مرجع پخش گونی پلاستیکی

مجموعه ما از بزرگترین و معتبرترین مرجع پخش گونی پلاستیکی مرغوب و درجه یک در سطح کشور می‌باشد این شرکت بازرگانی توانسته‌است با تولید گونی پلاستیکی درجه یک و مرغوب با قیمت مناسب از بزرگ‌ترین و باسابقه‌ ترین مراکز عرضه و فروش گونی پلاستیکی لمینت و گونی پلاستیکی آردی در سراسر کشور شناخته گردد.در صورتی‌ که تمایل به خرید عمده و کلی گونی پلاستیکی و کنفی دارید می‌توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید

مرجع پخش گونی پلاستیکی

گونی کنفی و گونی پلاستیکی چه تفاوت هایی دارند؟

گونی کنفی و گونی پلاستیکی چه تفاوت هایی دارند؟ در این بخش می‌خواهیم تفاوت گونی کنفی و گونی پلاستیکی را مورد شرح و بررسی قرار دهیم. گونی‌های کنفی همانطور که از نامش پیداست از گیاهی به نام کنف تهیه‌ شده است و طبیعی می‌باشد. از مهمترین ویژگی‌های این گونی‌ها این است که در محیط‌ زیست به‌ راحتی قابل‌ تجزیه بوده و خطری برای آن به‌ همراه ندارد.

بافتی که در گونی کنفی وجود دارد، امکان گردش هوا را امکان‌پذیر می‌سازد و برای نگهداری و قرار دادن مواد و محصولاتی که رطوبت در آن وجود دارد بسیار مناسب می‌باشد، اما در گونی‌های پلاستیکی امکان نفوذ و گردش هوا وجود ندارد، از این‌ رو برای نگهداری محصولات مرطوب، چندان مناسب نیست. گونی‌های پلاستیکی نیز از جنس پلاستیک تهیه و ساخته گردیده‌اند.

الیاف مصنوعی مانند پلی پروپلین در ساخت اینگونه گونی‌ها استفاده شده‌ است و جهت رنگ‌ پذیری می‌توان از چنین گونی‌های استفاده کرد. نام دیگر گونی‌های پلاستیکی را گونی‌های پلی پروپلین نیز می‌نامند تنوع رنگی در گونی‌های پلاستیکی بسیار زیاد بوده و در رنگ‌هایی متفاوت و متنوعی تولید و در بازار عرضه می‌شوند.

از گونی‌های پلاستیکی برای حمل محصولات و موادی مانند مصالح ساختمانی از جمله شن، ماسه و گچ استفاده می‌شود. همچنین در میادین تره‌بار نیز برای بسته‌بندی صیفی‌جات و میوه‌ها از گونی پلاستیکی بسیار استفاده می‌شود. فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خواربار فروشی‌ها استفاده‌های بسیار زیادی از گونه گونی‌های پلاستیکی دارند.

گونی‌های پلاستیکی امکان نفوذ هر گونه رطوبت و آب را به مواد داخل آن غیرممکن ساخته و چنانچه از مواد اولیه درجه یک و استاندارد تولید شده باشد بسیار با کیفیت می‌باشد. گونی‌های کنفی دارای منفذهای بسیار زیادی می‌باشند. در صورتی‌ که گونی‌های پلاستیکی دارای هیچ‌ گونه منفذی نمی‌باشد. از گونی‌های کنفی جهت پوشش نمای ساختمان‌ها نیز استفاده می‌شود.

برای جلوگیری از افتادن مصالح و مواد ساختمانی از گونی کنفی استفاده می‌شود .تفاوت بسیار مهم گونی‌های کنفی و پلاستیکی تجزیه‌ پذیری آن در محیط‌زیست می‌باشد. گونی‌های کنفی به‌ سرعت در محیط‌زیست تجزیه‌ شده در صورتی‌ که گونی‌های پلاستیکی ساخته‌شده از پلی پروپلین سال‌های بسیار زیادی باید صرف شود تا در طبیعت مورد تجزیه قرار گیرد.

ویژگی های گونی های پاکت کامپوزیتی

ویژگی های گونی های پاکت کامپوزیتی ویژگی‌ های گونی های پاکت کامپوزیت را در این بخش از مطالب خدمت شما شرح می‌دهیم. کیسه گونی‌ های کامپوزیت دارای مقاومت بسیار بالا در برابر هر گونه فشار می‌باشند. این پاکت‌ها از جنس پلی پروپلین تهیه شده‌اند و لایه دیگر آن از جنس نایلون و یک لایه نیز از کاغذ بهداشتی می‌باشد و در واقع از سه‌ لایه تشکیل‌شده‌اند که همین امر باعث استقامت همین امر باعث شده‌ است.

