عرضه بی واسطه گونی کنفی رولی

از انواع مختلف گونی ها که دارای کاربرد بسیار زیادی نیز می‌باشد می‌توان به گونی کنفی اشاره کرد که شکل رولی ارائه این محصول دارای استفاده زیادی است. خریداران عمده از آن برای انجام پروژه‌های مختلف یا کاربرد در بسته‌بندی و نگهداری محصولات غذایی و غیر خوراکی استفاده می‌کنند. عرضه بهترین این گونی با قیمت مناسب توسط فروشنده معتبر آن در کشور صورت گرفته و خریداران می‌توانند این گونی کنفی رولی را در عرضه بی واسطه آن از فروشنده برای صادرات با نرخ ارزان تهیه نمایند.

عرضه بی واسطه گونی کنفی رولی

معیارهای انتخاب مناسب ترین گونی

معیارهای انتخاب مناسب ترین گونی گونی کنفی در بهترین جنس و کیفیت آن می تواند کارایی بسیار زیادی داشته باشد اما انتخاب بهترین این محصول نیاز به دقت در معیارهای مشخصی دارد که برای بهترین گونی در نظر گرفته شده است که یکی از مهمترین آنها جنس این محصول است که باید دقت شود در تهیه این گونی از الیاف کنفی استفاده شده باشد و وجود الیاف پلی استر در آن می‌تواند به مقدار قابل توجهی از کیفیت محصول بکاهد.

اولین معیار در انتخاب این محصول توجه به درجه خلوص این محصول است که به طور مشخص در آن صرفا از الیاف کناف استفاده شده باشد؛ نکته بعدی که در خرید این گونه رولی اهمیت دارد توجه به عرض است زیرا عرض این محصول مستقیما کارایی آن را می تواند تحت تاثیر قرار دهد همچنین این محصول به صورت تار و پود بافته می‌شود و باید دقت شود که تراکم آن مناسب باشد زیرا تراکم بسیار کم این محصول عملاً کارایی آن را بلا استفاده خواهد کرد.

انتخاب تراکم مناسبی از تار و پود در این محصول اهمیت زیادی دارد به عنوان مثال از آن برای بسته بندی و قرار دادن مواد خوراکی مانند غلات استفاده می‌شود که در صورت تراکم کم دانه ها به راحتی از آن خارج می شوند همچنین از این گونه رولی برای ایزوگام و قیرگونی استفاده می‌شود که در صورت تراکم پایین قیر چسبندگی مناسبی را به گونی نخواهد داشت.

بارزترین کاربردهای گونی های رولی

بارزترین کاربردهای گونی های رولی از گونه های با کاربرد زیاد و جنسی متفاوت که اغلب به صورت گونی رولی می‌بینیم می‌توان به گونی رولی کنفی اشاره کرد که این محصول از الیاف طبیعی ساخته شده است و سازگاری بسیار بالایی با محیط زیست دارد و بر خلاف گونی های پلاستیکی در مدت کوتاهی تجزیه می شود و مجدداً جزئی از خاک می گردد.

این محصول چند کاربرد مشخص دارد که یکی از قدیمی ترین کاربردهای این محصول استفاده از آن در دوخت گونی های کنفی است که یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای نگهداری حبوبات است چون امکان تبادل هوا بین بیرون و داخل آن به راحتی فراهم است و ورود هوا به داخل گونی از خراب شدن محصول داخل گونی جلوگیری می کند.

در چند دهه گذشته و اکنون نیز از این گونی برای قیرگونی پشت بام، کف آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام استفاده می شود زیرا قیر به راحتی به الیاف پرزدار این گونی متصل می‌شود و نهایت استحکام و چسبندگی را با آن ایجاد می‌کند و به این ترتیب می‌تواند به خوبی به سطح موردنظر چسبیده و لایه یکپارچه و یکدستی را تشکیل دهد که به عنوان بخش ایزوله می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و به این ترتیب سدی در برابر رطوبت ایجاد می‌شود.

قیر به تنهایی قادر به ایجاد یک لایه یکدست نیست و وجود لایه کنفی به راحتی می تواند این یکدستی و یکپارچگی را در قیر ایجاد کند و این یکی از کاربردهای قابل توجه محصول گونی رولی می باشد.

این گونی همچنین می تواند به عنوان وسیله و ابزار تزیینی باشد و تزیین گونی کنفی در صحنه های تئاتر و نمایش و دکورهای سنی از دیگر کارکردهای آن است همچنین این گونی کنفی برای سقف و تزئین استفاده می شود.

نکات مهم در خرید گونی کنفی

نکات مهم در خرید گونی کنفی اگر قصد خرید گونی کنفی را دارید و می خواهید این محصول را تهیه کنید چند نکته را باید در نظر بگیرید که دقت به این نکات کمک می‌کند از خرید راضی باشید و یکی از این نکات توجه به تاریخ تولید گونی بوده به این معنی که نوع الیاف به کار رفته در بافت این گونی ها از الیاف طبیعی می باشد و این الیاف عملاً در اثر ماندن پوسیده می شوند بنابراین از خرید گونی هایی که مدت زمان زیادی از تولید آنها گذشته است باید خودداری کرد.

نکته بعدی توجه به تراکم استفاده شده در بافت تاروپود این گونی می باشد و تراکم بالا می‌تواند برای این گونی استحکام بیشتری بیاورد و بتوانند وزن بیشتری را تحمل کند یا در استفاده از آن در بخش ایزولاسیون با استفاده از قیر می تواند لایه نفوذ ناپذیر تری را ایجاد کند بنابراین توجه به تراکم تار و پود نیز در این میان اهمیت دارد.

نکته دیگر در مورد این محصول دقت در عرض است به این معنی که شما باید بدانید که این محصول را برای چه هدفی می‌خواهد خریداری کنید و بر اساس هدف مورد نظر عرض مناسب آن را انتخاب کنید تا از کیفیت کار رضایت را کسب کنید و در نهایت این که با توجه به وزن این محصول نیز اهمیت زیادی دارد و گونی های با وزن بیشتر دوام بیشتری داشته و در برابر قیر مقاوم تر هستند و می توانند برای بخش ایزولاسیون بسیار مناسب‌تر باشند.

سفارش عمده گونی کنفی رولی

سفارش عمده گونی کنفی رولی در تهیه گونی کنفی رولی سفارش عمده می تواند برای شما بسیار مناسب‌ تر باشد زیرا در این نوع سفارش شما مبلغ کمتری برای هر متر یا هر رول از این گونی پرداخت خواهید کرد. به این ترتیب، قیمت نهایی برای شما ارزان تر خواهد بود بنابراین این نکته را در نظر داشته باشید که با سفارش عمده می توانید در تجارت محصول نیز موفق تر باشید. اگر از آن برای انجام پروژه‌های بزرگ استفاده می کنید و یا صادرکننده آن هستید، این نوع خرید برای شما بسیار بهتر خواهد بود.

برای سفارش عمده گونی کنفی تهران نیازی نیست که به جایی بروید بلکه می توانید از همین سایت تولیدی گونی کنفی به عنوان یک فروشگاه استفاده کنید. بدین ترتیب، نمونه های مختلف این محصول را مشاهده و در صورت تمایل اطلاعات بیشتر را می توانید در تماس با فروشنده این محصول از طریق شماره هایی که در سایت قرار داده شده است، به دست آورید. خرید محصول را در عرض چند دقیقه برای خود ثبت کنید تا به این ترتیب این محصول با کیفیت عالی و در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.