قیمت خرید گونی آبی

این روزها بسیاری از کارخانجات، کارگاه ها و صنایع تولید کننده محصولات مختلف، برای نگهداری و حمل تولیدات خویش اقدام به خرید کیسه گونی پلاستیکی می نمایند. این کیسه ها بسیار سبک هستند و از مقاومت بالایی در برابر رطوبت، فشار و پارگی برخوردار می باشند. گونی های پلاستیکی یکی از بهترین انتخاب ها برای حمل و نگهداری موادی مانند آرد، برنج، گچ، سیمان و… به شمار می روند. خوشبختانه این گونی ها بسیار ارزان هستند و خرید آنها از نظر اقتصادی با صرفه است. قیمت گونی آبی از طریق این مجموعه تجاری قابل استعلام می باشد.

قیمت خرید گونی آبی

مشخصات بهترین نوع گونی صنعتی

مشخصات بهترین نوع گونی صنعتی در این بخش تصمیم داریم به بررسی مشخصات بهترین نوع گونی صنعتی بپردازیم:

  1. اولین و مهم ترین مشخصه ظاهری این دسته از محصولات این می باشد که از جنس های مقاوم و چند لایه تشکیل و تولید شده اند و استفاده از آن ها برای مصالح ساختمانی بسیار توصیه می شود و سبب می شود که مصالح با وزن سنگین به راحتی در کیسه ها نگهداری شوند و به هیچ وجه پاره یا پوسیده نمی شوند و برای مدت زمان های طولانی در محیط های نم دار و با تاریک نیز به راحتی قابل استفاده می باشند.
  2. دومین مشخصه رنگ گونی های صنعتی می باشد و این رنگ ها دارای خاصیت ضد سایش و آفتاب سوختگی می باشند و در ساختمان هایی که در محیط های باز در حال ساخت و ساز می‌ باشند و هیچ آسیبی نمی بینند و نخ های استفاده شده در دوخت آنها دارای سه لایه متراکم و مقاوم به نور خورشید می باشند.
  3. سومین مشخصه اندازه و سایز گونی ها است که دارای اندازه های مختلفی می باشند و هر شخصی طبق نیاز و خواسته خود می تواند انواع آنها را تهیه و خریداری نمایند و برای نگهداری از مصالح مختلف استفاده نمایند و اندازه هایی که در مقیاس بیشتری تولید می شوند به شکل مستطیل های سی سانتی متری در پنچاه سانتی متری می باشند و قطر آنها ده سانتی متر است.

موارد استفاده از گونی آبی

موارد استفاده از گونی آبی موارد استفاده از گونی بسیار زیاد بوده و معمولا از این محصولات برای بسته بندی انواع محصولات غذایی استفاده می کنند. همچنین در صنعت کشاورزی از گونی صنعتی استفاده می‌کنند. این کالاها از کیفیت دوخت مناسبی برخوردار بوده و به همین خاطر است که می‌ تواند موجب حفظ کیفیت و مرغوبیت محصولات خوراکی در حین جابجایی و حمل و نقل شود.

از دیگر ویژگی‌ های این محصول می‌ توان گفت این کالاها دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر اسیدها و بازها بوده و شما می توانید بر اساس نیازی که دارید اقدام به خرید گونی ایزوگام نمایید. گونی بزرگ به دلیل سایز و اندازه بزرگی که دارد مورد استفاده در صنعت کشاورزی می باشد و معمولاً کشاورزان زیادی تمایل به خرید این کالا ها دارند. این محصولات از استحکام خوب برای حمل برخوردار می باشند و شما می توانید با خیال راحت از این محصولات استفاده کنید.

بهتر است شما در هنگام خرید این محصولات به برند آن توجه داشته باشید. این محصولات توسط شرکت های زیادی تهیه و تولید شده و با توجه به افزایش تقاضا برای خرید این محصول شرکت های تولید کننده زیادی فعالیت شان را در زمینه تولید این کالاها آغاز کرده و کیسه گونی هایی را در اندازه و اقسام مختلفی طراحی و تولید کرده اند و افراد می‌ توانند بر اساس نیازی که دارند اقدام به خرید محصولاتی با کیفیت کنند.

