پخش گونی کنفی در کشور

بهترین گونی کنفی از الیاف گیاهی به همین نام ساخته شده است و توسط عامل پخش این محصول در کشور توزیع می گردد تا کسانی که برای کاربردهای مختلف به این گونی نیاز دارند بتوانند بی واسطه با این پخش کننده آن ارتباط برقرار و شناخت بیشتری را در مورد این گونی و قیمت روز آن به دست آورند سپس برای سفارش محصول اقدام کنند و به این ترتیب در پخش گونی کنفی بهترین آن را به دست آورند تا به این شکل این محصول پر کاربرد با نرخ ارزان بتواند در دسترس آنها قرار گیرد.

پخش گونی کنفی در کشور

کاربردهای خاص گونی های کنفی

کاربردهای خاص گونی های کنفی در میان انواع مختلف گونی ها از نظر میزان تنوع کارکرد هیچ کدام به اندازه گونی کنفی خاص نیستند و نوع کارکرد این گونی می تواند بسیار متفاوت باشد به عنوان مثال انواع گونی های پلاستیکی صرفاً برای نگهداری مواد خوراکی یا غیر خوراکی کاربرد دارند یعنی نقش آنها صرفا به عنوان محلی برای نگهداری است اما برای گونی کنفی تنها یک کاربرد یکسان وجود ندارد.

گونی کنفی از یک طرف برای نگهداری محصولات کشاورزی همانند گونی پلاستیکی استفاده می شود و از طرف دیگر این محصول دارای کاربرد ویژه در عایق کردن بخش های مختلف ساختمان است که باعث شده تفاوت زیادی بین این دو کاربرد در این گونه خاص وجود داشته باشد.

از این گونی به چند دلیل برای نگهداری برخی از اقلام خوراکی به خصوص حبوبات و غلات استفاده می شود مثلا فشردگی تار و پود در این گونی همانند گونی های پلاستیکی و نخی نیست و هوا به راحتی می‌تواند از بین تار و پود عبور کند و به عبارتی بین دو طرف آن تبادل هوا ایجاد شود که این در نگهداری محصولات خوراکی به ویژه دانه ها بسیار مهم است زیرا عبور هوا از بین آنها مانع از خرابی محصول می‌شود.

این گونی پرزهای زیادی دارد و ترکیباتی مانند قیر به راحتی به آن وصل می شوند در حالی که برخورد قیر به گونه های پلاستیکی باعث سوراخ شدن آنها می شود و با توجه به این خصوصیت گونی کنفی از آن برای ایجاد پوشش یکدست در پشت بام یا در بخش‌های ساختمان که با رطوبت سر و کار دارد استفاده می‌شود و به عبارتی از آن به عنوان یک وسیله جهت ایزولاسیون استفاده می گردد.

معرفی گونی های سازگار با محیط زیست

معرفی گونی های سازگار با محیط زیست گونه هایی که با محیط زیست سازگاری زیادی دارند زیاد نیستند و به خصوص امروزه تعداد آنها بسیار کم است و یکی از بهترین آنها با گونی کنفی می‌باشد که از گیاه کنف به دست می‌آید و بافتی نسبتاً خشک و زیرتر به سایر گونی ها دارد و دلیل مقاومت کمتری که نسبت به رطوبت و وزن سنگین دارد معمولاً کاربرد آن برای نگهداری کمتر است.

این گونی از الیاف طبیعی ساخته شده است و از قیمت بسیار گران تری نسبت به گونی های پلاستیکی برخوردار است به همین جهت امروز استقبال کمتری از آن می‌شود اما این محصول یک مزیت خاص دارد که در گونه های پلاستیکی ارزان قیمت به هیچ وجه دیده نمی‌شود و آن این است که سازگاری آن با محیط زیست فوق العاده بالا است و در کمترین زمان با قرار گرفتن آن در محیط زیست تجزیه می گردد و آلودگی زیست محیطی در نتیجه آن ایجاد نمی شود.

