بازار فروش گونی زیپ دار

سالیان سال استفاده از خرید و فروش گونی زیپ دار رواج داشته است. گونی کنفی یا گونی بنگال برای ایزوگام و تولید گونی کنفی و قیرگونی کاربرد دارد .گونی بنگال یا کنفی توسط کشور چین و هند و بنگلادش به ایران وارد می شود و در کیفیت های مختلف به فروش می رود. از نظر کیفیت معمولابه سه درجه تقسیم می‌شود :

گونی کنفی درجه ۱

گونی کنفی درجه ۲

گونی کنفی درجه ۳

گونی درجه سه معمولاً برای قیر گونی و ایزوگام استفاده می شود. برای خرید گونی ایزوگام و قیرگونی در اراک و مشهد و قم و شهرهای دیگر می توان به بازار گونی فروش ها در شهر خود مراجعه کنید . یا از طریق جستجو در اینترنت با واردکنندگان گونی کنفی برای خرید عمده گونی ایزوگام تماس گرفت ضمناً می توان جهت استعلام قیمت و مشاوره برای خرید گونی ایزوگام و قیرگونی بصورت عمده با مشاورین فروش فروشگاه در تمام ایام هفته و حتی در ایام تعطیل تماس بگیرید.

در بسیاری از صنعت ها استفاده از انواع گونی سفید جهت حمل و بسته بندی بسیار رواج دارد .ضمناً بسیاری از کشاورزان جهت فروش محصولات خود در بازار اقدام به خرید گونی سفید نو یا دست دوم می نمایند.برای بسته بندی محصولات کشاورزی یا محصولات مختلف صنعتی و شیمیایی استفاده از انواع گونی متداول است . انواع گونی ها در رنگ های مختلف با توجه به نوع سفارش مشتری قابل تولید می باشد . اگر رنگ خاصی مد نظر مشتری نباشد معمولاً گونی پلاستیکی از جنس پلی پروپیلن به رنگ سفید تولید می شود و ارزان ترین حالت تولید می باشد . جهت خرید گونی سفید برنج در تعداد بالا و با قیمت عمده در گرگان و رشت و ساری و شهرهای دیگر می توانید به دفاتر فروش کارخانجات مراجعه کنید. البته گونی سفید برنج معمولا به صورت پارچه ای یا پلاستیکی تولید و به فروش میرود.

استفاده از گونی پارچه ای جهت بسته بندی محصولات از قدیم الایام رواج داشته است .انواع گونی چتایی برای بسته بندی محصولات کشاورزی از سال ها قبل بسیار متداول است. اما این روزها استفاده از گونی پارچه ای از جنس متقال یا فلامنت و یا پارچه های دیگر جهت بسته بندی برنج یا نمک و بعضی محصولات دیگر کشاورزی مورد استفاده می باشد. استفاده از گونی پارچه ای سفید با چاپ نام برند محصول جهت تبلیغات محصول در بازار استفاده میشود.

همچنین میتوان گفت گونی قند مرغوب باید ظاهری آراسته و دوختی باکیفیت داشته باشد که این عامل در فروش محصول بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

استفاده از انواع گونی پلاستیکی برای بسته بندی بسیاری از محصولات رواج دارد. اما در بعضی از محصولات کشاورزی و شیمیایی باید حتماً در برابر رطوبت و نفوذ آب مقاومت داشته باشند و محافظت شوند. استفاده از کیسه های نایلونی توانایی تحمل بار زیاد را ندارند و باید حتماً از کیسه‌های پلاستیکی ساخته شده از پلی پروپیلن استفاده کرد که در حالت معمولی در برابر نفوذ آب مقاومتی نمیکنند.برای محافظت از رطوبت و نفوذ آب به درون کیسه های پلی پروپیلن از لایه محافظ لمینت هنگام بافت گونی پلاستیکی استفاده میکنند و به صورت یک لایه سلفون نازک در هنگام بافت قرار می گیرد . البته لمینت کردن کیسه گونی پلاستیکی توانایی محافظت صد درصدی در مقابل رطوبت نخواهدداشت .برای جلوگیری از نفوذ آب می توان از کیسه هایی با لایه نایلون داخلی از جنس پلی اتیلن تولید استفاده نمود که هزینه بیشتری دارد اما سبب محافظت بیشتر در مقابل نفوذ آب و رطوبت می شوند.

