خرید کلی گونی نخی بسته بندی

در انواع گونی، کنفی، پلاستیکی و پارچه ای تولید و به بازار عرضه می شود. پارچه مورد استفاده در گونی های کنفی از الیاف طبیعی گیاه شاهدانه تهیه می شود و برای تزئین و خیاطی و همچنین بسته بندی برنج و غلات استفاده می شود. تولیدکنندگان این گونه های شاهدانه را به شکل های ضخیم و نازک تولید می کنند. مراکز خرید این محصولات را به صورت عمده یا جزئی گونی های حشیش بسته بندی شده را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار متقاضی قرار می دهند. از این رو برای خرید کلی گونی نخی بسته بندی می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

خرید کلی گونی نخی بسته بندی

برسی وزن گونی های فله ای

برسی وزن گونی های فله ای خرید گونی نخی رولی در هر سایز و اندازه با چند روش امکان پذیر است. امروزه وب سایت های مختلف علاوه بر خرید مستقیم از خرده فروشان، انواع این اندازه ها را به فروش می رسانند. اندازه و ابعاد فروخته شده توسط این شرکت ها به شرح زیر است:

کیسه آب نبات استفاده شده گونی قند دست اول گونی های جو 40 کیلویی گونی آرد 50 کیلویی کیسه گندم 40 کیلویی گونی گندم استفاده شده لازم به ذکر است برای خرید کیسه گونی در هر اندازه ای کافی است با بهترین تیم فروش در این زمینه مشورت کرده و ارزان خرید کنید. کیسه های پلاستیکی و رولی در حال حاضر به روش های مختلف در کشور سفارش داده می شود که یکی از این روش ها فروش مستقیم محصول از طریق اینترنت و فضای مجازی می باشد.

از آنجایی که این روش در فروش مستقیم از تولید تا مصرف هم به صورت آنلاین و هم به نفع خریدار است، هم در زمان و هم در هزینه خرید صرفه جویی می شود و خرید بدون واسطه انجام می شود و با قیمت مناسب تری به دست مشتری می رسد. قیمت گونی نخی رنگی ساختمانی که در بازار به فروش می رسد با توجه به انواع مختلف در سایزها و سایزهای مختلف با قیمت های مختلف به فروش می رسد همچنین ابعاد مختلف گونی ساختمانی که مدل ما می باشد به شرح زیر می باشد.

مثل این: طول این مدل با عرض 20.2 تا 40 سانتی متر در نمای ساختمان ها استفاده می شود که به نوعی محافظ و پوشش در برابر برف و باران در شهرهای بزرگ می باشد. این مدل انرژی داخلی ساختمان را حفظ کرده و از هدر رفتن آن جلوگیری می کند. یکی دیگر از کاربردهای این نوع گونی در نمای ساختمان جلوگیری از نفوذ هوای سرد و به حداقل رساندن نور خورشید است. گونی جلوی ساده به عرض ۲/۲ متر و طول ۵ متر گونی جلوی ساده به عرض 3 متر و طول 4 متر 4 متر عرض 160 متر طول

بررسی مواد اولیه برای تولید گونی

بررسی مواد اولیه برای تولید گونی مواد اولیه پلی پروپیلن به صورت گرانول وارد اکسترودر شده و ذوب می شود. و پس از یک فرآیند خاص با نرم کننده ها و سایر افزودنی های شیمیایی ذوب شده و به صورت 64 الیاف از دوش اکسترودر خارج می شود. آن را در تونل های آب یا باد خنک می کنند، سپس روی بوبین ها یا قرقره های نخ می چرخانند. بافتنی: قرقره های نخ پلی پروپیلن در داخل دستگاه بافندگی قرار می گیرد.

همزمان نخ پلی پروپیلن داخل دستگاه بافندگی به یک حلقه گونی پلاستیکی تبدیل می شود. بافتن کرفس پلی پروپیلن با حلقه یا تار انجام می شود. چاپ و برش: پس از بافت گونی پلاستیکی، قسمت چاپ رنگی به صورت خودکار وارد شده، مشخصات، لوگو و نوع محصول اول روی آن چاپ شده و به قسمت دوخت و برش ارسال می شود. در برخی از کارگاه های گونی بافی، دوخت و برش قبل از چاپ انجام می شود.

دوخت و بسته بندی: پس از چاپ و برش گونی پلاستیکی، کار دوخت انتهای هر گونی از یک لایه تا سه لایه انجام می شود. بسته به تیراژ و ماشین آلات مورد استفاده در کارگاه یا کارخانه برای تولید گونی و همچنین روش و فرآیند تولید، قیمت تولید گونی با اندازه و وزن یکسان متفاوت است.

