولات خود را به بازار عرضه کنید و در کل گونی در انواع کنفی، پلاستیکی و نخی همه جا مورد نیاز است.
برای خرید عمده انواع گونی در سایز های بزرگ و کوچک و جنس های متنوع نیاز نیست نگران باشید، شرکت بازرگانی ما انواع این محصولات را با قیمت عالی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد، فقط کافی است با واحد هاهنگی و فروش ما در تماس باشید. رنگ های متنوع از گونی مشکی گرفته تا گونی های زرد، نارنجی، آبی، سبز و غیره متناسب با نیاز شما در این مرکز به فروش می رسند. شرکت بازرگانی ما آماده همکاری با شما تولید کنندگان عزیز برای تامین گونی مورد نیازتان است.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.