مرکز پخش گونی ایزوگام صادراتی

یکی از محصولاتی که می‌تواند برای ایزوگام مورد استفاده قرار بگیرد گونی است که این وسیله بسیار ساده نقش بسیار موثری در آن ایفا می کند و بهترین آن با کیفیت صادراتی توسط مرکز پخش این گونی به خریداران ارائه می‌شود و آنها می‌توانند از طریق این مرکز بهترین گونی ایزوگام صادراتی را برای خود درخواست دهند تا با قیمت بسیار مناسب و کیفیت تضمینی این محصول برای آنها در نظر گرفته شود و به این ترتیب بتوانند از آن نهایت استفاده و سود را در تجارت این محصول داشته باشند.

مرکز پخش گونی ایزوگام صادراتی

آشنایی با انواع گونی ایزوگام استاندارد

آشنایی با انواع گونی ایزوگام استاندارد گونی ایزوگام استاندارد محصولی است که از جنس الیاف طبیعی معمولاً ساخته می‌شود و می‌تواند با استفاده از قیر باعث ضد آب نمودن انواع مختلف سطوح شود این روش که به روش قیرگونی معروف است با استفاده از قیر و گونی ایزوگام انجام می‌شود.

در این روش سطوح را با قیر پوشش می دهند و گونی را بر روی آن پهن می کنند و در پایان یک لایه دیگر قیر بر روی آن قرار می گیرد تا به این ترتیب سطح به طور کامل نسبت به آب غیر قابل نفوذ شود؛ از ویژگی های خاص این گونی این است که می‌تواند بافت یک دستی را برای ایزولاسیون فراهم آورد به این معنی که به طور خاص و ویژه به این گونی با جنس زیادی که دارد می چسبد بنابراین در نهایت استحکام و دوام را بر روی سطح مورد نظر می‌تواند داشته باشد.

بهترین این گونه ای از قیمت ارائه بسیار مناسبی نیز برخوردار است و این باعث می شود که هزینه انجام این کار بسیار ارزان باشد؛ انواع مختلفی گونی به صورت رول ارائه می‌شوند و به این ترتیب رول با عرض مشخص می تواند سطح معینی را پوشانده و به این ترتیب این مسئله تاثیر قابل توجهی در فرایند ایزولاسیون با سرعت بالا می‌تواند داشته باشد.

گونی ایزوگام استاندارد همچنین قیمت مناسبی برخوردار است و این باعث می شود که هزینه های عایق سازی بسیار ارزان تر باشد که استفاده از آن در پروژه‌های بزرگ می تواند از نظر اقتصادی و فوق العاده مناسب و به صرفه واقع شود همچنین گونی از ضخامت مناسبی نیز برخوردار است و کمک می کند تا سطوح نسبت به آب غیر قابل نفوذ شوند.

مواد اولیه برای تولید گونی ایزوگام

مواد اولیه برای تولید گونی ایزوگام گونی ایزوگام محصولی است که ماده اولیه کاملاً مشخصی دارد و این محصول به طور خاص از کناف و الیاف طبیعی تشکیل شده است که این کمک می‌کند تا قیر چسبندگی خوبی به آن داشته باشد و هم این که مقاومت عایق نیز بسیار بالاتر رود بنابراین انتظار می‌رود که استفاده از این دو محصول بتواند نقش قابل توجهی در تولید گونی با کیفیت داشته باشد.

ماده اولیه مورد استفاده برای این محصول به وسیله دستگاه های مخصوص به هم بافته می‌شوند و به عبارتی این گونه حاصل قرار گرفتن تار و پود های این الیاف در کنار یکدیگر است که می تواند به طور موثری باعث تولید یک گونی با کیفیت شود و به این ترتیب گونی قادر خواهد بود و ماده اولیه بسیار مناسبی برای ایجاد یک لایه ی خمیر بنیه مالی باشد.

