قیمت عمده گونی نسوز

انواع گونی عمده توسط کارگاه‌ها و کارخانه‌هایی که به تولید این محصول می‌پردازند، انجام می گیرد.این گونی ها در متراژهای بالا تولید می‌شود و برای عرضه به بازار ارائه می شوند. کارخانه های متفاوت به عرضه این گونه محصولات می‌پردازند. به دلیل متفاوت بودن کیفیت و قیمت گونی نسوز، می‌توان بر اساس استفاده‌ای که سایر مصرف کنندگان از این گونی ها دارند، آنها را انتخاب و نسبت به خرید آنها اقدام نمایند.

قیمت عمده گونی نسوز

دانستنی های جالب درباره گونی نسوز

دانستنی های جالب درباره گونی نسوز گونی ها با جنس های مختلف و متریال های گوناگونی تهیه می شوند و به همین دلیل قیمت و کارکرد گونی ها با یکدیگر متفاوت است. برخی از گونی ها همانند گونی ضخیم معمولاً از جنس کتان و کنف تولید می‌شود. این گونه گونی ها می توانند هوا را به خوبی از خود عبور دهند و مانع از خراب شدن برنج های مرغوب شود.

البته برخی دیگر از گونی ها همانند گونی صورتی نسوز در داخل خود دارای پلاستیک و نایلکسی است که از عبور رطوبت جلوگیری می کند. این گونه گونی ها بیشتر برای مواردی کاربرد دارد که نباید به آن‌ها رطوبت و آب وارد شود. همچنین مواد غذایی و یا سایر مواد از آن به بیرون نریزد. گونی ها برای مواد غذایی و مواد شیمیایی، حتی برای مصالح ساختمانی به کار برده می شود. به همین دلیل در صنایع مختلف کاربرد دارد و به همین دلیل به تولید انبوه می رسد.

گونی های نسوز از جمله محصولاتی است که با محیط زیست سازگار می باشد و بعد از استفاده کردن قابل تجزیه است. به همین دلیل این گونه گونی ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. هر چند که دوام و استحکام اینگونه گونی ها بسیار بالا است و به ندرت خراب و پاره می شوند. اما چنانچه این گونی ها دچار آسیب هم شدند، برای طبیعت مشکلی به وجود نمی آورد و به سادگی تجزیه می شوند.

گونی 25 کیلویی چه ویژگی هایی دارد؟

گونی 25 کیلویی چه ویژگی هایی دارد؟ شرکت های زیادی در سراسر کشور به فعالیت در زمینه ساخت گونی نسوز ۲۵ کیلویی با کیفیت در ابعاد واندازه های متنوع سعی در برآورده شدن نیازهای مشتریان با قیمت های مناسب داشته اند. بدون شک کیفیت و قیمت مناسب یکی از اساسی ترین اصول خرید برای هر جنسی است. معمولا اکثر گونی های نسوز از الیافی به نام پلی پروپیلن ساخته می شوند که هر گونی در شکل های مختلف برای بسته بندی یا ساخت و ساز و استفاده در نمای ساختمان، برای سایبان و غیره کاربرد دارد.

هر کدام در رنگ ها و اندازه های مختلف برای رفع نیاز مصرف‌کنندگان با قیمت‌های متنوع بسته به نوع و کیفیت آن به بازار عرضه می‌شود. برعکس ظاهر نازک و وزن سبکی که دارند به دلیل بافت تار و پودی که در آن استفاده شده است بسیار محکم بوده اند و به دلیل سبک بودن نسبت دیگر بسته بندی های پلاستیکی در بازار خواهان بیشتری دارد.