معرفی طرح های متنوع گونی رنگی

معرفی طرح های متنوع گونی رنگی گونی زیرانداز مقاوم و باکیفیت در انواع و اقسام متنوع مانند گونی پلاستیکی، گونی نخی و .. در بازار مشاهده می شود که هر یک دارای خصوصیات و ویژگی خاصی می باشند و با توجه به نوع کاربرد‌ مورد استفاده قرار می گیرند، گونی مقاوم با بهره گیری از متریال درجه یک ساخته می شود که این امر در دوام و طول عمر بالای این محصول مؤثر است و تحمل وزن بالا را دارد همچنین در برابر پارگی و کشش بسیار مقاوم می باشد.

این محصول به صورت چند لایه و ضخیم در کارخانه‌های گونی بافی تولید می شود و در نمونه های رولی و کیسه ای وجود دارد همچنین در رنگ و ابعاد بسیار متنوع است، قابلیت چاپ در این گونی ها وجود دارد و امروزه با توجه به کیفیت مرغوب برای بسته بندی انواع مواد مختلف مانند آرد، قند و شکر، آجیل و خشکبار، کود های شیمیایی و .. کاربرد زیادی دارد و اغلب‌ دارای خاصیتی ضد آب و رطوبت می باشند و در شرایط محیطی مختلف قابلیت استفاده را دارند. طرح های متنوع گونی رنگی عبارتند از:

  • گونی سه خط
  • گونی راه راه
  • گونی ساده رنگی
  • گونی سفید چاپی

پخش بی واسطه گونی آبی

پخش بی واسطه گونی آبی بازار فروش و عرضه گونی آبی در کشورمان ایران همواره گرم و پر رونق است. قیمت ارزان و به صرفه ای که این کیسه ها دارند موجب شده است که بتوان از آن ها به عنوان یک جایگزین عالی برای گونی های پارچه ای استفاده نمود. علاوه بر این که گونی های پارچه ای در برابر رطوبت و آب مقاوم نیستند، اما گونی های پلاستیکی به سبب این که از مواد اولیه مصنوعی مانند پلی پروپیلن و پلی اتیلن تولید شده اند، بنابراین در برابر نم و رطوبت دوام و استقامت بیشتری دارند و مانع از رسیدن نم به محصول مورد نظر می شوند.

خوشبختانه این گونی ها دارای ابعاد متنوعی هستند و در بازار می توان انواع کیسه گونی بزرگ، متوسط و کوچک را مشاهده نمود و بر مبنای نیاز خویش یکی از آنها را خریداری کرد. در حال حاضر توزیع کنندگان گونی کیسه ای درجه یک این محصول را با بهترین کیفیت و به روش های مختلف به خریداران در سراسر کشور ارائه می کند که با توجه به کیفیت عالی اکثر مشتریان انواع گونی را به شکل کلی و با قیمتی مطلوب تهیه می کنند.

خریداران عمده انواع گونی معمولا شرکت های صادراتی‌، کارخانه تولید کننده مواد غذایی و شیمیایی و … وی باشند که همیشه آسان ترین روش را برای خرید انتخاب می کنند و با مراجعه مستقیم و غیر حضوری به تولید کننده ها و یا سایت های خرید معتبر این محصول را با کمترین هزینه خریداری می کنند.‌

یکی از معتبرترین مراکز خرید و فروش آنلاین انواع گونی ضخیم همین شرکت می باشد، با تماس با کارشناسان ما می توانید راهنمایی لازم را در خصوص نحوه ارسال‌ محصول به دست آورید و با فرستادن آن به آدرس مشتری صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه صورت می گیرد و امروزه خرید اینترنتی با توجه به مزایای فراوان رونق زبادی پیدا کرده است و طرفداران بسیاری دارد‌.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.