این ماده اولیه می توانند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشند به این ترتیب باعث می شوند که به گونه ای نیز دارای کیفیت عالی و درجه یک باشد و علاوه بر این بهترین این محصول دارای مواد اولیه با ضخامت مناسب است و قطر علی‌اف در آن به گونه ای است که می تواند باعث استحکام بیشتر به گونه شود

گونی ایزوگام چه کاربردهایی دارد

گونی ایزوگام چه کاربردهایی دارد گونی ایزوگام از محصولاتی است که دارای کاربرد بسیار زیاد است این گونی در بیشتر موارد عایق سازی مورد استفاده قرار می گیرد و به این ترتیب که این محصول خاص می‌تواند ابتدا بر روی سطوح مختلف با قیر اعمال شود تا در نهایت به صورت ایزوگام درآید.

استفاده از این گونی در بخش‌های داخلی ساختمان به ویژه سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه می‌تواند بسیار مناسب باشد و باعث ایجاد یک سطح ایزوگام بسیار خوب می شود و این محصول به دلیل قابلیت تحمل تنش های گرما و سرما می تواند ماندگاری زیادی داشته باشد و وجود آن به همراه قیر از پخش شدن قیر به جلوگیری خواهد کرد و به این ترتیب کمک می کند تا گونی سطحی یکدست و مناسب‌تر از ایزولاسیون را فراهم آورد.

استفاده از این گونی در عایق سازی استخر ها نیز رایج است و بسیاری از استخرهای آب کشاورزی را با استفاده از این فرایند ایزولاسیون می‌کنند همچنین این محصول می‌تواند حتی برای عایق سازی پشت بام مورد استفاده قرار بگیرد و برای پوشش دیوارها نیز که ایزوگام به دلیل سنگینی نمی تواند کاربرد چندانی نداشته باشد مورد استفاده است.

از این محصول برای عایق سازی دیوارهای سیمانی نیز استفاده می‌شود و آنجایی که امکان تنش حرارتی یا سرما بسیار زیاد وجود دارد و امکان از بین رفتن کیفیت قیر در این شرایط ممکن است رخ دهد این محصول می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

فروشنده بهترین گونی ایزوگام صادراتی

فروشنده بهترین گونی ایزوگام صادراتی گونی ایزوگام صادراتی توسط فروشنده بهترین این محصول با قیمت ارزان ارائه می شود و کسانی که قصد تهیه این ایزوگام را دارند می‌توانند به صورت مستقیم و بی واسطه با این فروشنده تماس برقرار کنند و اطلاعات بیشتری را در مورد این محصول و نرخ روزانه به دست آورند.

فروشنده اقدام به ارائه این گونی صادراتی در عرض های گوناگون کرده است و به خریداران کمک می‌کند تا بتوانند سریعتر و آسانتر این محصول را از راه دور درخواست دهنده و سفارش گونی اعلا را نهایی سازند همچنین بهترین این محصول با کیفیت استاندارد صادراتی به کشورهای مختلف استفاده می شود و خریداران می توانند بسیار راحت و آسان این گونی را به بازارهای هدف صادر کنند.

این محصول می تواند برای صادر کنندگان درآمد بسیار مناسبی را به همراه داشته باشد زیرا فروش گونی با ارزهای رایج کشورهای منطقه انجام می‌شود که در مقایسه با ریال ایرانی از ارزش بیشتری برخوردارند و در این صورت است که خریداران می‌توانند بسیار مناسب تر این محصول را به کشورهای دیگر صادر کنند و سود مناسبی نیز از تجارت این محصول کسب نمایند.

فروش این گونه به صورت تلفنی نیز انجام می‌شود و در این فروش خریدار به همین سایت مراجعه می‌کند و اطلاعات بیشتر را در مورد این محصول می‌تواند به دست آورد و با همین روش ارتباطی نیز بسیار آسان می تواند خرید نهایی خود را انجام دهد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.