معمولاً گونی های نسوز به صورت رول و متری یا به صورت دوخته شده با چاپ یا بدون چاپ، در رنگ های سفید زرد و سبز که بیشترین استفاده را دارند برای نیاز مصرف کننده ساخته می شود که کیفیت آن در میزان محکم بودن مقاومت در برابر نور آفتاب ضد آب بودن آن و خیلی عوامل دیگر بستگی دارد. از دیگر مواردی که کیفیت و کارایی گونی های نسوز را بیشتر کرده است، انعطاف پذیر بودن و قابل شستشو بودن، کم حجم بودن و مقاومت دربرابر پارگی آنهاست.

خصوصیات فیزیکی گونی صدفی

خصوصیات فیزیکی گونی صدفی گونی های صدفی در انواع پارچه ها مختلف مانند پارچه های کنفی تولید می شوند و هر کدام دارای مزایای زیادی می باشند و بسیار مورد استقبال می باشند و مورد کاربرد نیز هستند. این محصول در کارخانه ها به صورت استاندارد و بهداشتی تولید می شوند و هیچ گونه آسیبی به برنج نمی رسانند.

گونی صدفی از بهترین مواد اولیه درست می شود که در حفظ و نگهداری مواد مختلف بسیار موثر می باشد و مانع از ورود آلودگی و حشره زدن و آفت به داخل گونی می شود؛ همچنین دارای دوخت عالی می باشد و وزن بالا را تحمل می کند و پاره نمی شود، گونی نسوز به صورت دسته دار تولید می شود که حمل را راحت کرده است و با استفاده از زیپ با کیفیتی که دارد مانع از ریختن مواد می شود.

این محصول در حفظ و نگهداری محصولات در انبارها نیز بسیار موثر است و با خیال راحت می توان این محصول را به مدت طولانی در انبارها ذخیره کرد، گونی پارچه ای بسیار پر تقاضا می باشد و تولید کننده آن را در حجم بالا تهیه می کند و به داخل و خارج از کشور صادر می کنند و از راه صادرات این محصول سود زیادی را به دست می آورد.

عرضه بی واسطه گونی نسوز

عرضه بی واسطه گونی نسوز در بازار عرضه بی واسطه گونی نسوزمی توان انواع گونی های زیادی را از قیمت های ارزان و مناسب مشاهده و خریداری کرد. قیمت گونی نسوز بستگی به حجم خرید و کیفیت مورد نظر دارد مثلاً می‌توان برای خریدی مقرون به صرفه گونی را به صورت عمده خریداری کرد تا قیمت نهایی و تمام شده به سود خریدار باشد.

کارخانه های گونی بافی درجه یک، گونی رولی عمده را با کیفیت مطلوب در سراسر کشور عرضه می کنند. خریداران می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت مراجعه به سایت های اینترنتی، خرید خود را انجام دهند. مجموعه عرضه و فروش بدون واسطه انواع گونی، یکی از برترین مراجع توزیع گونی بسته بندی و متری است. این مرکز فروش، با هدف تامین نیاز عمده صنایع مختلف، بهترین انواع گونی را با کیفیت بالا و قیمت ارزان و اقتصادی ارائه می‌نماید و شرایطی را مهیا نموده است تا خریداران از سراسر کشور بتوانند به محصولی درجه یک دست پیدا کنند.

انواع مختلف گونی‌های نسوز در صنایعی مانند کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرند و صنعتگران به دنبال خرید آسان محصولاتی ممتاز، با قیمت ارزان هستند تا هزینه‌های جانبی خود را کاهش دهند. مرکز عرضه و پخش مستقیم گونی، این محصول را با نرخ استاندارد ارائه می‌نماید و خرید به سبک ثبت سفارش اینترنتی را ایجاد کرده است. قیمت گونی پلاستیکی نسوز بستگی به نوع کیفیت مواد اولیه و حجم سفارش آن بستگی دارد و قیمت آن متغیر می بلشد، به همین سبب نمی توان برای آن قیمت قابل ذکری بیان کرد، برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت این محصول مصرف کنندگان می توانند به فروشگاه آنلاین مراجعه کنند مراجعه کنند و قیمت محصول خودرا جویا شوند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.