قیمت فروش گونی بسته بندی متری

برخی از گونی های تولید شده و موجود در بازار به صورت کیلویی ارائه شده و برخی نیز جزو گونی هایی هستند که به شکل متری عرضه می شوند، نمونه های متری گونی ها اغلب به شکل رول شده و با طول و عرض های یکسان به فروش می رسد که تماما کیفیت مناسبی دارند. قیمت فروش گونی بسته بندی متری وابسته به طول و عرض محصول دارد، گونی های بزرگ تر به مراتب قیمت بالاتری داشته که در مصارف ساختمانی از آن ها استفاده می شود.

قیمت فروش گونی بسته بندی متری

خصوصیات گونی بسته بندی متری

خصوصیات گونی بسته بندی متری علاوه بر وجود گونی های متری و کیلویی، نوع دیگری از این کالاها در بازار وجود دارد که با نام گونی فله شناخته می شود، این نوع از گونی ها جزو آذران ترین محصولات در بازار شناخته شده که شما با صرف هزینه کم می توانید مدل هایی از آن را خریداری کنید.

بارزترین خصوصیات گونی بسته بندی متری:

  • از مواد پلیمری درجه یک ساخته شده است.
  • درجه کیفی محصول متفاوت بوده و خریدار متناسب با بودجه خود می تواند اقدام به خرید نماید.
  • تنوع در بخش رنگ و سایز گونی ها عالی است و مشتری انتخاب های زیادی در این باره خواهد داشت.
  • با طول و عرض دلخواه و متناسب با سفارش خریدار در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

گونی های بسته بندی درجه یک به گونه ای ساخته شده که در برابر تابش نور مستقیم آفتاب بسیار مقاوم هستند، این مدل از گونی ها به راحتی دچار پارگی نشده و تا سالیان زیادی می توانید از آن ها استفاده کنید، پیشنهاد ما این است که در ابتدا هدف خود را از خرید گونی مشخص کرده و سپس اقدام کنید.

اگر قصد خرید گونی صرفا جهت نگهداری و یا حمل محصولات سبک وزن را دارید می توانید نمونه هایی با درجه کیفی پایین را خریداری کرده و در عوض اگر برای مصارف ساختمانی و یا جابجایی محصولاتی با وزن سنگین دارید بهتر از درجه یک ترین نوع گونی را انتخاب و خریداری کنید.

صادرکننده گونی بسته بندی متری

صادرکننده گونی بسته بندی متری فروش گونی مرغوب در رنگ های دلخواه و مطابق با سفارش مشتریان انجام می گیرد، شما می توانید نمونه های بسته بندی متری گونی ها را در رنگ های دلخواه سفارش دهید. گونی ها با تنوع رنگی بالا به عنوان یک کالای مهم صادراتی شناخته شده و تولیدی های زیادی توانسته اند علاوه بر تأمین نیاز بازارهای داخل کشور، بازارهای خارجی را نیز تأمین نمایند.

گونی های صادراتی از طریق سایت ما نیز به فروش می رسد و از این جهت شما همراهان می توانید با قیمت کم اقدام به خرید گونی های صادراتی باکیفیت نمایید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.