از آنجایی که قیمت مواد اولیه تولید کیسه های کرفس پلاستیکی از جنس پلی پروپیلن بوده و قیمت آن در بورس تعیین می شود، با توجه به زمان خرید و حجم مورد نظر، قیمت های متفاوتی در نظر گرفته می شود. تولیدکنندگان مختلف نمی توانند مواد اولیه را با قیمت یکسان خریداری کنند.

نکات مهم در خرید گونی های نخی

نکات مهم در خرید گونی های نخی تولیدکنندگان گونی نخی ایزوگام ضخیم و نازک با بهترین کیفیت و کارایی همواره سعی در تولید پارچه های کنفی با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای جلب رضایت مشتریان و دستیابی به فروش بالا داشته اند. این پارچه های کنفی در گونی بافی، صنعت پوشاک، صنعت کشاورزی و غیره استفاده می شود. به طور گسترده در زمینه استفاده می شود. کیسه کنف از الیاف طبیعی کنف یا کنف ساخته شده است که در بسیاری از صنایع مانند کشاورزی کاربرد فراوانی دارد.

این گونی ها در اندازه ها و کیفیت های مختلف در بازار موجود است و بهترین انواع این گونی ها بسیار محکم و بادوام می باشد. برنج کیسه ای کنفی استحکام بالایی دارد و بسته بندی برنج و سایر دانه های موجود در کیسه کنفی از این محصولات در برابر حرارت محافظت می کند. این کیسه ها خنک هستند و به دلیل منافذ کوچکی که دارند با حرکت دادن هوا، گرما و دمای داخل کیسه را متعادل می کنند.

گونی نخی متری در مواجهه با آب استحکام بیشتری پیدا می کند و به دلیل طبیعی بودن پارچه، آسیبی به افراد نمی رساند و به محیط زیست آسیب نمی رساند و به راحتی در خاک تجزیه می شود. از آنجایی که کرفس کنفی ضد آب است، برای عایق کاری ساختمان های قیری استفاده می شود. گونی های کنفی درجه 2 و 3 در صنعت ساختمان سازی و راه سازی مورد استفاده قرار می گیرند که از آنجایی که بافت این نوع گونی ها بزرگ است به راحتی می توان آن را آغشته کرد.

می توان گفت گزینه بسیار مناسبی برای این منظور می باشد. در قیر داغ و سنگفرش جاده ها و خیابان ها و همچنین در مصارف ساختمانی استفاده می شود. می توان گفت این تیپ ها در کنار کیفیتی که دارند، قیمت مناسبی نیز دارند، هرچند در صنعت ساختمان و راه سازی مشتریان زیادی را به خود جذب می کنند که ممکن است به دلیل قیمت مقرون به صرفه، به تعداد زیادی از این انواع نیاز داشته باشند.

به طور گسترده در این صنعت استفاده می شود. دلیل دیگری که چرا این گونه‌های شاهدانه در صنایع ساختمان‌سازی، جاده‌سازی و راه‌سازی استفاده می‌شوند این است که تقریباً بسیار بادوام و مستحکم هستند و به ساختار اجازه می‌دهند دوام بیشتری داشته باشند و همچنین تحمل فشار بسیار بالایی دارند.

همانطور که در پاراگراف های بالا اشاره کردیم گونی های کنفی به دلیل دارا بودن مواد مضر کمتر به محیط زیست آسیب نمی رسانند و به داروی کمتری نیاز دارند جالب است بدانید که گونی های کنفی حاوی مواد خطرناک و سمی هستند و کمتر آزاد می کنند.

یکی دیگر از موضوعاتی که امروزه در صنعت ساختمان مطرح می شود، گونی نمای ساختمان است، زیرا شهرداری برخی شهرها از پیمانکار می خواهد هنگام شروع ساخت، اطراف ساختمان را با گونی بپوشاند. او گفت که مصالح ساختمانی به بیرون ساختمان پرتاب شده و خطر سقوط کارگران را کاهش داده است.

تولید کننده گونی نخی بسته بندی

تولید کننده گونی نخی بسته بندی به لطف خرید اینترنتی که به یکی از به روزترین روش های خرید در دنیا تبدیل شده است، گونی ها و کیسه های نخی با قیمت های مقرون به صرفه در دسترس هستند. سایت های فروش این محصول در سراسر کشور متنوع هستند. در این نوع روش خرید، فروشندگان ویژگی ها و قیمت کالای مورد نظر را تبلیغ می کنند.

خریداران می توانند محصولات خود را از این سایت ها سفارش داده و از هر نقطه کشور دریافت کنند. خرید از سایت های معتبر برای کسانی که زمان زیادی برای بازدید مستقیم از بازار ندارند گزینه بسیار خوبی است. شرکت تولیدی گونی پلاستیکی نیز سایت اختصاصی برای تامین محصولات خود دارد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.