استفاده از گونی جامبو جهت حمل و نقل و انبار کردن بسیاری از محصولات فله و پودری کاربرد دارد و پس از تخلیه به عنوان گونی های جامبو دست دوم به فروش میرسد. خرید و فروش گونی جامبو دست دوم بازار بسیار داغی دارد. مواد های اولیه در کارخانجات به وسیله گونی جامبو خریداری می‌شوند و پس از تخلیه مواد اولیه ، گونی های جامبو دست دوم یا استفاده شده در بازار به فروش می روند. خرید و فروش گونی جامبو دست دوم بسیار پر رونق بوده و در شهرهای مختلف مانند شیراز و یزد به بندرعباس و اصفهان رواج دارد. جهت اطلاع از قیمت فروش گونی جامبو شیراز و یزد دست دوم می توان به مراکز جمع آوری گونی دست دوم و ضایعاتی در شهرک های صنعتی اطراف یزد و شیراز و بندرعباس به اصفهان تماس گرفت یا به مشاوران فروش این مجموعه مراجعه کرد و انواع گونی های جامبو دست دوم را با قیمت مناسب خریداری کنید

بازار فروش گونی زیپ دار

3 ویژگی مهم گونی صنعتی

3 ویژگی مهم گونی صنعتی این روز ها کمتر صنعتی را پیدا می‌کنید که از گونی‌های پلاستیکی یا صنعتی به عنوان یک وسیله برای بسته بندی محصولات خود استفاده نکرده باشد. این گونی‌ها در مقایسه با کیسه های دیگر ویژگی‌های قابل توجهی را ارائه می‌دهند که باعث شده تقاضا برای استفاده از این محصولات افزایش پیدا کند. فناوری‌های مدرن و به روز و استفاده از تکنیک‌های روز در صنعت ایجاد گونی‌های ضد آب سبب شده تا آن‌ها در بسته‌ بندی، ذخیره و حمل و نقل کالاهای مختلف از مواد ساختمانی گرفته تا مواد شیمیایی بسیار مناسب و مفید باشند. به همین دلیل است که صنایع در حوزه‌های کاری مختلف با شناخت ویژگی‌های این محصولات می‌توانند مفید واقع شوند.از جمله خصوصیات این گونی ها مقرون به صرفه بودن، قابلتیت چاپ روی گونی ها، سازگاری با محیط زیست، مقاوم در برابر حشرات و اثرات زیست محیطی و میتوان در صنایع مختلف به راحتی استفاده کرد.

توزیع گونی کنفی صادراتی و تنوع بالا موجب می شود که افراد زیادی این محصولات را تهیه کنند و آنها را مورد استفاده قرار دهند که یکی از بهترین کالاهای شناخته شده در بازار جهانی می باشد و انواع بسیار گوناگونی داشته است.

سنجش کیفیت گونی زیپ دار

سنجش کیفیت گونی زیپ دار گونی پلاستیکی بیشتر در مصارف خانگی کاربرد دارد. امروزه که استفاده از کیسه پلاستیکی محیط زیست ما را تهدید می کند استفاده از گونی های پلاستیکی زیپ دار برای خریدهای روزانه خانه می تواند از مصرف بیشتر پاکت های پلاستیکی پیشگیری کند. گونی زیپ دار در سایزهای بزرگ، متوسط و کوچک وجود دارند که برخی زیپ دار میباشند از جنس بسیار عالی ساخته شده اند و مناسب جابجایی وسایل نسبتا سنگین ضد آب و ضد آفتاب بسیار محکم و مقاوم هستند. مواد تشکیل دهنده گونی ها اغلب پلی اتیلن (P.E) + پلی پروپیلن (P.P) میباشند.

مقالاتی مربوط به گونی هفت رنگ

مقالاتی مربوط به گونی هفت رنگ گونی پلاستیکی هفت رنگ یا گونی لمینت نیز در عرض های ۲ متر و ۳ متر و ۴ متر تولید و عرضه می شود. گونی هفت رنگ از دو لایه تشکیل شده است که از جنس های پلی اتیلن و پلی پروپیلن میباشد.این لایه باعث میشود که رطوبت به درون گونی نفوذ نکند.این گونی از نخ با مواد اولیه ای به اصطلاح نایلونی ( پلی پروپیلن ) میباشد و از خانواده پلی کربنات ها است که در صف صنعت بسته بندی از قدیم مورد استفاده قرار گرفته است.همچنین قابل استفاده در صنعت بسته بندی مواد اولیه و محصولات تولیدی کارخانجات و محصولات کشاورزی کاربرد دارند. بصورت رول در پوشاندن و زینت دادن به ساختمانهای درحال ساخت بعنوان ( نمای ساختمان)استفاده میشوند.

نرخ انواع گونی زیپ دار

نرخ انواع گونی زیپ دار گونی های صنعتی از جمله گونی ایزوگام، گونی قهوه ای ، گونی سفید و دیگر گونی ها که در صنایع مختلف کاربرد دارند با توجه به نحوه ساخت و موادی که از آن ها بای تولید استفاده میشوند نرخ بندی میشوند و با توجه به درخواست ها در قیمت ارزان، مناسب و گران در بازار خرید و فروش میشوند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.