عرضه مستقیم گونی نمای ساختمان

گونی نمای ساختمان، نوعی گونی منحصر به فرد و پرکاربرد می باشد که از پلی پروپیلن تولید می شود و چون بیشتر برای نمای ساختمان مورد استفاده می باشد به این نام معروف می باشد. در نمایندگی ما عرضه گونی نمای ساختمان به صورت مستقیم و بی واسطه به مشتریان انجام می شود. شما نیز در صورت نیاز می توانید به ما مراجعه کنید و آن را در حجم عمده و قیمت مناسب خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

مزایای استفاده از گونی پلاستیکی جامبو سبب شده است که این گونی ها در بخش های مختلف کشاورزی و برای حمل و نقل بهتر محصولات مورد استفاده قرار گیرند

عرضه مستقیم گونی نمای ساختمان

نحوه تولید گونی نمای ساختمان

نحوه تولید گونی نمای ساختمان گونی نمای ساختمان، از پلی اتیلن و از جنس پلی پروپیلن می باشد که برای نما و داربست، پوششی ایجاد می کند و از الیافی PP تهیه می شوند و با اینکه از وزن پایینی برخوردارند اما مقاومت و استحکام بالایی دارند و در برابر اسید و باز از خود مقاومت نشان می دهند. این محصول در رنگ های متنوع تولید می شوند و شامل رنگ های زرد، قرمز، سفید، آبی و سبز و… می باشد.

مواد به کار رفته در تولید گونی نمای ساختمان از بهترین متریال می باشند و در تولید آن، از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود که مطابق با تکنولوژی و دانش روز می باشد. در تولید آن متخصصان ایرانی و تلاشگران و صنعتگران این حوزه فعالیت دارند و در قسمت کنترل کیفیت بارها و بارها مقاومت آن، سنجیده می شود تا محصولی با کیفیت مطلوب ارائه شود.

این گونی نما در دو مدل معمولی و مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش ساخته می شوند که در ساخت مدل دوم آن از نخ پلی پروپیلن یو وی دار می باشند. این گونی ها به شکل رول پیچ می باشند و در عرض های متنوع و معمولا با عرض های بین ۲ تا ۴ متر بوده و وزن آنها تقریبا بین ۷۰ تا ۲۰۰ گرم در هر متر مربع می باشند بسته به نیاز مشتری در انواع ساده، ضد آب، ضد آفتاب و ضد آب و آفتاب می باشد.

بازار خرید گونی نمای ساختمان

بازار خرید گونی نمای ساختمان گونی نمای ساختمان، در کاربردهای گوناگون و بیشتر در ساختمان سازی مورد استفاده می باشد تا از نفوذ باران و گرد و غبار، جلوگیری شود و همچنین برای زیبایی شهر و جلوگیری از ورود گرد و غبار حاصل از بریدن سنگ و… در ساختمان های در حال ساخت، استفاده می شود.

کی از مزیت های دیگر گونی پلاستیکی رنگی که جنس آن ها می باشد باعث شده تا سبکی بیشتری نسبت به جنسهای دیگری یعنی نخی و کنفی داشته باشد

امروزه با توجه به افزایش جمعیت و نیاز به ساخت ساختمان های جدید، استفاده از این گونی، افزایش چشمگیری پیدا کرده است و بازار خرید گونی، حسابی داغ و پررونق می باشد. شما نیز می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی به ما مراجعه کنید و انواع آنها را با مطلوب ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تهیه نمایید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.