در مقابل فشارهای بسیار زیاد از استقامت مناسبی برخوردار باشد. از دیگر ویژگی‌های پاکت کامپوزیت عدم وجود درز در آن است که با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و فناوری‌های جدید امروز کیسه کامپوزیت بدون هرگونه درز و پارگی می‌باشد. ضد رطوبت بودن پاکت‌های کامپوزیت از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم این محصول است که برای قرار دادن مواد خشک بسیار مناسب است. همچنین ضد نور و بو نیز می‌باشد و شما به‌ راحتی می‌توانید مواد غذایی را در پاکت کامپوزیت قرار دهید. آنتی استاتیک بودن پاکت‌های کامپوزیت از جمله خصوصیات بسیار مهم آن محسوب می‌شود و همچنین می‌توان در شش رنگ متنوع آن را چاپ کرد.

پاکت‌های کامپوزیت ضد سایش و همچنین ضد لغزش می‌باشد. برای قرار دادن و بسته‌بندی محصولات و مواد غذایی و همچنین صنایع مختلف از جمله صنایع بهداشتی خوراک دام و طیور مواد معدنی، پودرها از کیسه گونی‌های کامپوزیت بسیار استفاده می‌شود.قیمت مناسب کیسه کامپوزیت باعث شده‌ است که از سطح تقاضا و فروش می‌باشد.

شما می‌توانید با استفاده از کیسه گونی‌های کامپوزیت مقدار پنج تا پنجاه کیلوگرم را داخل آن قرار دهید. همچنین از سهولت در حمل‌ونقل و جابجایی آسان برخوردار می‌باشد با استفاده از این پاکت‌ها می‌توانید مواد را بر روی یکدیگر و در کنار هم انبار نمایید کیسه کامپوزیت را می‌توانید در ابعاد مختلف و سایز سفارشی درخواست دهید.

انواع جنس گونی پلاستیکی

انواع جنس گونی پلاستیکی انواع گونی پلاستیکی از نظر جنس متفاوت می باشند. گونی پلاستیکی در انواع ساده ضدآب و ضدآفتاب، زیپ‌دار رولی و غیره تولید می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. گونی پلاستیکی ساده از متداول‌ ترین گونی‌های پلاستیکی هستند که از قیمت ارزان‌تری نسبت‌ به سایر گونی‌های پلاستیکی برخوردار هستند.

این گونی ها در معرض آفتاب و آب پاره و پوسیده می‌شوند، اما از نوع دیگری از گونی‌های پلاستیکی ضدآب وجود دارد که در برابر رطوبت بسیار مقاوم است این گونی‌های پلاستیکی از پرو پلی پروپلین و یا پولیپ اتیلن تهیه و ساخته گردیده‌اند. گونی‌های پلاستیکی ضد آفتاب از دیگر انواع گونی‌های پلاستیکی هستند که با مواد ضد یو وی ساخته شده‌اند و این امکان را می‌دهد که در برابر نور خورشید مقاوم بوده و دچار پوسیدگی نشوند.

از اینگونه گونی پلاستیکی ها به‌عنوان سایه‌ بان در فضاهای سبز و غیره استفاده می‌شود. گونی پلاستیکی زیپ‌دار نیز به دلیل داشتن زیپ برای مصارف خانگی بسیار کاربرد دارد. از آنجا که این گونی پلاستیکی دارای استحکام بسیار زیادی بوده و باعث استفاده کمتر از پلاستیک شده و در نتیجه آسیب کمتری به محیط‌ زیست وارد می‌گردد. گونی پلاستیکی رولی نیز از دیگر گونی‌های پلاستیکی می‌باشند که به‌صورت متری در بازار عرضه می‌شود.

مراکز عرضه گونی پلاستیکی

مراکز عرضه  گونی پلاستیکی مجموعه ما از بهترین و بزرگ‌ترین مراکز عرضه گونی پلاستیکی در کشور می‌باشد و از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث گردیده‌است این مجموعه به‌عنوان بهترین فروشنده و تأمین‌کننده کیسه گونی بوده و ارائه قیمت مناسب گونی پلاستیکی متری در کشور مطرح شود.ارائه بهترین کیسه گونی با کیفیت و قیمت مناسب در سطح کشور می‌باشد.

مجموعه بازرگانی ما با راه‌اندازی سایت اینترنتی خود شرایطی را فراهم نموده‌است تا دسترسی مشتریان عزیز در سراسر کشور برای خرید و سفارش انواع گونی پلاستیکی و کنفی آسان باشه آسان بوده و آن را با قیمت مناسبی خریداری کنند. مجموعه ما متعهد است بعد از ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن اقدام به آماده‌سازی و ارسال ابعاد گونی پلاستیکی نموده و سپس آن را به آدرس خریداران عزیز در سراسر کشور ارسال نماید.

ما علاوه‌ بر تولید و فروش کیسه گونی در بازارهای داخلی توانسته‌ایم به صادرات این محصول در خارج از کشور نیز بپردازیم.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.