کمترین میزان آلودگی زیست محیطی را در نتیجه استفاده این محصول شاهد خواهیم بود در حالی که گونی های پلاستیکی بیشترین آسیب را به محیط زیست وارد می کنند و از این نظر تفاوت زیادی با گونی های کنفی دارند همچنین گونی بافی کنفی نیز هیچ ضایعات آلوده کننده ندارد و تولیدی گونی کنفی کاری سازگار با محیط زیست است.

انواع گونه‌های نخی نیز با محیط زیست بسیار سازگار بوده و همانند گونی های کنفی راحت تجزیه می شوند اما مشکل عمده این گونه‌ها گران‌قیمت بودن آنها است و به همین دلیل کاربرد بسیار کمی دارند ولی از نظر تجزیه پذیری این گونی به همراه گونی کنفی یکی از سازگارترین ها با محیط زیست هستند.

معرفی انواع گونی های ضد آب

معرفی انواع  گونی های ضد آب یکی از گونه های بسیار پرکاربرد امروزی تحت عنوان گونی ضدآب شناخته می‌شود و این گونی امکان نفوذ آب به درون خود را نمی‌دهد و اینها باعث می‌شود که محصولاتی که درون آن قرار گرفته اند از رطوبت در امان باشند و این در میان گونه های کنفی و نخی به هیچ عنوان دیده نمی شود و برعکس گونی های ضدآب این دو گونی به راحتی آب را به خود جذب کرده و به داخل گونی هدایت می‌کنند بنابراین برای نگهداری محصولات خوراکی و مواد خشک مناسب نیستند.

بهترین انواع گونی ضد آب از جنس نخ پلاستیکی یا پلی اتیلنی ساخته شده اند و این نخ ها به گونه‌ای در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که لایه نفوذ ناپذیر را در برابر آب ایجاد می‌کنند و به این شکل آب نمی‌تواند به درون گونی راه یابد و برای نگهداری محصولاتی همانند آرد، حبوبات و ترکیبات شیمیایی و غیر شیمیایی خشک که نباید با آب در تماس باشند بسیار عالی می باشد.

در عین حال قیمت این گونی ها نسبت به انواع گونی های دیگر نیز بسیار ارزان تر است و این حسن زیادی برای این محصول به شمار خواهد رفت و باعث شده که کاربرد آن در دنیای امروزه چند ده برابر بیشتر از انواع گونی های دیگر باشد.

صادرات کلی گونی کنفی

صادرات کلی گونی کنفی انواع مدل گونی کنفی با وجودی که امروزه مورد استفاده بسیار محدودی تری نسبت به گونی های پلاستیکی دارد و با این وجود هنوز هم برای نگهداری محصولات خوراکی و به ویژه در صنعت عایق رطوبتی استفاده فراوانی دارد و به همین جهت تولید آن هنوز از رونق افتاده و مشتریان زیادی برای این محصول در داخل و خارج کشور دارد به همین علت کسانی که در زمینه صادرات فعالیت دارند می توانند از ظرفیت بالای این گونی استفاده کنند و به این شرکت تجارت آن را انجام دهند.

سفارش عمده این محصول به دلیل این که می‌توان آن را در داخل کشور ارزان تر تهیه کرد برای کسب درآمد در صادرات آن عالی است به خصوص این که بازار این محصول در همسایه‌های ایران زیاد است و همگی آنها از واردکنندگان این محصول به شمار می‌روند بنابراین بازار و فروش بسیار خوبی ممکن است برای این محصول بتواند به دست آورد.

صادرات گونی کنفی شیراز با حداقل قیمت تمام شده محصول در داخل می‌تواند سودآوری تجارت آن را تضمین کند و چون هزینه‌های حمل و نقل این محصول به کشورهای همسایه بسیار کم است سودآوری صادرات آن می تواند بیشتر شود.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.